امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۶/۰۲/۲۷
کد خبر : 99216
چاپ خبر :
امام خامنه‌ای در دیدار اقشار مردم:

۲ روز به انتخابات بیشتر باقی نمانده بحمدالله محیط کشور آرام است؛ این خیلی ارزش دارد/ تأکید می‌کنم مراقبت شود که امانت آرای مردم حفظ شود

رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: دو روز به انتخابات بیشتر باقی نمانده و بحمدالله محیط کشور، محیط آرام، همراه با آرامش و سکینه است؛ این خیلی ارزش دارد.

1396021013403285510681234

به گزارش خبرگزاری بیان  به نقل از دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار اقشار مختلف مردم، تاکید کردند: جمهوری اسلامی با تجدید انتخابات‌ها در سال‌ها و دوره‌های معین حقیقتاً طراوت تازه‌ای پیدا می‌کند؛ خود را در دل‌ها و چشم‌های مردم دنیا به شکل جدید و برجسته‌ای مجسم می‌کند و نشان می‌دهد. این است که واقعاً روز انتخابات برای جمهوری اسلامی روز جشن و شادی و شور است.

ایشان خاطرنشان کردند: نگاه کنید به کشورهای منطقه، کجاست که ناامنی نباشد؟ در بین این مجموعه‌ ناامن، جمهوری اسلامی با امنیت و آرامش مشغول تدارک انتخابات است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کردند: دو روز به انتخابات بیشتر باقی نمانده است و بحمدالله محیط کشور، محیط آرام، همراه با آرامش و سکینه است؛ این خیلی ارزش دارد. انتخاباتی در یک کشور 80 میلیونی به راه می‌افتد، مردم با شور و شوق خود را آماده می‌کنند، اما آرامش همه‌ جا برقرار است. این را باید قدر دانست.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اظهار داشتند: همه بدانند دستگاه‌های اجرایی و نظارتی و دستگاه‌های حافظ امنیت، به‌ طور جدی مشغول کار هستند. هماهنگ هم دارند حرکت می‌کنند. با وجود این به این دستگاه‌های مورد اعتماد تأکید می‌کنم مراقب باشند که آراء مردم مأمون باشد و امانت آن حفظ شود. ممکن است در این بین کسانی بخواهند تخلف کنند لکن دستگاه‌ها بحمدالله مورد قبول و اعتماد هستند و البته باید مراقبت کنند. ملت ایران دشمن دارد؛ در مقابل دشمن چهره‌ ملت باید حاکی از عزم و تصمیم راسخ و اعتماد به نفس و سکینه و آرامش باشد.

مقام معظم رهبری تاکید کردند: در بحث‌های انتخاباتی گاهی یک حرف‌هایی زده شد که شایسته‌ ملت ایران نبود، لکن حضور ملت ایران همه‌ این مسائل را حل خواهد کرد.

ایشان خاطرنشان کردند: انضباط مردم خیلی باارزش است؛ هم قبل از انتخابات، هم روز انتخابات و هم بعد از انتخابات. این انضباط و پایبندی مردم به نظم و قانون خیلی مهم است؛ این همان چیزی است که بسیاری از کشورها این را ندارند و ملت ما نشان می‌دهد که این را داراست و از تجربه‌های گذشته یاد گرفته است. ملت ایران تجربه کرده است که این انضباط چقدر به نفع اوست و بی‌انضباطی و بی‌قانونی چقدر برایش مضر است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کردند: در انتخابات نامزدهای متعددی هستند؛ هر کدام حرف می‌زنند، نظر می‌دهند و هر کدام طرفدارانی دارند. یک نفر از این جمع بالاخره رأی می‌آورد اما برنده‌ اصلی در این ماجرا -هرکس که رأی بیاورد- ملت ایران است. برنده‌ اصلی نظام جمهوری اسلامی است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تاکید کردند: فضای آزادی را جمهوری اسلامی به ما داد؛ اگرچه بعضی ناسپاسی می‌کنند و از همین فضای آزاد استفاده می‌کنند و آزادی را نفی می‌کنند؛ این ناشکری است. در کشور بحمدالله فضای آزاد هست، فضای حضور مردم هست، فضای تأثیر رأی مردم در انتخاب رئیس‌جمهور و مدیران شهری هست؛ این خیلی باارزش است. ملت‌هایی که در منطقه‌ ما دولت‌های‌شان تحت‌الحمایه‌ رژیم آمریکا هستند، حسرت انتخابات را می‌خورند؛ برایشان یک رویاست که وارد صحنه بشوند، چند نفر با هم بر سر ریاست اجرایی کشور رقابت کنند، بعد مردم حق داشته باشند رای دهند.

 

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات