امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

تاریخ خبر : ۹۳/۰۸/۲۹
کد خبر : 11676
چاپ خبر :
مصاحبه اختصاصی بیان؛

کوچکترین نخبه هنرمند شهرستان گلپایگان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان، سارا رضازاده منش نوجوان 12 ساله ای که به عنوان یکی از کوچکترین نخبه های هنری شهرمان توانسته با تهیه و ساخت انیمیشنی زیبا، آن را قابل پخش در سیمای استانی نماید. سارا رضازاده منش که در زمینه داستان نویسی هم توفیقاتی داشته؛ امید این می رود که ان شاء ا… در آینده شاهد کارهای ارزشمند تری را از وی شاهد باشیم.

سارا رضازاده منش - خبرگزاری بیان (2)

نشریه بیان به جهت معرفی و تشویق این هنرمند کوچک مصاحبه ای را ترتیب داده که خوانندگان عزیز را به مطالعه آن دعوت می نماید :
بیان: خود را معرفی کنید؟
سارا رضازاده منش، کلاس پنجم و در مدرسه شهید صدوق مشغول به تحصیل می باشم.
بیان:فعالیت خود را در زمینه داستان نویسی ،چگونه و از چه زمانی آغاز نمودید؟
از کودکی علاقه زیادی به قصه و داستان داشتم و این علاقه سبب شد تا پس از فراگیری علم و سوادآموزی، خودم اقدام به نوشتن داستان های کوتاه نمایم و داستانهایی با مضمون اخلاقی برای کودکان همسن خودم بنویسم.
بیان: تا کنون چند داستان نوشته اید و هدفتان از نوشتن این داستان ها چه بوده است؟
طی چند سال اخیر حدود 20 داستان کوتاه، با مضامین آموزشی و اخلاقی  نوشتم که بیانگر مقوله های اخلاقی و تربیتی سفارش شده در دین اسلام همچون احترام به پدر و مادر و مسئولیت پذیری و حفظ حجاب و پرهیز از دروغ گویی  برای کودکان هم سن و سال خودم می باشد و بسیار آموزنده است و یک کتاب نیز خودم طراحی و داستان نویسی کردم.

سارا رضازاده منش - خبرگزاری بیان (4)

بیان: آیا فعالیت دیگری به غیر از داستان نویسی هم داشته اید؟
من به نقاشی و تصویر سازی علاقه مند می باشم و آخرین کارم نیز کارتون کوتاهی به نام دنیای بی دست پا می باشد که توسط کامپیوتر تصویر سازی کردم و آنها را با کمک دوستم صدا گزاری کردم و برای شبکه استانی ارسال کردم؛ تا دیگر دوستانم نیز بتوانند از این کارتون ها استفاده نمایند.
بیان: آیا اهل مطالعه هستید ، بیشتر چه نوع کتاب های را مطالعه می کنید و میزان مطالعه غیر درسی شما در طول روز چه میزان می باشد؟
بله من خیلی به مطالعه علاقه دارم و بیشتر کتاب های علمی را مطالعه می کنم و به غیر از کتابهای درسی در طول روز حدود یک ساعت را به کتاب های علمی و مورد علاقه ام اختصاص می دهم.
بیان: در زمینه تحقیق آیا فعالیتی تا کنون داشته اید ؟
بله به تحقیق علاقه زیادی دارم و با مطالعاتی که خودم انجام داده ام و پرسشهایی که در این زمینه داشتم، لذا با پزشکان در این مورد صحبت کرده ام و مقاله ای در خصوص کلیه انسان و کارکرد آن برای بچه های هم سن خودم نوشته ام که می تواند برای آنها جذاب باشد.

سارا رضازاده منش - خبرگزاری بیان (3)

بیان: هدف اصلی خود را از انجام کارهای فرهنگی بیان کنید؟
هدف اصلی من نوشتن داستان های کوتاه، تشویق کودکان به انجام کارهای خوب و دور شدن از کارهای ناپسند اخلاقی و رفتاری می باشد و امیدوارم بتوانم در این زمینه برای بچه ها قدمی بردارم.
بیان: از کارتون های تلویزیون کدامیک بیشتر مورد علاقه شماست؟ و آیا علاقه دارید که انیمیشن در این زمینه بسازی؟
باب اسفنجی و شکرستان؛ بله دوست دارم در آینده خودم نیز از این نوع کارتون ها بسازم اما  امکاناتش فراهم نیست و نیاز به آموزش در این زمینه دارم.
بیان: نظرت در خصوص حجاب و چادری که استفاده می کنی چیست؟
من خیلی به حجاب و عفت و غیرت اعتقاد دارم و چادر را نشانه غیرت برای زنان می دانم و خودم علاقه زیادی به چادر دارم و خودم آن را برای خودم انتخاب کردم.

سارا رضازاده منش - خبرگزاری بیان (1)
بیان: شما دوست دارید انتهای قصه هایتان چگونه پایان پیدا کند؟
من دوست دارم قصه ها و داستان هایم جنبه آموزشی داشته باشند و در انتهای قصه همه چی خوب پایان پذیرد و همه خوشحال باشند. شخصیت قصه بتواند با مشکل پیش آمده در داستان راه خود را پیدا کرده و موفق باشد و از حوادث پیش رو درس بگیرد.
بیان: اگر روزی بخواهید دنیا را رنگ کنید آن را چه رنگی خواهی کرد؟
من به همه رنگها علاقه دارم اما در آن روز دنیا را طوسی رنگ خواهم کرد.
بیان: بزرگترین آرزوی شما به عنوان دختر خانم 12 ساله چه می باشد؟
بزرگترین آرزوی من ظهور آقا امام زمان است.

سارا رضازاده منش - خبرگزاری بیان (5)

 

مصاحبه از : خانم مهری طالاری

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات
  1. دوست گفت:

    آفرین به شما سارا خانم اماطوسی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    موفق باشی.

  2. علیرضا یاوری گفت:

    عرض سلام وخسته نباشید به این دخترخانم و خانواده اش دارم . امیدوارم با حمایت مجموعه های ذیربط شاهد موفقیتهای بزرگتری ازاین خانم و سایر کسانی که زمینه ی پیشرفتهای علمی فرهنگی هنری وورزشی رادارند باشیم و به آنها افتخار کنیم .

  3. صداقتي گفت:

    آفرین وصدآفرین انشااله موفق وپیروز باشی

  4. خسته نباشی وخدا قوت
    خوشحالم وامید وارم دستگاههای فرهنگی حمایتت کنن/ضمنا کتابخانه کوچکی دارم که اگر کتابی درزمینه هنرداستان وقصه نویسی بخواهی میتونم امانت بهت بدم

  5. افرین دختر عمو موفق باشی

  6. فرانك علي مدد گفت:

    سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سارا عشق خودم.
    بهت افتخار میکنم زندگی.
    موفق باشی مهربون.

  7. الهی گفت:

    سلام به همشهری عزیزم خدا قوت ساره جان.انشالله درکنار خانواده محترم همیشه موفق باشید…اگه دوست دارید در برنامه عصر جدید شبکه سه حضور پیدا کنید…هرچند من داورا را قبول ندارم….ارادتمند الهی
    ایمیل ندارم

دیدگاه شما

تبلیغات