امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۶/۰۵/۱۱
کد خبر : 103491
چاپ خبر :

چرا برخی از مسئولین از خبرنگاران مردمی و انقلابی ترس و واهمه دارند؟

برخی از مسئولان به دلیل ضعف جدی در عملکرد و پاسخگوئي به مردم از ترس نمایان شدن عوام فریبی های خود واثر روانی آن بر جامعه هراس دارند

از آنجائیکه بارها در طول چهار سال گذشته به طور اعم و در طول دوسال گذشته بطور اخص اتفاق افتاده که از خبرنگاران جریان انقلابی در مراسمات دعوت بعمل نمی آوردند چند دلیل را از حیث روانشناختی می توان ارزیابی کرد:

1⃣ برخی از مسئولان به دلیل ضعف جدی در عملکرد و پاسخگوئی به مردم از ترس نمایان شدن عوام فریبی های خود واثر روانی آن بر جامعه هراس دارند پس نیاز به نوعی از پوشش خبری دارند که فقط تعریف و تمجید را بشنود و با وعده های کپسولی و مسکن وار درد مردم را پشت آن پنهان کنند غافل از اینکه این دردها خود را از جای دیگر بروز خواهد داد.

2⃣ رفتار بچه بازی و اقدامات کودکانه در سیاست به مثابه دعواهای کودکانه می ماند که زمانی برخی بچه های قلدر ، کودن و درس نخوان حاکم بر مسند مبصری مدرسه و یا یک فعالیت اجتماعی از سوی بزرگتر ها از خود بی ظرفیتی نشان داده و روبه زور گویی آورده و عقده های فرو خفته خود را نمایان می کنند و این نشان از برخی ناتواناییهای دارد که نیاز به روانکاوی اجتماعی است.

3⃣ حالت سوم نشان از یک سیاست کلی وحاکم بر دولت و مجلس را نشان می دهد که عزم جزم است که بااقدامات سلبی وایجابی وبدون هزینه های اجتماعی جریان انقلابی را در تنگنای مالی و سیاسی و روانی قرار داده و چنان عرصه را تنگ کنند که رفته رفته در یک جنگ نابرابر که کلیه امکانات بیت المال را در اختیار یک جریان خاص قرار داده اند آنها را دچار یک جنگ فرسایشی کرده و از میدان به در کنند.

4⃣ حالت چهارم این نگاه است که بعضامسؤلان محلی به دلیل نداشتن صعه صدر و نداشتن سواد رسانه ای به رسانه فقط از دید ملیجک و تلخک نگاه می کنند و از قدرت رسانه در پیشبرد اهداف انقلاب غافل هستند.

✅ نتیجه :
?گسترش نفاق و دورویی و نهادینه کردن فرهنگ تملق و چاپلوسی که نتایج آن در برخی قلم به مزدان مزدور در حال نمایان شدن است.

?خیانت به انقلاب و محروم کردن مردم از گردش آزاد اطلاعات و تمایل به دیکتاتوری وسانسور .

?جا انداختن این مطلب برای عدالت خواهان و انقلابیون که دست از انقلابیگری و حمایت از نظام و انقلاب بردارید و بجای آن به گسترش فرهنگ اباحه گری و ترویج افکار نولیبرالی بپردازید.همانگونه که مشاهده می کنیم.تا ارج وقرب پیداکنید.

?غفلت از پدیده نفوذ واشرافیگری و رانت خواری و ویژه خواریها ونهایت باز شدن باب نفوذ .

?بارخدایا! ما را یاری فرما که در بدمخمصه و بدزمانه‌ای گرقتار شده‌ایم: حرف بزنیم مرتکب جرم می‌شویم و تهدیدبه برخورد . و اگر نزنیم با عهد و پیمان‌مان با آرمان‌های انقلاب چه کنیم ؟‏

 

“ولتکن منکم امه یدعون الی الخیر و یامرون بالمعروف و ینهون عن المنکر و اولئک هم المفلحون“
محمد ولایتی

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات