امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۶/۰۷/۱۵
کد خبر : 105749
چاپ خبر :
فرماندهی انتظامی گلپایگان در مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی:

کاهش ده درصدی جرائم حاصل تعامل پلیس و مردم

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گلپایگان خاطر نشان کرد :در شش ماه نخست سال جاری شاهد کاهش 10درصدی جرائم هستیم و این نتیجه همدلی و هماهنگی بود که در شهرستان حاصل شد .

به گزارش خبرگزاری بیان، سرهنگ دوم ستاد حسین بساطی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گلپایگان در مراسم صبحگاه مشترک که صبح امروز به مناسبت هفته نیروی انتظامی در میدان صبحگاه ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان گلپایگان برگزار گردید اظهار داشت : هفته نیروی انتظامی فرصتی است که در کنار هم جمع شویم و هماهنگی ها و برنامه ریزی ها برای امنیت داشته باشیم .

فرمانده نیروی انتظامی گلپایگان اذعان داشت : هفته نیروی انتظامی با شعار پلیس برای امنیت و امنیت برای همه شروع شده و انشاالله این شعار همبستگی، همدلی و هماهنگی بیشتر مردم با پلیس و پلیس با مردم و مسئولین ادارات در تولید امنیت همراه خواهد بود.

سرهنگ بساطی با بیان اینکه در شهرستان گلپایگان با کاهش جرائم مواجه هستیم ابراز داشت : ما در استان اصفهان قرار گرفته ایم استانی که در یک منطقه کاملا استراتژیک در کشور واقع شده و شهرستان گلپایگان نیز دارای شرایط ویژه در استان می باشد و یکی از دورترین شهرستان ها به مرکز استان است اما با هماهنگی و همدلی که در شهرستان واقع می باشد امروز امنیت شهرستان در وضعیت مطلوبی است .

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گلپایگان خاطر نشان کرد :در شش ماه نخست سال جاری شاهد کاهش 10درصدی جرائم هستیم و این نتیجه همدلی و هماهنگی بود که در شهرستان حاصل شد .

وی با اشاره به همدلی و هماهنگی مردم با نیروی انتظامی گفت: ارتباطی که امروز در نیروی انتظامی شهرستان با مردم داریم شاید هیچ وقت تکرار نشده و این فضا و محیط را باز هم فراهم خواهیم کرد و ارتباط پلیس با مردم در بحث تولید امنیت باز هم بیشتر خواهیم کرد .

سرهنگ بساطی با بیان اینکه تولید امنیت یک محصول جمعی است و همه باید تلاش کنند تا امنیت پایدار توسعه پیدا کند اظهار داشت : قطعا احساس امنیت در جامعه از خود امنیت ارزشمندتر است و در حال حاضر در شهرستان گلپایگان این مهم محقق شده است اما باز هم جای کار بسیار است .

وی در پایان خاطر نشان کرد : در حوزه کاهش تصادفات راهبر در شهرستان گلپایگان با وضعیت مطلوب مواجه می باشیم و همچنین در کاهش تصادفات درون شهری تقریبا با کاهش پنجاه درصد کاهش تصادفات فوتی و در حوزه پلیس راه با 32درصد کاهش تصادفات فوتی که یکی از مهمترین مطالبات مقام معظم رهبری است توانستیم در شهرستان گلپایگان دست پیدا کنیم اما جای کار هست و نیاز هست که دستگاه ها و ادارات شهرستان با هماهنگی و همدلی بیشتر روی این موضوع کار کنیم و مطالبات مقام معظم رهبری را محقق نماییم

خبر نگار: مریم محمدی

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات