امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۲/۱۱/۲۸
کد خبر : 1477
چاپ خبر :

مسئله بازیافت 14 سال است که لاینحل باقی مانده

مسئله بازیافت 14 سال است که لاینحل باقی مانده

 

IMG_0041IMG_0001 IMG_0049 IMG_0005

علی فیروزی رئیس شورای شهرستان گلپایگان در گفتگو با برخی از رسانه های گلپایگان گفت:
از دوره سوم که شورای شهرستان را تحویل گرفتم 6 جلسه کاری داشتیم که طی دو جلسه فوق العاده با روسای اداره های جهاد کشاورزی،صنعت و معدن و تجارت و میراث فرهنگی و گردشگری 4 مصوبه به تصویب رسید.
وی نسبت به تاسیس صندوق حمایت از توسعه کشاورزی که یکی از خواسته های رئیس جهاد کشاورزی در جهت حمایت از کشاورزان عزیز می باشد اظهار امیدواری کرد و گفت:از جناب آقای گل محمدی ریاست اداره جهاد کشاورزی خواستیم که در مورد قدرالسهم آب کشاورزی گلپایگان از سدی که دارد ساخته می شود تلاش نماید تا خدای ناکرده حقی از کشاورزان عزیز گلپایگانی ضایع نگردد.
فیروزی در مورد بهینه سازی مصرف آب ، ابراز امیدواری کرد که با آموزش هایی که قرار شده جهاد کشاورزی به کشاورزان بدهد ، از آب استفاده بهتری شود تا بتوانیم بر مشکل خشکسالی فائق آییم.
علی فیروزی درباره کیفیت نانها در گلپایگان گفت:در راستای نارضایتی مردم شهرستان از کیفیت نانها ریاست اداره صنعت،معدن و تجارت قول دادند با همکاری اداره کار و امور اجتماعی جهت آموزش نانواها تلاش نمایند.همچنین با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز بحث تهیه ارزاق عمومی و ذخیره سازی میوه شب عید مطرح شد که امیدواریم در این ایام بتوانیم میوه را با قیمت مناسبی در شهرستان توزیع نمائیم.
وی در بحث ساخت و سازها از مردم گلپایگان،خواسته ریاست اداره میراث فرهنگی و گردشگری را عنوان نمود که مردم شهرستان در ساخت و سازهای خود حریم مکان های تاریخی و آنهایی که ثبت ملی دارند را رعایت نمایند.
فیروزی درباره مشکلات شورای شهرستان و بضاعت این شورا گفت:متاسفانه شورای شهرستان مکان مستقلی ندارد،یک اتاق 2×3 استیجاری در طبقه دوم بخشداری به این شورا واگذار گردیده که در شان شهرستان نیست.این شورا حتی فاقد یک خط تلفن می باشد و کامپیوتری هم که به ما واگذار گردیده مانیتور هم ندارد.
علی فیروزی با بیان اینکه از سیاست بازی خوشم نمی آید گفت:از آدم هایی که سیاسی بازی می کنند گله مندم،چرا یک شبه یک نفر اصولگرا و یا اصلاح طلب می شود؟چرا ما این کارها را انجام می دهیم ؟این کار در خدمت به مردم ضربه وارد میکند.
فیروزی همچنین از مسئولینی که در شهرستان نسبت به جواب دادن تلفن مردم کوتاهی می نمایند و در برابر مردم پاسخگو نیستند ابراز گله نمود.
مسئله بازیافت 14 سال است که لاینحل باقی مانده
فیروزی در مورد مسئله بازیافت زباله ها در شهرستان توضیح داد: بحث بازیافت زباله ها 14 سال است که در شهرستان لاینحل باقی مانده است.12 سال است که دستگاههایی خریداری شده و در شهرداری گلشهر خاک می خورد و فرسوده می شود.اینها سرمایه ملی مردم هستند.با وجود اینکه مسئولین شهرستان تلاشهایی را در این باره کرده و جلساتی را برگزار نموده ولی هنوز به نتیجه ای نرسیده اند.
رئیس شورای شهرستان در مورد ساخت کشتارگاه در شهرستان عنوان کرد: با توجه به اینکه جهت ساخت کشتارگاه زمینی واگذار گردیده و تسهیلاتی برای ساخت آن داده شده،ساخت آن کُند پیش می رود که از متصدی آن می خواهیم با توجه به اینکه سرمایه گذار آن نیز ممکن است خواسته هایی داشته باشد،کلیه موانع برداشته شود و این کار انجام گیرد.
وی بهره مندی از آب تصفیه شده را حق تمام شهروندان گلپایگانی دانست و گفت:امیدواریم با کمک مسئولین شهرستان همه مردم بتوانند از آب سالم برخوردار شوند.
فیروزی در مورد استفاده بهتر از فضای بیمارستان آیت ا… گلپایگانی با توجه به امکانات و تجهیزاتی که اخیراً به آن تزریق شده بیان نمود:در این زمینه جلسات خوبی را با حجت الاسلام والمسلمین آقا جواد گلپایگانی،نماینده شهرستان،امام جمعه محترم و ریاست شبکه بهداشت و درمان داشتیم و قرار شد در سفر مدیرکل بهداشت و درمان استان جناب آقای اصغری به گلپایگان در این زمینه صحبت شود که در بحث بهداشت و سلامت مردم عزیز شهرستان ، تاثیر گذار باشیم.
وی در مورد هر گونه همکاری جهت ارتقای مراکز آموزشی و دانشکده ها در هر زمینه ای که از دست شهرداریها بتواند بربیاید اعلام آمادگی کرد و عنوان کرد:دنبال مکانی هستیم تا بتوانیم دانشکده فنی و مهندسی گلپایگان را به د انشگاه تبدیل کنیم.
علی فیروزی با بیان اینکه شورای شهرستان اعتقادش بر این است که تمام پروژه های نیمه کاره را به اتمام برساند افزود:در بحث ساخت ترمینال بنده از زمانی هم که معاون فرماندار بودم موافق جانمایی ترمینال در حال ساخت نبوده و الان هم نیستم،چون جمعیت شهر در مرکزیت آن متمرکز گردیده و برای مردم شهرهای گلپایگان ، گوگد ، گلشهر و روستاهای آن رفتن به آن بخاطر بُعد مسافت دشوار است و برای این کار جای خوبی دیده نشده،حتی عزیزان حمل و نقل نیز با این مکان موافق نمی باشند.
وی در پایان از مسئولان شهرستان خواست تا نسبت به تسریع پروژه هایی مانند دوبانده شدن جاده موته به گلپایگان و بالعکس و جاده خمین به گلپایگان و بالعکس تلاش نمایند و سرمایه گذارانی را جهت ساخت مکان های تفریحی و گردشگری ، هتل و دیگر پروژه های عام المنفعه در شهرستان شناسایی و از آنان حمایت نمایند.

خبر: مهری طالاری

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات
  1. رضایی گفت:

    با سلام.
    به مسئولین محترم بگید ما دیروز ماهواره نصب کردیم خیلی خوبه کانال زیاد برنامه های متنوع و ….
    دیگه صبر هم حدی داره با اون پول باید منتظر چند تا کانال کی خدا می دونه که وصل میشه باشیم.خوب چه کاری است می دهیم ماهواره می خریم تازه 1500 تا کانال هم داره.خیلی به نفع ادم در می اید.این طور نیست؟

    • sarbazsaiberi گفت:

      سلام
      گیرنده دیجیتال تکنولوژی نو ظهور و نوپایی در ایران می باشد که متاسفانه آنطور که باید از نظر زیرساخت ها درست عمل نشده و بطور طبیعی نیز دارای ایرادات و اشکالاتی می بادش که نیاز به گذر زمان جهت رفع آن از سوی مسئولین امر می باشد.
      مهم این بود که این کار از جایی آغاز شود که شد.
      دوست عزیز قبول که در ماهواره تنوع کانال ها قابل قیاس با شبکه های دیجیتال نیست اما ذکر چند نکته در این زمینه خالی از لطف نیست:
      1-قدمت ماهواره قابل قیاس با شبکه های دیجیتال نیست 
      2- ماهواره ها 1500 شبکه داراند اما 1450 تای آن را شبکه های غیر اخلاقی ،بیهوده و شبکه های فارسی زبانی که ترویج مسائل ضد فرهنگی و مذهبی هستند را تشکیل میدهد.
      3- در ماهواره شبکه های فارسی زبان مفید آن حتی به 10 شبکه هم نمی رسد.(البته از دید بعضی ها که خود را روش فکر می پندارند (خیلی مظلوم واقع شده این واژه روشن فکر در کشورمان)شبکه مفید معنا  و مفهوم دیگری پیدا میکند)دیگر شبکه های علمی و مستند نیز به زبان بومی آن کشور یا زبان بین الملل انگلیسی می باشد که در خانواده ها مشاا… همه زبان انگلیسی را حتما مانند بلبل تکلم می کنند و متوجه می شوند!!!
      4 – باید تکلیف خودمان را اول با خودمان مشخص کنیم که آیا ما مسلمان هستیم یا نه؟!!!
      اگر آری که خب هم اکنون شبکه های دیجیتال نیز نیاز ما را بر طرف میکنند (البته در حوزه های تخصصی افراد نیاز به منابع خارجی دارند)
      اگر خیر که خب بحث فرای گفتگو می باشد
      به نظر شخصی بنده ماهواره وسیله بدی نیست .بلاخره یک تکنولوژی می باشد جهت دسترسی به دنیایی از ویدئو ها .مشکل اصلی ماهواره در ایران این است که فرهنگ سازی نشد و این بومی سازی ماهواره که همان گیرنده دیجیتال بود زودتر صورت نگرفت.کشور ما یک کشور اسلامی می باشد و اکثر کانال های ماهواره مغایر ارزش های دینی ما مسلمانان است.در واقع شرش بیشتر از خیرش است .
      امیدوارم در آینده نزدیک شاهد رفع کامل مشکل گیرنده های دیجیتال در شهرمان باشیم .
      با تشکر

دیدگاه شما

تبلیغات