امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۴/۱۱
کد خبر : 4477
چاپ خبر :
رییس اداره استاندارد شهرستان گلپایگان

محموله پلی استایرن سقفی غیراستاندارد در گلپایگان توقیف شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان حمیدرضا امینی رئیس اداره استاندارد شهرستان گلپایگان در این باره اظهار نمود:کارشناسان اداره استاندارد در حین بازرسی در شهرستان گلپایگان یک محموله غیر استاندارد بلوک های سقفی را کشف کردند.

وی بیان کرد: این محموله غیر استاندارد از سمت دلیجان بارگیری شده بود و پس از توقیف توسط بازرسان اداره استاندارد و انجام بررسی ها و آزمایشات و اثبات عدم استاندارد کالاهای ضبط شده محموله به اداره استاندارد منتقل شد و صورت جلسه آن تنظیم گردید و روند قانونی آن نیز در حال سپری شدن می باشد و پس از انجام مراحل قانونی محموله جهت امحامنتقل خواهد شد.

امینی عنوان کرد: به دلیلی بارگیری محموله در دلیجان ما با استان مرکزی نیز هماهنگی هایی خواهیم داشت تا در صورت موجود بودن از اینگونه مصالح غیر استاندارد با عاملان مربوطه برخورد قانونی صورت بگیرد.

وی افزود: بلوک های کشف شده از لحاظ کیفیتی بسیار نامناسب می باشد به گونه ای که تنها یکی از تست های صورت گرفته در خصوص چگالی این محصول باید در حالت استاندارد، بالای 12 کیلوگرم باشد که محصولات کشف شده وزنی حدود نصف وزن استاندارد را دارا می باشند.

حمید رضا امینی گفت: کمیته بررسی بدین منظور تشکیل خواهد شد تا پس از بررسی همه جوانب، این محصول از چرخه مصرف خارج گردد.

رئیس اداره استاندارد شهرستان گلپایگان گفت: همشهریان در صورت مشاهده هرگونه موارد چه مصالح ساختمانی و مواد غذایی و عدم استاندارد محصولات بلافاصله با اداره استاندارد تماس حاصل نمایند تا در اسرع وقت رسیدگی صورت گیرد.

امینی در خاتمه در خصوص راه اندازی آزمایشگاه صنایع غذایی شهرستان گلپایگان بیان کرد: این آزمایشگاه تاکنون 70% پیشرفت داشته است و با تامین اعتبار از طرف استان بزودی تکمیل و تجهیز و راه اندازی خواهد شد. و پس از آن نیز آزمایشگاه مصالح ساختمانی نیز در شهرستان در دستور کار قرار خواهد گرفت.

IMG_5710

IMG_5711

IMG_5713

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات