امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۴/۰۹
کد خبر : 4298
چاپ خبر :
پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان

بیانیه ستاد احیاء امر به معروف ونهی ازمنکر شهرستان گلپایگان

ای کسانی که ایمان آورده اید روزه برشما واجب شده همانطور که براقوام قبل از شما واجب شده است. (سوره بقره آیه 183)
روزه خواری یعنی جنگ باخدا
روزه خواری یعنی سقوط اخلاق شهروندی
برای نگهداری حرمت ماه مبارک رمضان وتعظیم شعار اسلامی همه باید باهم همکاری کنیم.
ستاداحیای امر به معروف ونهی از منکر شهرستان گلپایگان ضمن تبریک فرارسیدن این ماه مبارک نکات مهم واساسی که خدای ناکرده موجب حرمکت شکنی در این ماه مبارک می شود را به شهروندان اعلام می کند.
در آستانه ماه شریف ضیاء الله ، ماه رحمت و برکت ، ماه تقوا وفضیلت ،ماه صیام وقیام ، ماه قرآن ودعا و ماه اولیای خداوند هستیم ، لذا اقشار مختلف حرمت این ماه مبارک را باید حفظ کنند.
از همه برادران و خواهران ایمانی و دوستداران اهل بیت علیه السلام در شهرستان گلپایگان استدعا داریم حرمت این ماه بزرگ را پاس داشته و اگر کسانی عذر شرعی دارند و یا مسافر هستند از روزه خواری در انظار عمومی خود داری کنند تا حرمت این ماه مبارک حفظ شود.
برای برپائی نماز به جماعت و قرائت قرآن کریم که از سیره و فرهنگ اهل بیت علیهم السلام است ، لذا با پیوستن به خیل نمازگزاران در مساجد دستورات حق تعالی را پیروی کرده ، و نه تنها در دنیا مشمول رحمت الهی قرار خواهید گرفت بلکه فردای قیامت درپیشگاه خداوند متعال سربلند و پیروز هستید.
از کلیه فروشندگان موادغذائی به ویژه طبخ موادغذائی (کبابی،رستوران و….) تقاضا داریم براساس دستورالعمل از هرگونه اقدامی که موجب هتک حرمت ایم ماه مبارک می شود اجتناب و خود داری کنند.
نیروی انتظامی همچون گذشته که حافظ کیان وارزش های این نظام بوده است ، در این ماه مبارک نیز متعهد و قاطع و با برنامه ریزی و تدابیر لازم با حرمت شکنان این ماه مبارک برخورد قاطع داشته باشد.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات