امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۶/۰۵/۲۴
کد خبر : 103879
چاپ خبر :
شهلا خوبرو هنرمند نقاش گلپایگانی

۳۳ اثر از ۱۲ نقاش کودک و نوجوان با موضوع ورزشهای کهن در معرض دید علاقه مندان هنر نقاشی قرار گرفت

شهلا خوبرو اظهار کرد: خوشبختانه در شهرستان گلپایگان پتانسیل های بسیار خوبی وجود دارد ولی متاسفانه به دلایلی این استعدادها مطرح نشده بود.

به گزارش خبرگزاری بیان،شهلا خوبرو هنرمند برجسته گلپایگانی در خاتمه مراسم افتتاحیه نمایشگاه نقاشی در مصاحبه با خبرنگار بیان اظهار کرد : سومین نمایشگاه نقاشی کودکان ونوجوانان با مشارکت اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان و مرکز مهارت آموزی هندسه عرفان برگزارگردید.

وی تصریح کرد: آثار این نمایشگاه با مشارکت ۱۲ نفر و با ارائه ۳۳ کار نقاشی در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان در معرض دید علاقه مندان قرار گرفت.

خوبرو گفت : موضوع نقاشی در اولین نمایشگاه، سبک زندگی اسلامی ایرانی و در نمایشگاه دوم با موضوع داستانهای قرآنی و شاهنامه و در سومین نمایشگاه که امروز افتتاح شد با موضوع ورزش های کهن ایرانی که شامل چوگان، تیراندازی، اسب سواری، کشتی و ورزشهای زورخانه ای می باشد.

وی افزود: تابلوها با سبک های گواش وکلاژ به معنای برجسته سازی و تکنیک های خاص ، با مداد شمعی وگواش و مداد رنگی و ابرنگ انجام شده است.

خوبرو اذعان کرد : خوشبختانه در شهرستان گلپایگان پتانسیل های بسیار خوبی وجود دارد ولی متاسفانه به دلایلی این استعدادها مطرح نشده بود.

خوبرو افزود: در این نمایشگاه کم سن ترین نقاش ۵ ساله می باشد و آثار این نمایشگاه برای نوجوانان تا ۱۴ سال می باشد و علاقه مندان می توانند صبح ها و عصرها از آثار کودکان و نوجوانان در نمایشگاه دیدن کنند.

خبرنگار: مهری طالاری

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات