امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۲/۲۵
کد خبر : 2393
چاپ خبر :
نماینده گلپایگان در مجلس شورای اسلامی :

اختصاص 250 میلیون تومان از سوی وزارت بهداشت و درمان برای تکمیل و تجهیز اورژانس گلپایگان

 سید محمد میرمحمدی نماینده شهرستان گلپایگان وخوانساردر مجلس شورای اسلامی درجمع خیرین سلامت گفت:

در عرصه خیرین ونیکوکاری که در سرشت وخوی ایرانیان نهفته است و با ورود اسلام به ایران این امر بسیار مورد توجه قرار گرفته است .ما باید در کشور موضوع پیشگیری را به عنوان مسئله مهم مورد توجه قراردهیم.

نماینده گلپایگان در مجلس شورای اسلامی گفت:در گلپایگان باید پیشگیری را مورد توجه قرار دهیم وخیرین نیز در این زمینه فعال شوند وشهر گلپایگان را به عنوان شهر سالم معرفی کنیم .

IMG_0769

گلپایگان پتانسیل نامیدن شهر سالم در کشور را دارد

بدلیل آب وهوای پاک وموقعیت خاص می توان شهر گلپایگان را شهری سالم در کشور معرفی کرد.وی بیان کرد:خیرین باید فعال باشند وخیرین دیگر را به جامعه معرفی کنند تا آنها را  نیز در زمینه نیکوکاری در عرصه سلامت سوق دهند و سازمانها و ارگانها باید آنها را سازماندهی کنند.

میرمحمدی عنوان کرد:هزینه ها باید به گونه باشد که هم اکنون مورد نیاز مردم است و بتوان از آن استفاده مطلوب کرد تا هدر نرود و از اولویت ها برخوردار باشد.در کنار بحث پیشگیری ،یکی از اهداف سازمان سلامت در بحث گسترش ورزش در سطح شهرستان می باشد .

میرمحمدی در خاتمه گفت:در بحث اورژانس شهرستان گلپایگان ،مبلغ 250میلیون تومان از سوی وزارت بهداشت و درمان اختصاص داده شده است وامید است اورژانس گلپایگان آن گونه که شایسته مردم این شهراست تکمیل و به بهره برداری برسد.

 

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات