امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۶/۰۳/۲۰
کد خبر : 100458
چاپ خبر :
امام جمعه گلپایگان:

اتحاد، بصیرت و همدلی باطل السحر تمام فتنه هاست

امام جمعه گلپایگان ابراز داشت: : ان‌شاءالله که اتحاد و بصیرت و همدلی ما باطل السحر همه فتنه ها خواهد بود.

امام جمعه

به گزارش خبرگزاری بیان  حجت الاسلام محمد علاءالدینی در خطبه های امروز نماز جمعه گلپایگان ضمن اشاره به حادثه خونین دوازدهمین روز ماه مبارک رمضان در مرقد مطهر حضرت امام(ره) و مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : عده ای جاهل و حرمت شکن و حقیر به عنوان عروسک های خیمه شب بازی دشمنان آمدند و سلاحی که باید قلب دشمن مسلمین را نشانه بگیرد به روی مومنین روزه دار و مردم عادی و مردمی که از جاهای مختلف برای حل مشکلاتشان به آنجا آمده بودند گرفتند.

وی با بیان اینکه شعار داعش وحشت ایجاد کردن است گفت : داعش در جمهوری اسلامی سابقه دارد و داعش نسخه جدید منافقین است.

امام جمعه گلپایگان ادامه داد: امروز بحمدالله منافقین خفه شده اندو دیگر توان چنین عملیاتهایی را در ایران ندارند و امروز داعش فرقه های اینچنینی هستند .

خطیب جمعه گلپایگان با بیان اینکه تحلیل های مختلفی راجع به این حادثه شد افزود : بهترین و رساترین تعبیر، تعبیر مقام معظم رهبری بود که فرمودند با این ترقه بازی ها نمی توانید در اراده امت ما خللی وارد کنید شما کوچک تر از آن هستید که بتوانید در اراده امت و مسئولین اثر بگذارید.

نماینده ولی فقیه در گلپایگان اظهار داشت: این حوادثی که شما ایجاد کردید باعث شد مردم ما بفهمند که اگر مدافعین حرم در دل دشمن به آنها ضربه نمی زدند امروز هر لحظه می بایست در خیابان های تهران با چنین آدم هایی بجنگیم.
علاء الدینی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند اینها نشانه کینه و دشمنی مزدوران استکبار با انقلاب اسلامی و نظام اسلامی و هر چیزی که نام اسلام را در این مملکت زنده می کند هست اظهار داشت: مباشران و مصدقان بدانند که نتیجه اقداماتشان دو چیز است یک افزایش نفرت از آمریکا و آل سعود و دومین نتیجه افزایش اتحاد و بیداری ملت ما و استحکام اراده آهنین ما در برخورد با تروریسم و خباثت و آلودگی.

وی تصریح کرد : ما سینه های خود را برای گلوله های دشمن آماده کردیم اما نه در راه افتراق و اختلاف بلکه در راه اتحاد.

علاء الدینی با بیان اینکه در تحلیل این مسئله امداد الهی خیر اصلی است خاطرنشان کرد: اینها آمده بودند که به صحن مجلس بروند اما حفاظت اطلاعات سپاه و نیروی انتظامی مقتدرانه در مقابل اینها ایستادند و آنها راه را گم کردند و برای آمدن به مجلس سوار آسانسوری شدند که آنها را در طبقه دیگری پیاده کرد و راه را گم کردند

وی ادامه داد : در حرم امام تابلویی است که نوشته شده بود به طرف حرم این تابلو به وسیله باد برعکس شده بود اینها راه را گم کردند و همه این امداد های الهی است.

امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه امداد الهی و اتحاد مردم از مسائل اصلی است گفت: باید بدانیم این حوادث، حوادث برنامه ریزی شده است و در آستانه روز قدس برای اینکه صدای مردم بلند نشود این حوادث را تکرار می کنند.
نماینده ولی فقیه در گلپایگان خاطر نشان کرد: بعد از حماسه مردم در انتخابات جمهوری اسلامی برای اینکه کام مردم تلخ شود و شیرینی ها هر روز تکرار نشود این حوادث را ایجاد می کنند.

وی تصریح کرد: برای اینکه شکست عربستان در باتلاق یمن،در بحرین و در گرداب قطر لو نرود و خباثت عربستان در ایجاد فشار بر مردم مسلمان یمن مشخص نشود این حوادث را ایجاد می کنند.

امام جمعه گلپایگان ابراز داشت: آل سعود و همه آل های منطقه مزدورانی بیش نیستند اصل این است که آمریکا را فراموش نکنیم همانطور که امام فرمود دشمن شماره یک ما آمریکا است

وی با بیان اینکه همه اینها ناتوی فرهنگی نیست، ناتوی فیزیکی و ناتوی عربی و ناتوی آسیایی است یادآور شد: آن چیزی که باید روی آن حساس باشیم ناتوی فرهنگی است یعنی سند هایی را دارند امضا می کنند که در آن ها دین زدایی وجود دارد.
وی در خصوص سند ۲۰۳۰ خاطرنشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند، کار نداریم در این سند چه چیزی هست اینکه دیگران بنشینند برای فکر ما و نظام آموزشی ما چنین سند ها و اسنادی را امضا و اجرا کنند این برای ما پذیرفتنی نیست.

علاء الدینی در پایان گفت : ان‌شاءالله که اتحاد و بصیرت و همدلی ما باطل السحر همه فتنه ها خواهد بود.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات
  1. احمدی گفت:

    مراسم ویژه لیالی قدر همراه با دعای پرفیض

    جوشن کبیر و عزاداری حضرت امام علی(ع)
    با حضور امام جمعه شهر گلپایگان

    با نوای:حاج امیر یعقوبی(ازتهران)

    زمان:شبهای 19-21-23(سه شب قدراز ساعت22تا اذان صبح)

    مکان:استان اصفهان-شهرستان گلپایگان.خ هفده تن.آستان امامزادگان هفده تن گلپایگان.التماس دعای فراوان

    ***اداره اوقاف و امور خیریه استان اصفهان- شهرستان گلپایگان***
    لطفا اطلاع رسانی شود

دیدگاه شما

تبلیغات