امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۲/۲۴
کد خبر : 2324
چاپ خبر :
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گلپایگان

امسال 8 مسجد میزبان 673 نفر از معتکفین شهرستان گلپایگان است

حجت الاسلام والمسلمین محسن کوچکی در حاشیه بازدید امام جمعه شهرستان ، فرماندارگلپایگان و ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از اعتکاف کنندگان به خبرنگار بیان گفت : امسال در شهرستان گلپایگان ۸ مسجد میزبان معتکفین می باشند که مساجد جامع گلپایگان،جامع گلشهر و جامع روستای اسفرنجان ویژه برادران و مساجد حجت‌الاسلام گلپایگان،جامع گوگد،حاج علی گلشهر،جامع روستای سعید آباد و جامع روستای زرنجان میزبان معتکفین خواهر می باشند.

IMG_3029

وی عنوان کرد: تعداد معتکفین امسال 673 نفر می باشند که این میزان نسبت به سال گذشته که 596 نفر بود از رشد نسبتاً خوبی برخوردار است

حجت الاسلام کوچکی همچنین گفت:ستاد اعتکاف از حدود بیست روز پیش به ریاست ،رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تشکیل گردید و در جلسات این ستاد برای هر مسجد یک رابط فرهنگی و یک رابط پشتیبانی معرفی گردید .

وی همچنین بیان داشت:برنامه ریزی سخنرانیهای مراسم اعتکاف بر عهده اداره تبلیغات اسلامی و مداحی مراسم اعتکاف در شهرستان بر عهده کانون مداحان شهرستان می باشد.

لازم به ذکر است مراسم اعتکاف  از سحرگاه بیست وسوم اردیبهشت مصادف با ۱۳ رجب سالروز میلاد با برکت حضرت علی (ع) در ۸ مسجد این شهرستان آغاز گردید و این آیین در غروب روز بیست وپنجم مصادف با  ۱۵ رجب پایان می‌یابد.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات