امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۶/۰۷/۰۲
کد خبر : 105441
چاپ خبر :
امام جمعه گلپایگان خبر داد:

هشتمین سالگرد رحلت حضرت آیت الله العظمی شیخ علی صافی گلپایگانی در ۱۴ محرم الحرام برگزار خواهد شد.

علاءالدینی با اشاره به هشتمین سالگرد رحلت این مرجع عالیقدر بیان داشت : سالگرد ارتحال حضرت آيت الله صافی گلپايگانی در 18محرم الحرام می باشد که امسال سالگرد این مرجع بزرگ در تاریخ پنجشنبه 13مهرماه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بیان، حجت الاسلام والمسلمین محمد علاءالدینی امام جمعه گلپایگان در ستاد هماهنگی برگزاری بزرگداشت حضرت آیت الله العظمی شیخ علی صافی گلپایگانی که با حضور مسئولین و ادارات ذی ربط برگزار شد ضمن ابراز تسلیت به مناسبت ایام شهادت اباعبدالله و یاران باوفای ان حضرت و گرامیداشت ایام دفاع مقدس اظهار داشت :فلسفه تشکیل این جلسه هماهنگی اجرای برنامه در راستای تجلیل از بزرگان که به حق عبادالله الصالحین هستند می باشد.

وی ابراز داشت : شهرستان گلپایگان، شهرستان عالم پرور و شهرستان علم و دانش است که در زمینه فقاهت و مرجعیت و نخبگان دانشگاهی و صنعتی نمونه های شاخصی دارد.

نماینده ولی فقیه در گلپایگان اذعان داشت: مراجع عالیقدری در این خطه رشد ونمو پیدا کردند که امروز افتخار گلپایگان و استان اصفهان و کشور نیستند بلکه افتخار عالم تشیع و اسلام می باشند.

حجت الاسلام والمسلمین علاءالدینی گفت : از جمله شخصیتهای بزرگ اسلام مرحوم آیت الله العظمی حاج شیخ علی صافی گلپایگانی می باشد که از خانواده علم و دانش بوده و برادر بزرگ ایشان حاج شیخ لطف الله صافی گلپایگانی ، امروز از سرمایه های بزرگ جهان تشیع و از سرمایه های این شهرستان به شمار می آید.

وی با اشاره به هشتمین سالگرد رحلت این مرجع عالیقدر بیان داشت : سالگرد ارتحال حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در 18محرم الحرام می باشد که امسال سالگرد این مرجع بزرگ در تاریخ 14محرم الحرام مصادف با پنجشنبه 13مهرماه برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: مراسم بزرگداشت این مرجع عالیقدر تشیع در مسجد قاضی زاهد و در کنار مرقد این مرجع عالیقدر و قبور شهدای گلپایگان برگزار خواهد شد.

خطیب نماز جمعه گلپایگان اذعان داشت :مراسم بزرگداشت می بایست از نظر کیفی در شان مقام ایت الله صافی بوده و نام این شخصیت برجسته سبب ارتقا معنویت مراسم شود.

وی ابراز کرد: مراسم بزرگداشت رحلت توسط سه کمیته و توسط دستگاهای ذی ربط برگزار خواهد شد و در همین راستا کمیته تبلیغات، پشتیبانی و کمیته پذیرایی شکل گرفت.

در ادامه حجت الاسلام شیخعلی بیان داشت : مرحوم ایت الله حاج شیخ علی صافی شخصیتی فرا ملی است وباید مراسم این شخصیت عالی قدر با سایر مراسمات متفاوت باشد.

خبرنگار بیان: مهری طالاری

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات