امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۶/۰۴/۱۷
کد خبر : 102606
چاپ خبر :
امام جمعه گلپایگان خبر داد:

برگزاری راهپیمایی حجاب و عفاف در شهر گلپایگان

راهپیمایی حجاب و عفاف قرار است به همت دستگاههای فرهنگی شهرستان، ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه جاری از میدان ۱۷ شهریور گلپایگان برگزار گردد.

photo_2017-07-07_15-28-30

به گزارش خبرگزاری بیان   حجت الاسلام علاء الدینی امام جمعه گلپایگان در حاشیه نماز جمعه این هفته گلپایگان در خصوص برگزاری راهپیمایی حجاب و عفاف که قرار است چهارشنبه هفته جاری در شهر گلپایگان برگزار شود در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار بیان اظهار داشت: همانطور که دشمن در قبال حجاب جبهه ای عمل کرده و یا بصورت هوشمند تهدید و تحریم کرده و جنگ روانی بپا میکند همه اینها بخاطر اینست که ما ارزشها منجمله حجاب را کنار بگذاریم.

وی ادامه داد: به همان اندازه که دشمن در قبال حجاب تقابل کرده و هزینه می نماید، وظیفه تمام مومنین و مومنات این است که بصورت جبهه ای نشان دهند که این ارزش علیرغم توطئه آنان هنوز پابرجاست و تاکید بدان هر روز از طرف مراجع و بزرگان خصوصا حضرت امام (ره) مقام معظم رهبری و مرجعیت این سامان حضرت آیت الله العظمی صافی بیشتر می شود.

وی با بیان اینکه مبارزه با بدحجابی و تقویت حجاب فقط کار یک نهاد نیست عنوان کرد: ۲۵ نهاد منجمله دانشگاه، آموزش و پرورش، حوزه های علمیه، اصناف و غیره وجود دارد که تمام آنها باید همراه با هم خود را در امر حفظ حجاب دخیل بدانند.

خطیب جمعه گلپایگان در خصوص تمهیدات اندیشیده شده جهت حفظ حجاب در سطح شهر گلپایگان بیان کرد: باید دقت کرد در تفرجگاههایی که برای دیدار گردشگران وجود دارد هم فضا سازی لازم‌ صورت گیرد و هم شرکت کنندگان در این فضاها باید حواسشان باشد که اگر این اماکن بخواهد برای زندگی آنان برکت داشته باشد، انتظار مردم گلپایگان این است که حفظ حجاب در این مکانها صورت گیرد.

علاء الدینی در خصوص برخورد با بدحجابی افزود: تذکر لسانی وظیفه همگان است و بالاتر از آن در حد تشکیلاتی همانند ستاد احیا و در موقع خاص خودش باید انجام گیرد اما آن چیزی که بیشتر وظیفه همه ماست تذکر لسانی است که متاسفانه کمترین بها هم بدان داده می شود.

وی در خصوص وضعیت حجاب در گلپایگان اظهار داشت: خوشبختانه تاکید بزرگان در این زمینه تاثیر کرده و لایه های اساسی که در گلپایگان دیده می شود تمامشان دغدغه حجاب را دارند و دیده شده برخی بدحجابی ها توسط مسافرینی که گلپایگانی نبوده صورت گرفته و انتظار اینست که هم مردم شهرستان و هم مسافران دقت نمایند اینجا گلپایگان است و گلپایگان با داشتن مساجد و امامزاده های بیشمار، حوزه های علمیه و مراجع و علمای بزرگی که پرورش یافته این مکان هستند می طلبد که به این هویت اهمیت داده شود.

شایان ذکر است راهپیمایی حجاب و عفاف قرار است به همت دستگاههای فرهنگی شهرستان، ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه جاری از میدان ۱۷ شهریور گلپایگان برگزار گردد.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات
  1. ناشناس گفت:

    چراریس ارشاد اسلامی شهرستان گلپایگان جلو این اوضاع را نمیگیره؟؟؟؟مگه گلپایگان شهر مراجع نیست؟؟

دیدگاه شما

تبلیغات