چاپ خبر

خبرگزاری بیان گلپایگان

راهبرد نظام مقدس جمهوری اسلامی مشخص است و نیاز هست خبرنگاران به عنوان چشم بینا و زبان گویای مردم همه جا حضور داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری بیان سرهنگ دوم پاسدار محمود فروزاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گلپایگان در نشست خبری و تعامل رسانه ای با خبرنگاران افتخاری بسیج شهرستان گلپایگان ضمن تبریک به مناسبت روز خبرنگار اظهار داشت : 17مرداد ماه سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار صدا وسیما بدست گروه طالبان روز خبر نگار نامیده شد تا بهانه ای باشد از خبرنگاران پرتلاش و فعالان عرصه خبر رسانی قدر دانی شود.

وی افزود: به واقع هر روز سال روز خبر نگار است اما به صورت نمادین این روز انتخاب شد تا یادی از اصحاب رسانه وفعالان خبری صورت گیرد.

سرهنگ فروزاد گفت: غربت خبرنگاران در جامعه و بین مسئولین به واقع مشخص است در جامعه ای که افکار وسلایق مختلف وجود دارد شاید تیغ بران به سمت خبرنگاران پیش می رود که مناسب نیست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان افزود:خبرنگاران دلسوز و صادق راه خود را ادامه خواهند داد علیرغم سنگ اندازی هایی که متاسفانه انجام می‌شود.

وی بیان داشت: مهمترین وظیفه سپاه پاسداران و بسیج در بحث دفاع از ارزشهای نظام انقلاب اسلامی است و در عرصه ای که انواع واقسام تحریمها و حملات علیه ارکان نظام در حال بروز کردن است وظیفه بسیج و سپاه است که در این موارد وارد شود.

سرهنگ فروزاد تصریح کرد: در تابستان فعالیتهای مختلف در رده‌های مختلف بسیج در حال انجام است که مهمترین بحث ارودهای جهادی در قالب سه گروه از بسیجیان خواهر در شهرستان فریدونشهر در عرصه های مختلف آموزشی، فرهنگی ، معرفتی وبصیرتی در حال فعالیت می باشند و فعالیت برادران در قالب فعالیت‌های عمرانی بزودی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گفت : منطقه فریدونشهر وپشت کوه از مناطق محروم می باشند و با وجود اینکه در استان اصفهان و یک استان برخوردار قرارگرفته است ولی مناطقی هستند که محروم واقع شدند و اردوهای جهادی در این مناطق در حال فعالیت می باشند.

وی اهم فعالیت های بسیج را اینگونه بیان داشت : طرح جوانه های صالحین که تحت عنوان غنی سازی اوقات فراغت و بحث‌های فرهنگی توسط پایگاهای بسیج به جهت پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان و بسیحیان در رده‌های مختلف در حال پیگیری می باشد و در بحث نظامی بحث تکمیلی گردان بیت المقدس دربرنامه می باشد که تقریبا در انتهای دوره آموزشی قرار داریم و دوره عملی و دوره 15 روزه هادیان مبارکه امام علی واردوهای صالحین به مشهد مقدس از برنامه های پیش رو می باشد.

وی بیان داشت : اولویت برنامه های بسیج در سال 96 طرح بسیج محوری می باشد و با توجه به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب اسلامی و تاکید بر نقش مسجد در جامعه اسلامی و با توجه به فرمایش امام راحل که مسجد سنگر است و سنگرها را حفظ کنید بحث مسجد محوری در اولویت قرار گرفت و عمده فعالیت بسیج در مساجد پیش خواهد رفت.

وی در ادامه گفت :ضرورت اهمیت در بحث مساجد به دلیل عدم ورود ویا ضعف ارگانها و نهادهای مربوط در بحث تقویت مساجد می باشد .

سرهنگ فروزاد بیان داشت : راهبرد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مشخص است و نیاز است که مطبوعات و نشریات وخبرنگاران به عنوان چشم بینا و زبان گویای مردم حضور داشته باشند و چنانچه انحرافی مشاهده شد و نهاد ویا ارگانی وظیفه خود را انجام نمی‌دهد ورود پیدا نمایند هرچند هم اکنون این نهاد و سیستم توسط خبرنگاران دنبال می شود ونیاز است جریان سازی انقلابی درسطح شهرستان انجام گیرد.

وی اذعان داشت :دشمن در عرصه های مختلف ورود پیدا کرده است برخی رفتارها نشان از تغییر سبک زندگی ایرانی اسلامی در شهرستان و در جامعه می باشد.

 

وی بزرگترین خبرنگاران تاریخ را حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) برشمرد و گفت : این بزرگان الگوهای ما و الگوی جراید ونشریات هستند و نشریات و جراید و خبرنگاران هستند که می توانند سطح فرهنگ جامعه را ارتقاء دهند و هدایت افکار عمومی را در دست داشته باشند.

سرهنگ فروزاد در خاتمه تصریح کرد: علیرغم رویکردهای که متاسفانه در شهرستان از بعضی از نهادها بروز می‌کند ولی وظیفه خبرنگار ایجاب می کند که همچنان محکم واستوار در مسیر اهداف انقلاب گام بردارد.

ثبت شده در سایت خبرگزاری بیان گلپایگان
کد خبر : 103834 و در روز پنجشنبه 19 مرداد 1396 ساعت ۱۰:۵۸:۲۷
2024 copyright.