چاپ خبر

خبرگزاری بیان گلپایگان

ادامه قطعی های چند ساعته آب در روستای سعید آباد/ مردم روستا خواستار رسیدگی مسئولین شدند

به گزارش خبرگزاری بیان،  به علت قطعی چند ساعته آب در روستای سعید آباد و ادامه قطعی ها طی چند روز گذشته به دلیل شکستگی ناشی از فرسودگی لوله های آب طی تماس اهالی با پایگاه خبری بیان و حضور خبرنگار بیان در محل شکستگی علت را جویا شدیم.

یکی از اهالی روستا گفت: قطعی های مکرر آب در روستای سعید آباد نگران کننده بوده و نظم زندگی را مختل کرده است.

وی ادامه داد: روستای سعید آباد دائما با قطعی آب و شکستگی لوله‌ها مواجه است و متاسفانه چند سالی است که با این معضل مواجهیم و تا کنون مسئولین رسیدگی لازم را انجام نداده اند .

وی افزود: روزهایی که در روستا قطعی آب وجود ندارد فشار آب به قدری کم است که برای کارهای روزمره نیز با مشکل مواجه هستیم.

یکی دیگر از اهالی ادامه داد: هر روز شاهد قطعی آب به دلیل شکستگی لوله‌های فرسوده هستیم و هر روز مقداری از خیابان ها کنده می شود که این هم از اموال بیت المال بوده و هم در زیبایی روستا تاثیر منفی خواهد داشت

یکی دیگر از اهالی روستای سعید آباد با تایید سخنان گفته شده بیان داشت: از صبح شاهد حضور کارگران در این محل بودیم و متاسفانه کار کردن برای آنها نیز با مشقت همراه خواهد بود.

وی گفت: کندن زمین باید با بیل مکانیکی صورت می گرفت تا زمان کمتری صرف این کار شود اما از صبح شاهد تلاش های این عزیزان هستیم.

این فرد اظهار داشت: به دلیل اینکه عمق زیادی از زمین باید کنده شود و احتمال ریزش بدنه ها وجود دارد، برای کارگران خطرناک بوده و امنیت و سلامتی آنها را تهدید می‌کند

وی تصریح کرد: لوله های گاز روی لوله های آب قرار گرفته و امکان شکستگی بیشتر لوله ها و قطعی گاز وجود دارد.

وی در پایان گفت: به دلیل کمبود امکانات کافی برای کارگران و اینکه متوجه شدیم آنها باید خودشان برای تهیه لوازم مورد نیاز به اداره آب و فاضلاب روستایی مراجعه کنند ، ممکن است این قطعی چند ساعت دیگر نیز ادامه یابد.

خبر نگار: مریم محمدی

ثبت شده در سایت خبرگزاری بیان گلپایگان
کد خبر : 105021 و در روز سه شنبه 21 شهریور 1396 ساعت ۱۱:۳۵:۰۲
2024 copyright.