امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۶/۰۶/۰۷
کد خبر : 104550
چاپ خبر :
به قلم محمد ولایتی/ گروه سیاسی خبرگزاری بیان

نعل وارونه بدهکاران مدعی و انقلابی نماها

رهبر انقلاب فرمودند:انقلاب ادامه دارد؛ اینکه بعضی‌ها اینجور بگویند که انقلاب حادثه‌ای بود و تمام شد و حالا برگردیم به زندگی عادی؛ این خیانت به انقلاب است انقلاب تمام نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری بیان،  یکی میگه دولت را مظلوم گیر آوردند و برعلیهش می نویسند و می گند ، که باید گفت ای مظلوم انقلاب و ای مظلوم مردم که با وعده های رئیس دولت چشم امید دوختند تا هم چرخ سانتیریفیوژ ها بچرخد و هم چرخ کارخانجات وزندگی مردم و هم عزت به پاسپورت برگردد و هم تحریم ها بالمره جمع شود وحالا هم که گفتند اومدیم سایه جنگ را برداریم می بینیم که تهدیدات آمریکا و شیطنتهای اروپائیها بیشتر شده ، اینجا کسی نیست بگه مظلوم انقلاب و مظلوم مردم انقلابی که در همه صحنه ها پای کار بودند و آنوقت یک عده حقوق نجومی بگیرند و یک عده کارگر مظلوم ماهها حقوق نگیرند .
?مظلوم شهدا و مدافعان حرم که باید برای امنیت کشور کیلومترها آنطرف تر برن جان بدهند و عده ای در داخل به امید تغییر نظام و انقلاب پایه های آن را سست کنند و کم کاری و باند بازی و ویژه خواری کنند و با رها کردن آقازادگانشان بجان مردم و بیت المال که این روزها اخبار آن را به وفور می خوانیم به غارت مشغولند .
?چه کسی مظلوم است برخی وزرای میلیاردی که نه در حوزه مسکن و نه در حوزه سلامت و درمان گرهی باز نکردند بلکه گره بر گره افزودند و طلب کار هم هستند. وحالا مردم را مقصر می دانند.
? برادر عزیز آنکه مظلوم است مردم و انقلاب و خانواده شهدا و ایثارگرانند مظلومند که گرفتار جریان لیبرال مسلک فریبکاری افتاده اند که جامه دین برتن دارند ولی خلاف سلوک دین دل به کدخدا بسته اند .
? جوانان جهادی مظلومند که برای کمک به مردم مظلوم مناطق محروم جان می دهند و وظایف نجومی بگیران و برخی دولتمردان را برعهده می گیرند که حاضر نیستند از اتاقهای لوکس خود بیرون بیایند.
? الحق که مظلومید‼️‼️

♻️ یکی هم گفته برخی که دم از انقلاب می زنند سنشون به این چیزها قد نمیده که باید گفت کسیکی درک درستی از انقلاب نداره فرق بین انقلابی بودن و انقلابی ماندن را هم نمی فهمه. بسیارند کسانیکه از قطار انقلاب پیاده شدند والان در دامان اربابان آمریکایی ،انگلسیی و اسرائیلى خود دریوزگی می کنند و هستند کسانیکه نقش سربازان دشمن را در فتنه آمریکایی 78و88 را بازی می کردند و از شهرستان شبانه اتوبوسی برای اربابان خود آدم به کف خیابانهای تهران می بردند ولی رأفت نظام باعث شد دوباره از لانه های خود بیرون بیایند و به فتنه خود ادامه دهند ولی بدانند همین جوانان انقلابی جلوی پیران انقلاب خور فی الحال ضد انقلاب را که چرب وشیرین دنیا آلوده شان کرده را خواهند گرفت .
? مگر نه این است که بسیاری از نفس افتاده ها به تعبیر مقام معظم رهبری مانع حرکت انقلاب شده اند ولی میدانیم که مبارزه ادامه دارد تا انقلاب ادامه دارد؛ برای تداوم و حفظ انقلاب باید مبارزه کرد!

? البته میدانیم که از این حرفها ناراحت می شوید ولی رهبر انقلاب صبح دیروز در دیدار جمعی از طلاب حوزه‌های علمیه استان تهران فرمودند :
?انقلاب ادامه دارد؛ اینکه بعضی‌ها اینجور بگویند که انقلاب حادثه‌ای بود و تمام شد و حالا برگردیم به زندگی عادی؛ این #خیانت به انقلاب است. انقلاب تمام نمی‌شود.
?انقلاب هنجارهای گذشته را به‌هم می‌ریزد، هنجارهای جدیدی را به‌وجود می‌آورد، حفظ این هنجارهای جدید تداوم انقلاب است. اگر انقلاب مبارزه لازم داشت تا به پیروزی برسد امروز هم #مبارزه لازم است تا بتوانیم هنجارهای انقلاب را تثبیت کنیم و به نتیجه برسانیم؛ تا جامعه، جامعه‌ی اسلامی بشود.
?ما جامعه‌ی اسلامی نداریم؛ ما دولت اسلامی هم نداریم. ما توانستیم یک انقلاب اسلامی یعنی یک حرکت انقلابی به‌وجود بیاوریم؛ توانستیم براساس آن یک نظام اسلامی به‌وجود بیاوریم. تا اینجاها توفیق حاصل شده است و خیلی هم مهم است لکن بعد از این، ایجاد یک #دولت_اسلامی و ایجاد تشکیلات مدیریتی اسلامی برای یک کشور است. ما در این قضیه هنوز خیلی فاصله داریم تا به مقصود برسیم.
? البته معنایش این نیست که کسی احساس ناامیدی بکند؛ ابداً. ما با وجود همه‌ی مخالفت‌ها و کارشکنی‌ها داریم پیش می‌رویم بلاشک. بنابراین مبارزه باید کرد.
? نسل سوم انقلاب ‌اسلامی، نسلی است که در دوره جمهوری اسلامی تربیت و رشد یافته و در واقع اولین ثمرات #سرمایه‌سازی_انسانی انقلاب است. با توجه به گذر زمان و سپری شدن چرخه عمر نسل‌های اول دوم، طبیعی است که اکنون زمان ورود نسل سوم انقلاب ‌اسلامی است که عرصه #کارآمدسازی دولت اسلامی آوردگاه اصلی اوست.و بهتر است انقلابیون پشیمان وآلوده به دنیا وسیاست زده به کنار روند وهمان لقمه نان خود را بخورند تا مرگ سراغشان آید.
محمد ولایتی

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات