امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۳/۰۲/۲۲
کد خبر : 2292
چاپ خبر :
شهردار شهر گلپایگان

مدیریت شهری را باید از راه دانش پیش برد

 

محمود بخشی شهردار گلپایگان در همایش تجلیل از اعضای شوراهای اسلامی شهرستان گلپایگان گفت : در کشور ما قانونی به نام مدیریت واحد وجود ندارد و به دلیل اینکه از این کمبود به سبب هزینه بر بودن، لطمه‌های فراوانی دیده‌ایم تقاضای اقدام در راستای مدیریت هماهنگ شهری در گلپایگان را داریم.

وی در خصوص هماهنگی مدیریت شهری افزود: حلقه ارتباطی مدیریت شهری شوراهای اسلامی شهر است که می تواند ضمن صرفه جویی در هزینه ها با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» آن را به حداقل برسانیم.

محمود بخشی با تبریک روز شورا به اعضای شوراهای اسلامی با اشاره به قوانین اختیارات شهرداری ها بیان داشت: در کشور ما قانونی به نام مدیریت واحد وجود ندارد و به دلیل اینکه از این کمبود به سبب هزینه بر بودن، لطمه های فراوانی دیده ایم تقاضای اقدام در راستای مدیریت هماهنگ شهری در گلپایگان را داریم تا بتوانیم با برخورداری از آن و به کارگیری یک مدیریت هماهنگ هزینه های یک شهر را به صورت مطلوب اداره کنیم.

IMG_2871

وی ادامه داد: مدیریت شهری را باید از راه دانش پیش برد و به دلیل اینکه دانش حرف اول را می زند امروز شهرها را بر اساس دانش اداره می کنند به گونه ای که باید برای شهرها با سند 50 ساله برنامه ریزی کرد.

بخشی از رئیس گروه امور شوراهای استانداری استان اصفهان خواستار حضور یکی از کارشناسان شهرداری در کمیته انطباق شد و استدلال خود بر این پایه را حل و فصل دیدگاه های شهرداران به امور شهرها برشمرد.

شهردار گلپایگان در ادامه به بحث آموزش اشاره کرد و اظهار داشت: متأسفانه در کشور ما فقر آموزش در همه زمینه ها اداری، مدیریتی و نظام زندگی بیداد می کند و به سبب وجود فقر آموزشی حتی در حوزه های شهرداری و شورا دچار ضرر هستیم.

وی در پایان خواستار تشکیل مجمع خیرین شهرساز در شهرستان شد و با بیان اینکه تشکیل چنین مجمعی در باروری و پویندگی شهرها به عنوان یک موجود زنده اهمیت فراوان دارد، افزود: آبادانی شهرها از سوی شهرداری ها از جیب مردم ایجاد می شود و کمک خیرین در این امر می تواند به بسیاری از پروژه های کوچک و بزرگ شهری در راستای امور عمرانی کمک شایان کند.

 

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات