امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۲/۱۱/۳۰
کد خبر : 1633
چاپ خبر :
بیان مردم

بیان مردم

بیان مردم 12

نشریه بیان آمادگی دارد تا پاسخ های لازم نسبت به بیان و سخن مردم را در نشریه درج نماید لذا آندسته از مسئولین و نهادهای که دغدغه خدمت به مردم و ولی نعمتان خود را دارند می توانند پاسخ های خود را به پلهای ارتباطی نشریه ارسال نمایند.

بیان مردم:
سلام من یک راننده هستم حدود 2 ماه پیش پدرم سکته مغزی کرد و او را بلافاصله به بیمارستان امام حسین بردم . متاسفانه دکتر متخصص مغز و اعصاب در آن زمان مرخصی بودند و پس از دو روز تشریف آوردند و پدرم طی این دو روز به همان حالت در قسمت اورژانس بیمارستان بستری بود و بخاطر عدم حرکت وی نتوانستم او را به جای دیگری انتقال دهم ،می خواستم از مسئولین مربوطه بپرسید چرا اوضاع باید اینگونه باشد و چرا در شهر ما باید کمبود متخصص و بیمارستان باشد و شهری مثل کاشان دارای هشت بیمارستان و متخصصان بی شمار باشد.پس مسئولان چکار می کنند. آیا شهرهای گلپایگان و خوانسار باید اینقدر عقب افتاده باشند.خداوکیلی تو روزنامتون با کلمه بزرگ بنویسید.
مسلمی:5525….0913
بیان مردم

سلام خداوکیلی این چه وضع توزیع سبد کالا در گلپایگانه از صبح ساعت 6 مردم باید بیاند توی صف اونهم توی سرمای هوا و زیر بارش برف برای یه شونه تخم مرغ و یک کیسه برنج هندی ، اونهم با هزار دعوا و مرافعه که بعضی وقتها باید پای پلیس بیاد وسط برای متفرق کردن مردم، به نظر شما این کار توهین به شخصیت مردم نیست . همین جوره که دشمنهای ملت ایران به ما میگن عقب آفتاده و قحطی زده به مسئولین بگین تو را به خدا این بساطا جمع کنند.

4454……0935
بیان مردم

می خواستم از مسئولین نظارت و سرکشی بر نانوایی ها سوال کنید چرا اکثر نانوایی ها در شهرستان وقتی مثلاً تعداد 12 عدد نان می خریم و 2000 تومان می پردازیم از قبال هر قرص نان که 160 تومان است و مبلغ آن 1920 تومان می شود بقیه پول آن را که 80 تومان است نمی پردازند . این مبلغ در تعداد بالای نان چندین هزار تومان می شود که از مردم گرفته می شود .و از لحاظ شرعی حلال نیست خواهشمند است با متخلفین در شهرستان برخورد شود.
محمد عزیزی
بیان مردم
مسئولین شبکه بهداشت و درمان گلپایگان پاسخ دهند؛علت عدم تحت پوشش قرار گرفتن خدمات MRI بیمارستان آیت ا… گلپایگانی واقع در شهر گوگد چیست؟!!
با توجه به عدم توانایی مالی بعضی از همشهریان یکی از واجبات بشمار می آید.

یکی از همشهریان
بیان مردم

از خیرین عزیز و همشهریان دلسوز درخواست می شود که با توجه به وضع نابسامان داروها و عدم توانایی قسمتی از قشر جامعه ، دست یاری به طرف مردم دراز کنند یا حتی با اهداء وجه به داروخانه ها جهت پرداخت داروهایی که بیماران آن عدم توانایی برای پرداخت آنها را دارند داشته باشند.
یک شهروند
بیان مردم
متاسفانه به دلیل وضعیت نامناسب شبکه دیجیتال در شهرستان و عدم پاسخگویی مسئولان استان در این رابطه دریافت شبکه استان تهران را نیز قطع کرده اند و به جای آن چند شبکه عربی و پرس تی وی را جایگزین آن نموده اند از ترس اینکه شبکه استان اصفهان مخاطبان خود را از دست بدهد.واقعاً چرا قیم مأبانه با مردم شهرهای استان برخورد می شود.چرا مسئولان استان اصفهان احترام به نظرات مردم دیگر شهرهای استان نمی گذارند.
2730***0913
بیان مردم

فرمانده محترم سپاه ناحیه گلپایگان از زحمات شبانه روزی شما و همکاران و بسیجیان غیور بخاطر حضور در عرصه های مختلف،خاصه حضور خالصانه و بی مزد و منت بسیجیان در گشت های شبانه در جای جای کوی و برزن شهرستان ، که مایه آرامش،آسایش و امنیت همراه با تسلی خاطر شهروندان می شود،تشکر و قدردانی می نمائیم و خواهشمندیم این حرکت بسیار ارزنده ادامه پیدا کند،دعای خیر ما بدرقه راهتان انشاا… در پناه خداوند و ائمه اطهار (ع)موفق و پیروز باشید.

جمعی از مردم شهرستان گلپایگان

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات