امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۶/۰۵/۱۰
کد خبر : 103416
چاپ خبر :

مصاحبه افتخاری کار منصوریان را خراب کرد!/ ادامه اختلافات فدراسیون و باشگاه استقلال در رسانه‌ها+تصاویر

جدال لفظی سرمربی تیم استقلال و محمدرضا ساکت در برنامه ۹۰ به اتمام رسید اما ترکش‌های این جدال رسانه‌ای به صفحات مجازی فدراسیون و باشگاه استقلال رسیده است.

به گزارش خبرگزاری بیان   کشمکش استقلالی ها با فدراسیون طی هفته گذشته به شکلی ادامه دار  بود که حتی جدال لفظی طرفین به برنامه 90 هم کشیده شد.

شب گذشته محمدرضا ساکت دبیر کل فدراسیون فوتبال با اشاره به عدم حضور بازیکنان استقلال در اردوی تیم ملی امید به قانونی اشاره کرد که علیرضا منصوریان هم در جواب ساکت مدعی شد این قانون هنوز به تصویب فیفا نرسیده و به این ترتیب قانون مورد نظر فدراسیون نباید اجرا شود.

با این وجود این جدال‌ها ظاهرا همچنان ادامه دارد چون کانال رسمی باشگاه استقلال با اشاره به صحبت‌های شب گذشته منصوریان که درباره حمایت از تیم ملی و پرچم ایران صحبت کرده بود عکس علیرضا منصوریان را با پرچم ایران منتشر و از واژه «بدون شرح» استفاده کرده است.

در مقابل نیز کانال فدراسیون فوتبال به این موضوع واکنش نشان داده و عکسی از مصاحبه افتخاری با سایت باشگاه استقلال را به اشتراک گذاشته که در مصاحبه روز 13 تیر مدیرعامل باشگاه استقلال صراحتا اعلام کرده هر وقت تیم ملی نیازمند بازیکن باشد بازیکنان را به آنها می‌دهیم! این مصاحبه همان نکته ای است که مسئولان فدراسیون روی آن دست گذاشته‌اند و البته با صحبت‌های شب گذشته به نظر می‌رسد منصوریان از این مصاحبه افتخاری در زمان حضور تیمش در اردوی ارمنستان بی اطلاع بوده است. و همین اظهار نظر مدیرعامل باشگاه استقلال در سایت این باشگاه حالا باعث شده تا مسئولان فدراسیون فوتبال به آن استناد کنند. سرمربی استقلال هم شب گذشته در واکنش به این مصاحبه افتخاری گفت: آیا کادر فنی استقلال باید در مورد حضور بازیکنان تیم در اردوی ارمنستان نظر نهایی را بدهد یا مدیرعامل؟من مسئول فنی تیم هستم و از وضعیت بازیکنانم خبر دارم پس فدراسیون باید نظر سرمربی تیم را بپرسد.

به نظر می‌ رسد با وجود گذشت یک هفته از محرومیت بازیکنان استقلال این موضوع هنوز حل نشده و مسئولان باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال از مواضع خود کوتاه نمی آیند!

باید دید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال چه زمانی حکم بازیکنان استقلال را صادر کرده و واکنش فدراسیون به صحبت‌های منصوریان که اتفاقا به کمیته اخلاق هم ارجاع داده شده چیست؟

منبع: فارس

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات