چاپ خبر

خبرگزاری بیان گلپایگان

مهمترین بحث فرهنگی ما بحث خانواده و جوانان می باشد

photo_2017-04-28_22-26-50

به گزارش خبرگزاری بیان  محمد رضا صالحیان مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان اصفهان در سخنرانی پیش از خطبه های عبادی سیاسی این هفته شهرستان با بیان اینکه امام جمعه کسی است که نمی گذارد انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد ابراز داشت: در دوران دفاع مقدس توانستیم در هشت سال دفاع مقدس در مقابل صهیونیست و استکبار بین الملل و در مقابل استعمار انگلیس ایستادگی کنیم و به پیروزی برسیم و اکنون در آن کاخی که صدام اولین گلوله را شلیک کرد امروز عکس امام راحل(ره)و مقام معظم رهبری به در و دیوار این کاخ نسب شده است و یکی از علت پیروزی ما نماز جمعه بوده و هست.

صالحیان افزود: اگرفتنه ۸۸ خنثی می شود، اگر تحریم ها وتهدید ها بی اثر می شود، اگر امروز بر اساس اقتصاد مقاومتی در برابر هجمه های دنیا صبر و ایستادگی داریم مردم ما در نماز جمعه و خطبه های خطیب جمعه این آگاهی را پیدا می کنند.

وی گفت: استکبار جهانی طبل تو خالی و آمریکا در عراق و سوریه در گل مانده و نتوانسته اندیشه های خطرناک خود را پیش ببرد

صالحیان ابراز داشت : رهبر معظم انقلاب اسلامی و خطیبان جمعه صهیونیست شناسی و استکبار شناسی را به دنیا یاد می دهند.

مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان اصفهان گفت: گلپایگان شهری است که به آیت الله العظمی گلپایگانی، مرجع عالیقدر حضرت آیت الله صافی گلپایگانی و ریاست دفتر مقام معظم رهبری افتخار می کند که عالمانش در جای جای انقلاب خدمت می کنند.

وی ادامه داد : باید آفرین گفت به شما که در دامان خود چنین اندیشمندانی تربیت کرده و اسلام ناب محمدی و چنین سربازانی هدایت و تربیت یافته اند.

صالحیان اظهار داشت : امروز مهمترین بحث فرهنگی ما بحث خانواده و سپس جوانان است

وی افزود: ما باید دنبال جوانانی مانند جوانان و شهدای هسته ای باشیم و این جوانان هستند که کشور را نگه داشته اند و دشمن از این جوانان بدش می آید و به دنبال تربیت جوانان بی انگیزه می باشد.

مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان در خاتمه اظهار داشت: شبیخون فرهنگی خانواده و جوانان و سپس ارزش‌های انقلاب را نشانه گرفته و مورد بعدی ولایت رهبری است اینها را قرار است ستاد نماز جمعه فرماندهی کند و پرچم انقلاب به دست ولی عصر سپرده شود.
خبر نگار بیان: مریم محمدی

ثبت شده در سایت خبرگزاری بیان گلپایگان
کد خبر : 97901 و در روز شنبه 9 اردیبهشت 1396 ساعت ۱۱:۱۴:۱۲
2024 copyright.