امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۶/۰۷/۱۱
کد خبر : 105680
چاپ خبر :
پیشکسوتان سپاهی و بسیجی شهرستان گلپایگان بیان نمودند:

حرکت در مسیر رهنمودهای رهبری تنها راه استواری نظام و مقابله با تهدیدات دشمن است.

داودوندی در خصوص تهدیدات و چالشهای پیش روی انقلاب افزود: تا انقلاب اسلامی در مسیر اهداف خود حرکت می کند تهدید از سوی دشمنان همواره وجود خواهد داشت.

گروه خبری بیان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آشنایی مردم با ایثارگران هشت سال دفاع مقدس و انتقال ارزشهایی که مسبب بیمه شدن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد به دیدار چند تن از پیشکسوتان عرصه نبرد جهاد اصغر و اکبر رفت تا رسالت خود را درجهت انعکاس آنچه به جور اجانب و وطن فروشان بر کشور گذشت را برای نسل سوم انقلاب انعکاس داد.

سرهنگ بازنشسته سپاه ابراهیم شیری دبیر مجمع شورای راهبردی بسیج گلپایگان پس از درود به روح پر فتوح شهدا و امام شهدا و شهدای مدافع حرم ال الله اظهار داشت : اولین شاخصه انقلابی گری در پایبندی به مبانی و ارزشهای والای نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد.

وی بیان داشت : در قائله کردستان به عنوان سرباز ورود پیدا نمودم و مدت چهار سال در مناطق جنوب و در عملیاتهای بین المقدس یک، دو, سه وچهار و تا فتح خرمشهر به عنوان فرمانده اتش بار توپخانه 130میلیمتری حضور داشتم.

وی با اشاره به هجمه دشمن در تمامی عرصه ها و با بیان اینکه ایستادگی در مقابل نفس سرکش و بصیرت افزایی و قدرت تحلیل، شاخصه دیگر انقلابیگری می باشد ابراز کرد: مقابله با تهاجمات دشمن که فراتر از جنگ سخت و جهاد اکبر و دفاع از ارزشها است امروز از وظایف نسل جوان انقلاب می باشد.

دبیر مجمع راهبردی بسیج گلپایگان با اشاره به لزوم زنده نگهداشتن خاطرات مقاومت و ایثارگری پیشکسوتان سپاهی و بسیجی بیان کرد :خاطرات جبهه و جنگ تحمیلی و حتی جنگهای یک صد سال اخیر باید برای جوانان بازگو شود.

شیری در ادامه گفت: مجمع شورای راهبردی بسیج در نیمه دوم سال 92 توسط مقام معظم رهبری با هدف افزایش کارآمدی نظام وکمک به غنای مدیریتی کشور کلید خورد.

وی ابراز کرد :مجمع راهبردی بسیج شهرستان متاسفانه با توجه به پیشرفتهای چشمیگری که داشته است ولی با بی مهری مسئولین شهرستانی مواجه است.

سرهنگ شیری اذعان داشت : 24 کارگروه در قالب کارگروههای قشری و موضوعی و تخصصی با وجود نخبگان علمی در شهرستان در حال فعالیت می باشد.

وی بیان کرد: مجمع شورای راهبردی بسیج در سال 92 در شهرستان ایجاد شد و در سال 93 در استان و در سال 94 در سطح کشور و در سال 95 در سطح استانی موفق به کسب رتبه شد.

پیشکوست بسیجی شهرستان گفت: حدود 40 طرح و راهکار توسط نخبگان و فعالان قشرهای مختلف به دبیرخانه این مجمع ارائه شد ولی متاسفانه با بی مهری مسئولین شهرستانی مواجه شد و تنها دو یا سه مورد از موضوعات با پیگیرهای مستمر تا سطح وزارتخانه دنبال شد ولی از سوی مسئولین ذی ربط شهرستانی اجازه اجرایی شدن طرحها داده نشد واگر تنها یک سوم طرحها به مرحله اجرا می‌رسید از لحاظ اقتصادی، فرهنگی و اشتغال زایی شاهد تغییراتی می شدیم .

? سرهنگ بازنشسته سپاه حجت الله داودوندی در ادامه این مصاحبه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، تقارن آنرا با بازگشایی مدارس به فال نیک گرفت و نسبت به همزمانی و تقارن این دو مناسبت با دهه اول محرم اذعان کرد : امیدواریم این تقارن ایام بازهم تداعی کننده پیروزی سال 57 باشد ونظام مقدس جمهوری اسلامی مجدداً در مقابل جبهه کفر به پیروزی برسد.

وی با بیان اینکه طبق فرموده مقام معظم رهبری هیچ اعتمادی به دشمن نیست ابراز داشت : در 30 ماه سابقه حضور در جبهه های جنگ مسئول اعزام نیروها بودم و با توجه به حداقل امکانات پایگاههای بسیج در اوایل شکل گیری بسیج فعالیتهای بسیاری انجام میشد .

وی با بیان اینکه برخی افراد به دلیل عدم بصیرت و دنیا طلبی و به دلیل گرایش به اشرافیت از قافله انقلاب و هدایت باز ماندند به خطر کمین دشمن در عرصه های مختلف اشاره نمود وابراز داشت : دشمن بیرونی به تعبیر امام راحل شیطان بزرگ می باشد که در کنار دشمن درونی که همان نفس سرکش است قرار گرفته است.

وی با عنوان اینکه دشمن نوع سوم دشمنی است که شناختی از آن نداریم و در مقابل منویات رهبری قرار می‌گیرند تصریح کرد: دعای بعد از نماز صبح به صراحت هدایت را از جانب خداوند بیان می‌دارد ولذا کسانی این توفیق هدایت را پیدا نمی کنند .

داودوندی در ادامه در خصوص تهدیدات و چالشهای پیش روی انقلاب افزود: تا انقلاب اسلامی در مسیر اهداف خود حرکت می کند تهدید از سوی دشمنان همواره وجود خواهد داشت.

وی اذعان داشت تهدیداتی که در مقابل نظام قرار دارد همواره توسط مقام معظم رهبری (حفظه الله) مطرح گردیده است ؛ و بزرگترین تهدید نظام مقدس جمهوری اسلامی مشکل اقتصادی و تحریم و جنگ نرم می باشد.
این پیشکسوت سپاه و رزمنده سالهای دفاع مقدس گفت : اگر بخواهیم در مقابل دشمن، استوار وایمن باشیم باید طبق راهکارهای رهبری حرکت کنیم

داودوندی افزود: اولین نکته که باید مد نظرمان باشد که از قافله نظام عقب نمانیم این است که در بعد معنوی و بصیرتی قرار گیریم و دومین نکته آماده سازی بستر ظهور، انس با قران ، توسل به ائمه اطهار و تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری می باشد.

? محمد رضا آقا محمدی آزاده سرافراز دفاع مقدس و از پیشکسوتان بازنشسته سپاه در خصوص عدم حصول نتیجه در برخی اقدامات جناحهای شاخص گفت: اختلافات باید توسط بزرگان حل شود .

وی تصریح کرد: مردم ما مردم ولایتمدار و بسیار خوبی هستند و به دنبال منافع شخصی وارد صحنه نمی شوند و در هر سمت و سویی که به ولایت نزدیکتر است گرایش دارند.

آزاده سرافراز و رزمنده جبهه های جنگ در ادامه گفت: ملت ما همواره در فراز و فرودها ثابت کردند که همراه نظام می باشند.

وی با اشاره به هجمه همه جانبه دشمن در جنگ نرم گفت : نسل جوان و نوجوان ما باید همواره تاریخ و بویژه تاریخ دفاع مقدس را که سرتاسر درس می باشد مورد مطالعه قرار دهند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص دفاع مقدس افزود: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب جنگ ما سرتاسر گنج می باشد که این گنج باید توسط پیشکسوتان استخراج و در اختیار جوانان قرار گیرد.

خبر نگار بیان مهری طالاری

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات