چاپ خبر

خبرگزاری بیان گلپایگان

اعتماد به غرب چیزی بجز ذلت در بر نخواهد داشت

به گزارش خبرگزاری بیان، در بیانیه هفته دفاع مقدس مجمع راهبردی بسیج گلپایگان می خوانیم: شخصیت هایی که دچار بحران هویت و غرب زدگی هستند و در سیاست نقش دارند ذلت و حقارت را برای جامعه به ارمغان می آورند

به گزارش خبرنگار بسیج از گلپایگان مجمع راهبردی بسیج گلپایگان در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی و تقارن آن با هفته دفاع مقدس بیانیه صادر کرد.

در این بیاینیه می خوانیم:

سلام خداوند بر پیر مرادمان حضرت امام خمینی (ره) که با هدایت های پیامبرانه اش، عزت و استقلال را به ایران بازگرداند و درود خداوند بر ارواح مطهر شهدا از صدر اسلام تا عاشورای حسینی، شهدای گلگون کفن هشت سال دفاع مقدس و شهدای جبهه جنگ نرم در فتنه و ۸۸ سروقامتان بی سر مدافع حرم که از افتخارات جبهه مقاومت اسلامی محسوب می شوند و سلام بر سکاندار کشتی انقلاب مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی).

پس از پیروزی انقلاب اسلامی شیطان صفتان و در صدر آن ها آمریکای جهانخوار که امروز برخی با یک نگاه نادرست آن را کدخدا و ابرقدرت می خوانند بارها درصدد برآمدند که بنیان انقلاب اسلامی را از بین ببرند اما پیاپی در شکل گیری و نتیجه بخشی توطئه های خود ناکام مانده و از ملت شجاع و بصیر ایران اسلامی سیلی خورده اند و بارها با فضاحت از صحنه ی فتنه های خود گریخته است. اما در این میان نباید این نکته را از ذهن دور ساخت که اگر در این میان صدماتی نیز ملت ایران دیده است بیش ازآنکه از جانب آمریکا و ایادی سرسپرده اش باشد ناشی از اعتماد به غرب و دشمنان بوده است و گاه نیز در این میان همکاری آگاهانه برخی مسئولین با سرویس های جاسوسی غرب به این صدمات افزوده است.

جالب اینجاست که سند این مدعا ،پناهنده شدن بسیاری از این افراد پس از فروکش کردن فتنه ها به دامن غرب و شبکه های ماهواره ای است.

لازم است یاداوری کنیم که فشارهای آمریکا بر انقلاب اسلامی در پنج حوزه کلی شامل موارد ذیل بوده است:

تلاش برای ترور، تجزیه سرزمینی و براندازی در مرحله اول انقلاب ( کردستان ،خلق عرب و ایجاد گروهک منافقین برای ترور شخصیت های انقلاب از این دسته اند. )جنگ سخت نظامی ( حمله طبس و جنگ تحمیلی هشت ساله نمونه روشن آن است).تحریم های علمی شامل (دارویی، هسته ای و ماهواره ای)انزوای سیاسی ایرن با ایجاد قراردادها و سازمان های بین المللی شامل (سازمان ملل، یونسکو و یونیسف) و حقوق بشرتحریم های اقتصادی در همه زمینه ها

که البته فراموش نکنیم ملت غیور ایران در تمامی این پنج حوزه با عنایات باریتعالی و رهبری های داهیانه امام خمینی (ره) و امام خامنه ای مدظله العالی پیروز و سربلند بیرون آمده است.

مجمع راهبردی بسیج شهرستان گلپایگان بار دیگر در سی و هفتمین سالگرد هفته دفاع مقدس و در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی و همزمان با تشییع شهید عزیز محسن حججی و ذکر رشادت و دلاورمردی مدافعان حرم و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با یادآوری این مطلب که اعتماد به غرب چیزی جز ذلت دربر نخواهد داشت،ضمن تجدید عهدی دوباره با آرمان های انقلاب اسلامی و شهیدان گلگون کفن ایران اسلامی اعلام می دارد:

هرگاه مردم با بصیرت در صحنه ی دفاع از ارزش ها حاضر باشند توطئه های دشمن خنثی شده و هرگاه درک غلط و اشتباه مبنایی در شناخت دشمن و فتنه هایش صورت پذیرد و ساده لوحی جای تیزهوشی را بگیرد،توطئه های دشمن دردسر ساز خواهدشد.چاره و علاج اصلی خنثی سازی تمام توطئه های دشمن تقویت زیرساخت های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و … است و در کنار آن وحدت و همدلی میان مردم و مسئولین و پرهیز از دوقطبی سازی های کاذب یکی از مولفه های اصلی خنثی سازی است.شخصیت هایی که دچار بحران هویت و غرب زدگی هستند و در سیاست نقش دارند ذلت و حقارت را برای جامعه به ارمغان می آورند. آنچه در سلفی حقارت آمیز مجلس شاهد آن بودیم و هیچ کدام از آن نمایندگان از خود نپرسیدند که چرا با همدست تراز اول دشمن دیرینه خود در جهان باید عکس سلفی گرفت در زمره هویت باختگی قرار می گیرد.قلم به دستان و مزدوران سرسپرده دشمن که دفاع از حریم ولایت را یک نوع اشتباه محاسباتی می خوانند و از صدر اسلام تا دفاع مقدس را براساس توهمات وهابی گونه و صهیونستی خود تفسیر می کنند بدانند که چنین اقداماتی دقیقاً همراهی با داعش و همسنگری با کفر و الحاد و تکفیر است و دوران این حرف های نخ نما به سرآمده است. به اسم قانون، قانون شکنی و به اسم آرمان در ضدیت با آرمان های نظام، این ها را برای ما تفسیر کنید.
پاسدار شهید محسن حججی این روزها با نور چشمان خود حرف ها برایمان داشت آن که هموطن عزیزم:من و همرزمانمان با هدف دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی صدها کیلومتر دورتر در جبهه عراق و سوریه می جنگیم تا شما در کرمانشاه و خرمشهر و اصفهان و تهران شاهد جنگ نباشی.: من با استواری قامتم و تلالو نور چشمانم کفر و و تکفیر را در آن سوی مرزها بهت زده کردم و نکند خدای ناکرده شمای مسئول با یک اقدام ناشایست در درون کشور، دشمن شادم سازی.:من چشمانم را خیره در چشمان دشمن انداختم تا شما در داخل کشور چشمانتان خواب زده نشود و خدای ناکرده در خواب غفلت فرو نرود.

چهارم: من با دستان بسته، داعش صفتان را درآن سوی مرزها ناکام گذاشته ام مبادا امضاء مسئولی، قلم روزنامه نگاری و یا رأی مسئولی زمینه ساز نفوذ دشمن شود.

این ها تنها قسمتی از پیام های شهادت یک فرزند این مرز و بوم است.

دولت یازدهم با تمام نشیب ها و فراز هایش به پایان رسید و دولت دوازدهم در رأس کار قرار گرفت.تجربه نشان داد که تکیه بر برجام ها نمی تواند وضعیت نابسامان داخل را از مشکلات برهاند بلکه نسخه های ولایی اقتصاد مقاومتی و توجه به تفکر انقلابی کارساز خواهد بود و این دو مهم در سخنرانی و کاغذ تبلور پیدا نمی کند. اعتقاد و عمل مسئولان است که آن را جامه عمل می پوشاند.

و اما حرف آخر: دولت دوازدهم بایستی براساس مطالبات مقام عظمای ولایت، امانتدار، الویت محور، محور وحدت، انتقادپذیر، مردم مدار، دارای منش انقلابی و پرانگیزه، دارای کار جهادی و متوکل به خداوند متعال باشد. درغیراین صورت اتصال به ریسمان های پوسیده ای چون ۸ سال گذشته و خزانه خالی و توقعات را کم کنید و تکیه بر جیب مردم، قرار گرفتن در سراشیبی سقوط است و این شایسته یک دولت تراز انقلابی نیست.

والسلام علی من اتبع الهدی

مهرماه ۱۳۹۶- مجمع راهبردی بسیج شهرستان گلپایگان

ثبت شده در سایت خبرگزاری بیان گلپایگان
کد خبر : 105574 و در روز شنبه 8 مهر 1396 ساعت ۱۹:۲۷:۴۵
2024 copyright.