امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۶/۰۵/۱۶
کد خبر : 103725
چاپ خبر :

«فدراسیون فوتبال» و «وزارت ورزش» به خطای دو بازیکن ایرانی رسیدگی و نتیجه آن را به افکار عمومی اعلام کنند

رئیس فراکسیون ورزش مجلس گفت: اگر بازیکنان ایرانی خبط و خطایی انجام دادند، مسئولان مربوطه در فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان رسیدگی و نتیجه آن را به افکار عمومی اعلام کنند.

به گزارش خبرگزاری بیان محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان و رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازی دو فوتبالیست ایرانی با تیمی از رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: در هر صورت این بازیکنان باید هوشیارتر عمل می‌کردند یعنی وقتی از منظر مردم و انقلاب ما، رویارویی با صهیونیست‌ها خوشایند و خوب نیست و امری مطرود محسوب می‌شود، اینها هم باید این ملاحظه را داشته باشند.

وی افزود: ورزشکاران برای ما محترم هستند و در عین حال اگر خبط و خطایی هم انجام گرفته مسئولان مربوطه در فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان رسیدگی و نتیجه آن را به افکار عمومی اعلام کنند.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: آموزش‌های حقوقی برای این افراد روشن است و این آموزش‌ها امری ضروری برای بازیکنان است به نحوی که اگر می‌خواهند در خارج از کشور هم قراردادهایی را منعقد کنند _از جمله همین مواردی که جنبه سیاسی هم پیدا می‌کند_ باید جنبه حقوقی آن هم مورد توجه قرار گیرد و در قراردادهایشان ذکر شود.

تابش در ادامه عنوان کرد: در این قضیه هم نباید احساساتی عمل شود به هر حال یا خبط و خطا کردند و یا ممکن است به اجبار طبق قرارداد مسابقه داده باشند.

عضو هیأت رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در خاتمه یادآور شد: در هر صورت آنها بچه‌های ایران و وطن ما هستند و برایمان عزیزند و اگر خبط و خطایی هم از سوی آنان صورت گرفته باید متناسب با آن خطا باید با آنها برخورد شود.

منبع: فارس

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات