امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۶/۰۵/۱۰
کد خبر : 103465
چاپ خبر :

هیچ اقدامی برای ساخت پلاسکو انجام نشده است

رئیس اتحادیه پیراهن‌دوزان و پیراهن‌فروشان با بیان اینکه هیچ اقدامی تاکنون برای ساخت مجدد ساختمان تخریب شده پلاسکو انجام نشده، گفت: قرار بود بنیاد مستضعفان تیرماه نقشه ساختمان جدید را ارائه کند که این کار هم هنوز انجام نشده است.

به گزارش خبرگزاری بیان  مجتبی درودیان با بیان اینکه هیچ اقدامی تاکنون برای ساخت ساختمان تخریب شده پلاسکو انجام نشده است، گفت: قرار بود بنیاد مستضعفان تا تیرماه نقشه ساخت ساختمان را آماده کند که این اتفاق تاکنون نیفتاده است.

رئیس اتحادیه پیراهن‌دوزان و پیراهن‌فروشان در مورد پرداخت وام 300 میلیون تومانی به کسبه آسیب‌دیده پلاسکو گفت: امکان اخذ این وام برای کسبه آسیب دیده پلاسکو که در مجتمع تجاری نور ساکن شده‌اند و دارای اجاره‌نامه هستند، فراهم است، اما با توجه به سود 18 درصدی هیچ کدام از این کسبه جز یک نفر درخواستی برای اخذ این وام نداشته است.

وی با بیان اینکه دریافت وام با چنین سودی اصلا مناسب کار تولید نیست، گفت: به خصوص اینکه کسبه پلاسکو بخشی از اموال خود را در جریان حادثه آتش‌سوزی و تخریب از دست داده‌اند و امکان پرداخت چنین سودهایی به بانک را ندارند.

درودیان با اشاره به 286 واحد تجاری تخریب نشده در ساختمان پلاسکو گفت: صاحبان این واحدهای تجاری در حال تلاش برای اخذ مجوز ورود به این واحدها از دادستانی هستند و بر این عقیده هستند که تا زمان آغاز به کار ساخت پلاسکو در این واحدها فعالیت کنند.

رئیس اتحادیه پیراهن‌دوزان و پیراهن‌فروشان گفت: این واحدها فعلا پلمپ هستند و اجناس هم در آن موجود است که متاسفانه مورد دستبرد سارقان هم قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ پاسخ قانع کننده از سوی بنیاد مستضعفان در مورد تأخیر در ساخت ساختمان پلاسکو به کسبه داده نشده است، گفت: قرار است موضوع ساخت ساختمان پلاسکو به زودی در جلسه‌ایت عیین تکلیف شود و ما امیدواریم که بتوانیم پاسخ قانع‌کننده‌ای را از این جلسه دریافت کنیم.

منبع: فارس

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات