امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۲/۱۱/۳۰
کد خبر : 1571
چاپ خبر :

پیروزی انقلاب موجب عزت و اقتدار ایران در جهان شد

در یادواره 51 شهید شهر گوگد از توابع شهرستان گلپایگان مطرح شد:
پیروزی انقلاب موجب عزت و اقتدار ایران درجهان شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج درگلپایگان ،فرمانده تیپ 83رزمی امام جعفرصادق (ع) سپاه دریادواره شهدا که باحضورمسئولان و خانواده معظم شهدا واقشار مختلف مردم درمسجد جامع گوگد برگزارشد،اظهارداشت: حفظ انقلاب دربرابر توطئه های دشمنان ازوظایف اصلی ماست، زیرا نهال این انقلاب باخون شهیدان زیادی آبیاری شده است.
حجت الاسلام والمسلمین حسین طیبی فرافزود: پیروزی انقلاب اسلامی موجب عزت و اقتدار مردم ایران در جهان شد و روحیه امید را دل مستضعفان برای مقابله با مستکبران ایجاد کرد.
فرمانده تیپ 83رزمی امام صادق(ع) سپاه بابیان اینکه از بدو پیروزی انقلاب تاکنون دشمنان انقلاب اسلامی همواره با ترفند های مختلف درصدد براندازی جمهوری اسلامی هستند، افزود: دشمنان از ایستادگی مردم در پاسداری از آرمان های انقلاب اسلامی، خون شهدا و تبعیت از ولایت و رهبری بیمناک شده اند.
حجت الاسلام والمسلمن حسین طیبی فر ادامه داد: دشمن همواره به دنبال مهره سازی برای براندازی این نظام مقدس و دزدیدن گنج انقلاب است که فتنه 88 و کوی دانشگاه نمونه هایی از آن بود.
حجت الاسلام طیبی فر با تجلیل ازخانواده معظم شهدا، بخصوص پدرو مادر شهدا به اهمیت

برگزاری یادواره شهدا اشاره کرد و گفت: این آیین در بصیرت افزایی و آگاهی بخشی بیشتر به مردم از اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاثیر گذار است.
وی اظهارداشت: دشمن از طریق شبکه های اجتماعی، ماهواره، مواد مخدر و اشاعه بد حجابی در صدد سست کردن اعتقادات مردم بخصوص جوانان است که لزوم هوشیاری همه مردم و مسئولان را برای مقابله با این ترفند دشمن می طلبد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان، در یادمان شهدای فرهنگی و دانش آموزمطرح کرد:
فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تببین شود.
محمد اسماعیل علیشاهی دریادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی که باحضورمسئولان اداره ها ونهادهای دولتی، درسالن اجتماعات دبیرستان پتروشیمی برگزارشد، اظهارداشت: انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) با وحدت و همدلی مردم حاصل شد.

سرهنگ پاسدارعلیشاهی افزود: امروز نیز ملت بزرگوار ایران اسلامی با انسجام و با تاسی از مقام معظم رهبری(مدظله)در پاسداری از خون شهدا و ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش می کنند.
فرمانده سپاه ناحیه گلپایگان، هچنین بر لزوم آشنایی و بصیرت افزایی مردم بخصوص نسل جوان و نوجوان جامعه نسبت به اهداف عالی شهادت، ایثار و مقاومت در جامعه تاکید کرد و گفت: حضور آگانه مردم در صحنه، خنثی کننده توطئه دشمنان است.
لازم به ذکراست: یادمان 90 شهید فرهنگی و دانش آموزبه همت کانون بسیج فرهنگیان آموزش وپرورش گلپایگان به مناسبت دهه فجربرگزارشد.

خبر: معصومه فصاحت

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات