امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۶/۰۶/۲۷
کد خبر : 105157
چاپ خبر :
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گلپایگان:

هشت سال دفاع مقدس کارخانه انسان سازی بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسيج سپاه شهرستان گلپایگان اظهارداشت: 8 سال دفاع مقدس کارخانه انسان سازی بوده است و زمانی که شهدا به درجه رفیع شهادت نائل امدند این اتفاق در بهترین لحظه عمر آنان صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری بیان،  سرهنگ پاسدار محمود فروزاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گلپایگان در جلسه هماهنگی بزرگداشت سی وهفتمین سالروز دفاع مقدس که با حضور مسئولین ادارات برگزار شد اظهار داشت: بحث دفاع مقدس و ایثار وشهادت یکی از بهترین آموزه های دینی اسلام و دفاع و جهاد است که انسان با از دست دادن جان خود از بهترین سرمایه زندگی خود می گذرد.

وی با اشاره به موضوعات مختص هفته دفاع مقدس گفت: 8سال دفاع مقدس در لفظ و کلام ساده است، 95 ماه کشور تحت حملات تمامی استکبار قرار گرفت و ملت در برابر استکبار ایستاد و توانست حق خود را بگیرد.

وی اذعان کرد: انقلاب ما با اتکا بر مردم است و اگر توانست استقامت کند و در عرصه های مختلف حرفی برای گفتن داشته باشد به سبب حضور همیشگی مردم در میدان هستند.

سرهنگ فروزاد در ادامه عنوان داشت: دفاع مقدس مختص گروه و فرد خاصی نیست و مختص به تمام جامعه می باشد و همه باید دست در دست هم دهیم تا تکالیفی که بر عهده ما می باشد را به منصه ظهور برسانیم.

وی با اشاره به تقارن بزرگداشت هفته دفاع مقدس و آغاز ماه محرم و بازگشایی مدارس گفت : مردم ما نشان دادند که از ابتدای انقلاب هرجا بحث ایثار و از خود گذشتگی بوده است پیروز بودیم .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گلپایگان افزود: 8 سال دفاع مقدس کارخانه انسان سازی بوده است و زمانی که شهدا به درجه رفیع شهادت نائل امدند این اتفاق در بهترین لحظه عمر آنان صورت گرفت.

وی در خاتمه ابراز داشت: به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس بیش از 150 برنامه برگزار خواهد شد

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات