امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۶/۰۶/۳۰
کد خبر : 105238
چاپ خبر :
جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان:

حسن خلق و ولایتمداری دو شاخصه ویژه بسیجیان می باشد

سرهنگ یاوری اذعان داشت :حسن خلق و ولایتمداری دو ویژگی وشاخصه است که خداوند متعال این صفات را مورد تاکید قرار داده است و زیبنده و شایسته است که بسیجیان ولایتمدار و پا در رکاب رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی )به این دو شاخصه مزین باشند.

به گزارش خبرگزاری بیان  ؛ سرهنگ دوم پاسدار حمید رضا یاوری جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گلپایگان در جشنواره سراسری مالک اشتر که در حسینیه سیدالشهدا ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان برگزار شد اظهار داشت : اسم مالک اشتر همواره دو داستان را در ذهن تداعی میکند که یکی از این موضوعات جنگ صفین و موضوعات خاص آن شرایط می باشد که در شرایط انتهای جنگ پیش آمد که اگر دقایقی چند، کارها در راستای رهنمودها وجریانی که سبب برتری سپاه اسلام شده بود ادامه پیدا میکرد در این زمان دنیای اسلام با هجمه مشکلات مختلف مواجه نبود و بسیاری از مفاسد دینی، سیاسی، اجتماعی و اخلاقی در همان زمان خشکانده می شد.

وی بیان کرد : عدم بصیرت و خروج برخی از نیروها که حقیقا فاصله معنا داری با اسلام داشتند ولی در سپاه اسلام قرار گرفته بودند باعث شد که امام معصوم در آن شرایط مجبور شدند تا به مالک اشتر فرمان دهند که از ادامه جنگ دست بردارد و جنگ آنگونه که نمی بایست رقم خورد.

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج با اشاره به شاخصه ولایت پذیری مالک اشتر افزود: گاهی ممکن است دچار خطا شویم واز خود اجتهاد کنیم که اگر چنین شود ممکن است آثار و تبعات آن در راستای اهداف و پیروی از ولایت قرار نگیرد.

سرهنگ یاوری اذعان داشت :حسن خلق و ولایتمداری دو ویژگی وشاخصه است که خداوند متعال این صفات را مورد تاکید قرار داده است و زیبنده و شایسته است که بسیجیان ولایتمدار و پا در رکاب رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی )به این دو شاخصه مزین باشند.

وی بیان کرد: اولین مرحله جشنواره مالک اشتر در سپاه استان برگزار شد و براساس نمرات ارزیابی بازرسین استان و ناحیه، تعدادی از مدیران بسیجی، در سطح استان به عنوان برتر معرفی شدند وتعدادی هم توسط خود ناحیه، با حضور بزرگان همکار و پس از جمع بندیهای انجام شده به عنوان مدیران برتر انتخاب و از آنان تقدیر بعمل آمد.

یاوری گفت: جشنواره مالک اشتر حدود چهار سال است که بحمد الله در مجموعه بسیج راه اندازی شده است و انتخاب مدیران ارشد در بسیج کار دشواری بود زیرا نمره همه بسیجیان بیست می باشد.

وی اظهار داشت : در جشنواره مالک اشتر در سطح کشور خوشبختانه شهرستان منتخب خود را داشت و یکی از دبیران کارگروه در مراسمی که در تهران در محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزارشد شرف حضور یافتند و امیدواریم هرساله شاهد پیشرفت وارتقا مدیران بسیج باشیم و بتوانیم معنویت بسیج را بر اساس شاخصه واقعی بسیجی گسترش دهیم.

خبرنگار: مهری طالاری

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات