امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۶/۰۶/۱۳
کد خبر : 104709
چاپ خبر :

“جوان‌گرایی” رویکرد و راهبرد آتی جامعه اسلامی کارمندان است

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان گفت: برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی لازم است بیش از گذشته از نسل جوان استفاده کنیم چرا که جوانان با انگیزه و نشاط خوبی که دارند می‌توانند جریان‌های و گروه‌های مختلف را به صورت مردمی و انقلابی مدیریت کنند.

به گزارش خبرگزاری بیان،  سیدکمال الدین سجادی دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان با اشاره به کنگره این تشکل که به گفته وی, احتمالاً آذر ماه برگزار خواهد شد، گفت: با توجه به رویکردی که در جریان‌های انقلابی برای استفاده از نسل جوان وجود دارد، ما نیز تلاش داریم به سمت جوان گرایی در جامعه اسلامی کارمندان برویم و از فکر و انگیزه جوانان برای پویایی بیشتر در فعالیت‌‌های جامعه کارمندان استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه، در کنگره آتی جامعه اسلامی کارمندان اعضای شورای مرکزی جدید این تشکل انتخاب خواهند شد، تصریح کرد: قرار است اعضای جدید شورای مرکزی در کنگره آتی انتخاب شوند؛ ما از جوانان عضو جامعه اسلامی کارمندان دعوت خواهیم کرد که در کنگره آتی برای عضویت در شورای مرکزی کاندیدا شوند تا در صورتی رای اعضا به عنوان عضو شورای مرکزی انتخاب شوند.

سجادی در پایان گفت: برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی لازم است بیش از گذشته از نسل جوان استفاده کنیم چرا که جوانان با انگیزه و نشاط خوبی که دارند می‌توانند جریان‌های و گروه‌های مختلف را به صورت مردمی و انقلابی مدیریت کنند.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات