امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۶/۰۶/۲۱
کد خبر : 105021
چاپ خبر :

ادامه قطعی های چند ساعته آب در روستای سعید آباد/ مردم روستا خواستار رسیدگی مسئولین شدند

در پی شکستگی پی در پی لوله‌های آب در روستای سعید آباد مردم این روستا خواستار رسیدگی مسئولین شدند

به گزارش خبرگزاری بیان،  به علت قطعی چند ساعته آب در روستای سعید آباد و ادامه قطعی ها طی چند روز گذشته به دلیل شکستگی ناشی از فرسودگی لوله های آب طی تماس اهالی با پایگاه خبری بیان و حضور خبرنگار بیان در محل شکستگی علت را جویا شدیم.

یکی از اهالی روستا گفت: قطعی های مکرر آب در روستای سعید آباد نگران کننده بوده و نظم زندگی را مختل کرده است.

وی ادامه داد: روستای سعید آباد دائما با قطعی آب و شکستگی لوله‌ها مواجه است و متاسفانه چند سالی است که با این معضل مواجهیم و تا کنون مسئولین رسیدگی لازم را انجام نداده اند .

وی افزود: روزهایی که در روستا قطعی آب وجود ندارد فشار آب به قدری کم است که برای کارهای روزمره نیز با مشکل مواجه هستیم.

یکی دیگر از اهالی ادامه داد: هر روز شاهد قطعی آب به دلیل شکستگی لوله‌های فرسوده هستیم و هر روز مقداری از خیابان ها کنده می شود که این هم از اموال بیت المال بوده و هم در زیبایی روستا تاثیر منفی خواهد داشت

یکی دیگر از اهالی روستای سعید آباد با تایید سخنان گفته شده بیان داشت: از صبح شاهد حضور کارگران در این محل بودیم و متاسفانه کار کردن برای آنها نیز با مشقت همراه خواهد بود.

وی گفت: کندن زمین باید با بیل مکانیکی صورت می گرفت تا زمان کمتری صرف این کار شود اما از صبح شاهد تلاش های این عزیزان هستیم.

این فرد اظهار داشت: به دلیل اینکه عمق زیادی از زمین باید کنده شود و احتمال ریزش بدنه ها وجود دارد، برای کارگران خطرناک بوده و امنیت و سلامتی آنها را تهدید می‌کند

وی تصریح کرد: لوله های گاز روی لوله های آب قرار گرفته و امکان شکستگی بیشتر لوله ها و قطعی گاز وجود دارد.

وی در پایان گفت: به دلیل کمبود امکانات کافی برای کارگران و اینکه متوجه شدیم آنها باید خودشان برای تهیه لوازم مورد نیاز به اداره آب و فاضلاب روستایی مراجعه کنند ، ممکن است این قطعی چند ساعت دیگر نیز ادامه یابد.

خبر نگار: مریم محمدی

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات
  1. محمد امین گفت:

    با سلام
    متاسفانه قطعی آب سعید آباد(بزرگترین و راهبردی ترین روستای گلپایگان) تمامی نداره و تبدیل به قحطی آب شده! ما در منطقه بنیاد مسکن سعید آباد هستیم محله ای که تقریبا در موقعیت بالاتری نسبت به سایر محله ها قرار گرفته. تقریبا هر روز از ساعت 9 و 10 صبح آب قطع میشه تا ساعت 8 و 9 شب. مشکلات فصل گرما و مهمانپذیر بودن بسیاری از خانه ها هم مزید بر مشکل. خواهشا فکری کنید.

دیدگاه شما

تبلیغات