امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۶/۰۷/۱۵
کد خبر : 105701
چاپ خبر :

امروز شرایط کشور مانند مثل شعب ابیطالب نیست بلکه شرایط ما بدر و خیبر است

امام جمعه گلپایگان بیان داشت : امروز شرایط کشور مانند مثل شعب ابیطالب نیست بلکه شرایط ما بدر و خیبر است و دشمنان تلاش و توطئه می کنند و دنبال تشکیل اسرائیل جدید به نام اقلیم کردستان هستند نه بخاطر

به گزارش خبرگزاری بیان، حجت الاسلام محمد علاء الدینی امام جمعه گلپایگان در مراسم صبحگاه مشترک که صبح امروز به مناسبت هفته نیروی انتظامی در میدان صبحگاه ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان گلپایگان برگزار گردید در میان سبز پوشان همیشه بیدار اظهار داشت : در ایام عاشورا و درایامی که قهرمان ما با نام حسین ابن علی ابن ابیطالب (ع) و یاران با وفایش حماسه عرفان طنین انداز می کند و فریاد هیهات من الذله سر می دهد
توفیق داریم در نظامی زندگی کنیم که افتخارش سربازی رهبر عظیم القدر است.

نماینده ولی فقیه در گلپایگان ابراز داشت : شما امت قهرمان، نیروهای لشکری و کشوری، نظامی و انتظامی در سالیان گذشته در ارتباط با پیروی از نهضت حسین ابن علی (ع) و جانبازی در این راه پیشگام بودید.

علاء الدینی گفت : افتخار ماست زندگی در نظامی که فرماندهی کل نیروهای مسلح و رهبرش خود رزمنده ایست توانا و جانبازی است که دشمنان در برهه های مختلف خواستار حصر و تخریب و ترور ایشان بودند.

امام جمعه گلپایگان بیان داشت : امروز افتخار داریم که فرماندهی نیروهای انتظامی ما مجتهدی فقیه و عادل است.

وی با بیان اینکه کدام قسمت از کره زمین می توانید چنین نعمت بزرگی را مشاهده کنید ؟ ابراز داشت : امروز ارتش های جهان با فرماندهانی مواجه هستند که جز هوای نفس نمی شناسند اما به برکت امام و شهدای گرانقدر و دفاع جانانه این ملت در هشت سال دفاع مقدس امروز نظامی در این منطقه برپا شده که افتخارش سربازی بقیه الله اعظم است و در این مسیر مقتدرانه پیش می رود.

وی افزود : امروز شرایط کشور مانند مثل شعب ابیطالب نیست بلکه شرایط ما بدر و خیبر است و دشمنان تلاش و توطئه می کنند و دنبال تشکیل اسرائیل جدید به نام اقلیم کردستان هستند نه بخاطر
ضعف ما بلکه به خاطر شدت نفوذ ماست.

وی افزود: امروز اگر نتانیاهو و ترامپ برای براندازی یا بدل سازی ما نقشه ها می کشند بخاطر عزت و عظمتی است که امت با پیروی از راه حسین ابن علی (ع) طی کرده است.

علاء الدینی گفت: چه کسی می تواند این قدرت را انکار کند ؟ نفوذ ایران اسلامی هم در منطقه و هم در جهان و صدور انقلاب اسلامی آزادگانی را مخاطب قرار داده است که در سال 61 هجری همه این آزادگان مخاطب امام حسین بودند که فرمود ای شیعیان ابی سفیان آزادمرد باشید همان حسینی که وقتی بر بالین حر آمد فرمود آفرین بر مادرت نام تو را آزاده گذاشت.

نماینده ولی فقیه در گلپایگان افزود : امروز آزادمردان عالم به انقلاب چشم دوختند ، انقلابی که ما روی دست داشتیم و نیروهای نظامی و انتظامی ما بویژه در هشت سال دفاع مقدس و امروز در رابطه با تامین امنیت در شهرها و مرزها در حالیکه که کمربند انفجاری دور ایران اسلامی بسته شده است
این کمربند انتحاری برای تهدید ما و اینکه امنیت ما؛ امنیت اجتماعی، خانوادگی ؛ امنیت نظامی که امروز منادی وحدت است را از بین ببرند و اتحاد و همدلی و همفکری و همراهی و وحدت بین شیعه و سنی و قبائل مختلف می تواند خنثی کننده توطئه دشمنان باشد.

نماینده ولی فقیه در گلپایگان تصریح کرد : در این مراسم همه آمده اند تا یکبار دیگر از نیروی انتظامی در همه بخش های مختلف اعم از جاده ای، نگهبانی ، شهری، ترافیک ،راهنمایی و رانندگی، پلیس فتا که امروز با گسترش فضای مجازی بسیار پیشرو و پیشگام است و توطئه ها را در نطفه خفه می کنند تشکر کند .

وی یاد آور شد : در لاس وگاس یک جانی 60 نفر راکشت و نتوانستند او را به زمین بزنند و او را منکوب کنند اما نیروهای نظامی و انتظامی و پاسداران ما دو ماه گذشته توطئه دشمن را در نطفه خفه کردند و نگذاشتند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند و در مجلس شورای اسلامی در مقابل توطئه دشمن می ایستند و توطئه آنها را خنثی می کنند .

امام جمعه گلپایگان گفت : امیدواریم بتوانیم در این هفته آسیب ها و چالش های امنیتی را در جلسات مختلف و تخصصی شناسایی کنیم و بتوانیم در رابطه با تعمیق،ترویج و تسریع در مسائل امنیتی خصوصا امنیت شهرستان را پویا و ریشه دار کنیم.

خطیب جمعه گلپایگان در خاتمه اظهار داشت : جایگاه گلپایگان جایگاه مهمی است ازآن جهت که مطمع دشمنان است و ممکن است دنبال ایجاد ناامنی باشند و یکی از نقص هایی که دیده می شود چارت سازمانی است که اکنون جوابگوی نیاز ما نیست.

خبرنگار: مریم محمدی

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات