امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۶/۰۲/۰۹
کد خبر : 97896
چاپ خبر :
محمد علاءالدینی خطیب جمعه شهرستان:

مردم گلپایگان نشان دادند اهل گذشت از مال و جان بوده و مدال افتخارشان شهدا و جانبازان و آزادگان می باشند

علاءالدینی ابراز داشت شما مردم گلپایگان نشان دادید اهل گذشت از مال و جان هستید و مدال های افتخار آمیز شما شهدای شما و جانبازان و آزادگان شهرستان پیشگام می باشند.

photo_2017-04-28_21-58-25

به گزارش خبرگزاری بیان  در خطبه های نماز جمعه که به امامت حجت الاسلام محمد علاءالدینی در مصلای شهرستان برگزار گردید ؛ خطیب جمعه گلپایگان بابیان اینکه تقوای الهی باعث می شود انسان راه سعادت و خوشبختی را بشناسد اظهار داشت تقوای الهی یک سرمایه و توشه است و باید هر چه می توانیم برگیریم.

وی با اشاره به حلول ماه شعبان گفت : شعبان یک بشارت است و عظمت و نورانیت این ماه و نام مقدسی که اینگونه شور پیدا کرده به این دلیل است که ولادت سرداران نهضت عاشورا در این ماه می باشد.

علاءالدینی بابیان اینکه هر کاروان تبلیغاتی سه رکن یاران فداکار، رهبری و کاروان تبلیغاتی دارد افزود هر نهضتی یک منتقم می خواهد که خون به ناحق ریخته مسلمین را طلب کند و آن فرد مهدی موعود می باشد

وی گفت در فرهنگ تقدیر از مردم گلپایگان همین نکته کافی است که وقتی نام آیت‌الله جمال الدین گلپایگانی،آیت الله علی صافی، شیخ لطف‌الله صافی می آید صلوات می‌فرستند.
وی از ائمه جماعت شهرستان حجت الاسلام نکونام، حجت الاسلام بطحایی،میرزا ابوالقاسم محمدی و دیگر افرادی که دراین سنگر خدمت کردند نام برد.

علاءالدینی ابراز داشت شما مردم گلپایگان نشان دادید اهل گذشت از مال و جان هستید و مدال های افتخار آمیز شما شهدای شما و جانبازان و آزادگان شهرستان پیشگام می باشند.

وی خاطرنشان کرد اهدای صدها شهید و آزاده و حضور در میادین که برای حفظ نظام جمهوری اسلامی است .

وی افزود نیروی توانمند شما توانسته سنگر مقام معظم رهبری را بیش از یک ربع قرن اداره کند و اداره چنین سنگری کار هرکسی نیست.

وی اظهار داشت اگر امروز گلپایگان سری در میان سرها ست به برکت وجود آیت‌الله محمدی گلپایگانی و نگاه حکیمانه و خالصانه ایشان است.

وی ادامه داد هر شهری این توفیق را نداشت مرجعیت عالم و پرورش دهنده شخصیت عالیقدری باشد که در رکاب مقام معظم رهبری باشد.

علاءالدینی در پایان با بیان اینکه دنبال وحدت هستیم و وحدت خیر می آورد و مشکلات را زودتر حل می کند ادامه داد با چندین فرماندار در دولت های مختلف کار کرده ایم و قرار نیست روبروی هم قرار بگیریم.اما جهت ما نیز معلوم است

? شایان ذکر است قبل از مراسم نماز جمعه برنامه تودیع و معارفه امامان جماعت شهرستان صبح امروز در سقاخانه حضرت ابوالفضل( ع ) برگزار گردید . البته از رسانه های شهرستان به صورت گزینشی دعوت به عمل آمده بود که دلیل آن مشخص نیست؟

خبر نگار بیان مریم محمدی

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات