امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۶/۰۵/۰۵
کد خبر : 103106
چاپ خبر :
مدیر انجمن ادبی فانوس گلپایگان خبر داد:

اولین همایش تجلیل از پیشکسوتان حوزه شعر و نویسندگی شهرستان گلپایگان برگزار گردید.

مدیر انجمن ادبی فانوس گلپایگان اظهار کرد: اولین همایش تجلیل از پیشکسوتان حوزه شعر و نویسندگی شهرستان با هدف ارتقای فرهنگ ایران با حضور میهمانان شهرستانهای غرب استان اصفهان و شهرستانهای همجوار برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری بیان نفیسه کریمی مدیر انجمن ادبی فانوس در حاشیه اولین همایش تجلیل از پیشکسوتان شعر و نویسندگان بخش ادبی شهرستان گلپایگان اظهار کرد: اولین همایش تجلیل از پیشکسوتان حوزه شعر و نویسندگی شهرستان با هدف ارتقای فرهنگ ایران با حضور میهمانان شهرستانهای غرب استان اصفهان و شهرستانهای همجوار برگزار گردید.

وی با بیان اینکه امروز در مجموع از حدود سی نفر از پیشکستوان حوزه شعر و نویسندگی تجلیل گردید افزود:قافله شعر فانوس در سال جاری سه ویژه برنامه با استقبال چشم گیر فرهنگ دوستان و علاقه مندان حیطه هنر برگزار کرد وانجمن شعر فانوس در حال حاضر با رشد شش برابری حدود سی وپنج عضو فعال دارد.

مدیر انجمن ادبی فانوس گلپایگان ضمن اشاره به اهمیت جایگاه شعر و نویسندگی گفت : انجمن ادبی فانوس تنها با پشتوانه و انگیزه بچه ها شکل گرفته است و این انجمن می تواند محلی باشد برای جوانان و نوجوانانی که با علاقه وارد این حیطه می شوند و افرادی که روی آنها می توان سرمایه گذاری کرد.

کریمی در خاتمه ضمن تقدیر از فعالان این زمینه تصریح کرد: این گونه انجمن های فرهنگی نیاز به پشتوانه مادی و معنوی دارد.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات
  1. آذر گفت:

    انجمن بی در وپیکری که هر مطلب نسنجیده بنام شعردر آن ارایه ومثلا نقد هم بشود اعتباری ندارد

دیدگاه شما

تبلیغات