چاپ خبر

خبرگزاری بیان گلپایگان

تن زخم خورده را از چه می ترسانید؟

photo_2017-06-11_22-24-24

به گزارش خبرگزاری بیان  رزمندگان شلمچه و طلاییه و چزابه و هویزه را چه باک از صدای ترقه ای !یادتان رفته که در جنگ تحمیلی چطور شما را به خاک مذلت نشاندیم.شاید صحنه کارزار مرصاد را از یاد برده اید .ما به یادتان می آوریم.غائله آمل و کردستان ،غائله سیستان .صحنه های نبرد حاج عمران،کربلای 5 و والفجر8 و … فراموش نمی کند تاریخ حدیث دلیران و شیرمردان و شیرزنان این سرمین را در نبردهای حق علیه باطل از ابتدای انقلاب تاکنون.تن زخم خورده را از نیش پشه ای چه باک!مگر فراموش کرده اید که ما همه مدافعان حرمیم و این حرم به وسعت تمام سرزمین های اسلامی است؟مگر جولان دلیران ما را در حمص و حلب و دمشق ندیده اید؟ داعشیِ دون مرگ عاشقانه برای ما افتخاری بزرگ است.چه در داخل باشد و چه در بیرون.شهادت برای ما مرگی است عاشقانه.
خنجردشمن بیرونی سوزان است اما سوزناک تر زخم زبانهایی است که برخی در داخل به نام «عقلانیت» به تن مجروح ما وارد می کنند.آنانیکه همه چیز را می خواهند با چاشنی تعامل شیرین کنند.همنشینی با گرگ و روباه را و به او گرا می دهند که: کجا می شود گلوی دوست و هموطن را فشرد.کجا می شود تحریم را تنگ ترکرد.کجا می شود قانون را زیر پاگذاشت .کجا می شود از ریل انقلاب خارج شد و باز در ظاهر دوستدار انقلاب جلوه کرد.در ظاهراز امید گفت و در باطن بذر ناامیدی را در بطن جامعه کاشت.سازش با غرب را به چالش با استکبار ترجیح داد آنهم به بهانه آنکه برایمان هزینه دارد. کجا می شود همه چیز را در قالب امتیاز داد و هیچ چیزی از طرف مقابل نگرفت.کجاها می شود منتقدان دلسوز را ،افراطی و بی سواد و بی شناسنامه خواند. یا اینکه به دنبال آن بود که با مذاکره ! داعش را رام کرد.چطور می شود جای شهید و جلاد را عوض کرد و خوراک شبهه ناک به خورد ملت داد.
شما حاضرید به چند سوال ما پاسخ دهید:چرا آنجا که داعشی های لعین کام روزه داران را در تهران با خون سیراب کردند با ابزارهای خود که در دهه های مختلف از آن دم می زنید مثل «تساهل‌وتسامح»، «گفتگوی تمدن‌ها»، «تنش‌زدایی» جلوی این کوردلان حاضر نشدید و هنرنمایی نکردید. کاش می دانستید که «عقلانیت» چه معنایی دارد؟یا آزادی بیشتری که ازآن دم می زنید چیست؟
نسبت آزادی و عقلانیت را معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) رادمردی که برگ برگ زندگی اش سرشار از روح بندگی همراه با تعقل است و نهضت های بیداری اسلامی و جهانی از او به بزرگی یاد می کنند در بند «م» وصیتنامه سیاسی الهی خود،اینطور بیان می کند: « باید همه بدانیم که آزادی به شکل غربی آن، که موجب تباهی جوانان و دختران و پسران می‌شود، از نظر اسلام و عقل محکوم است. و تبلیغات و مقالات و سخنرانیها و کتب و مجلات برخلاف اسلام و عفت عمومی و مصالح کشور حرام است. و بر همه ما و همه مسلمانان جلوگیری از آنها واجب است. و از آزادیهای مخرب باید جلوگیری شود. و از آنچا در نظر شرع حرام و آنچه بر خلاف مسیر ملت و کشور اسلامی و مخالف با حیثیت جمهوری اسلامی است به طور قاطع اگر جلوگیری نشود، همه مسئول می‌باشند. و مردم و جوانان حزب‌اللهی اگر برخورد به یکی از امور مذکور نمودند به دستگاه‌های مربوطه رجوع کنند و اگر آنان کوتاهی نمودند، خودشان مکلف به جلوگیری هستند. خداوند تعالی مددکار همه باشد.»
و این دقیقاً مفهوم همان آتش به اختیاری است که مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای در دیدار دانشجویان در 17 خرداد 96 مطرح نمودند و باز کوردلانی از آن به افراط تعبیر کردند.
شما که مدافعان حرم را تندرو و افراطی می خوانید و شهدای آنان را کشته!(سرتیپ حسین همدانی) از شما یک سوال دارم؟تاکنون کتاب کشف الاسرار امام راحل را خوانده اید؟برگ برگ این کتاب مبارزه با تحجر گرایی و عقلانیت گریزی واقعی است.ولی شما محتوای عقلانیت را فدای ظاهر عقلانیت کرده اید و محتوای دین را قربانی ظاهر آن و آنطور می شود که در مقابل یک سند غربی که به دنبال استقلال زدایی و بردگی فرهنگی جامعه ایرانی است و زبدگان و دلسوزان نظام از معایب عدیده آن می گویند شما فقط از تأییدشکلی آن سخن می گویید.شما را چه کسی می تواند از خواب زمستانی بیدار کند.
وای بر قلب ها و قلم‌های مریضی که به هیچکدام از این مبانی پایبند نیستند و حتی در تلاش برای تحریف مکتب امام هم بر می آیند،می گویند «امام با مرگ بر آمریکا موافق نبود» یا ا«ن‌شاءالله “مرگ” از ‏شعارهای ما حذف شود». بهتر است باز سیری در اندیشه امام داشته باشیم شاید که چراغ راهی باشد برای گمراهان و لجوجان:
«اگر همه‌ی مسلمینی که در دنیا الآن هستند، که قریب یک میلیارد هستند، اگر در روز قدس، همه بیرون بیایند از خانه، فریاد بکنند مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر شوروی، همین قول برای آن‌ها مرگ می‏آورد.» آری! نابود نمودن نظام سلطه یک آرمان حقیقی نظام اسلامی است که به بیان امام خمینی (ره): «از خدا می‏خواهیم که این قدرت را به ما ارزانی دارد که نه تنها از کعبه‌‌ی مسلمین، که از کلیساهای جهان نیز ناقوس مرگ آمریکا و شوروی را به صدا درآوریم.»امام صحیفه‌ی‌امام،ج 13،ص 80، ج 21،ص 89.
و اما حرف آخر:بدانید که آمریکا و ایادی سرسپرده اش دشمن همیشگی ما و استکبار ستیزی مرامنامه ماست و گزافه گویی است که عده ای در تلاشند تا شعار های آرمانخواهی ملت ایران یعنی «مرگ بر آمریکا و مرگ برا سرائیل» از آیین سیاسی الهی ما حذف شود و این راه و مکتب امام راحل عظیم الشأن است و به یاد داشته باشیم سخن دیده بان شجاع و هشیار انقلاب حضرت امام خامنه ای را که می فرمایند:
«اگر راه امام را گم کنیم یا فراموش کنیم یا خدای ناکرده عمداً به کنار بگذاریم ملت ایران سیلی خواهد خورد»

ثبت شده در سایت خبرگزاری بیان گلپایگان
کد خبر : 100640 و در روز یکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت ۲۳:۲۹:۰۴
2024 copyright.