امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۵/۱۲/۲۶
کد خبر : 95065
چاپ خبر :
مسعود اسکندری رئیس شورای اسلامی شهر گلپایگان:

کارهایی که در دوره چهارم شورای اسلامی شهر گلپایگان انجام گردید ارزشمند بوده و تکرار آن نیز ارزشمند است

رییس شورای اسلامی شهرستان اظهار داشت:کارهایی که در دوره چهارم شورای اسلامی شهر انجام شده کارهای بسیار بزرگ و ارزشمند بوده و تکرار آن نیز ارزشمند است.

photo_2017-03-16_10-20-36

به گزارش خبرگزاری بیان، در آخرین جلسه شورای اسلامی شهرستان گلپایگان که در سال ۹۵ برگزار گردید مسعود اسکندری رییس شورای اسلامی شهر گلپایگان ابراز داشت: کارهایی که در دوره چهارم شورای اسلامی شهر انجام شده کارهای بسیار بزرگ و ارزشمند بوده و تکرار آن نیز ارزشمند است.

اسکندری با بیان اینکه برای اعضای شورا باعث افتخار است که از روز اول هیچ گونه مشکلی در شورای اسلامی و شهرداری نداشته ایم افزود : نظر اعضا این بود که رضایت مندی مردم باشد.

وی با اشاره به افتتاحیه های صورت گرفته در هفته گذشته گفت: این امر باعث افتخار است و جای تقدیر و تشکر از شهردار و نیروهای اجرایی دارد.

وی تصریح کرد : تصمیم گیری ها در شورا انجام شده و با کمک شهرداری به انجام می‌رسد.

رییس شورای شهرستان ضمن تشکر از مهندس جمالی شهردار گلپایگان ابراز داشت: ایشان با توجه به شرایط حادی که در اقتصاد سراسر کشور وجود دارد و درآمد های پایینی که داشتیم کارهای عمرانی بسیاری انجام دادند.
اسکندری با بیان اینکه کارهای عمرانی کارهایی است که دیده شده و برای مردم ملموس می باشد گفت: مردم از عملکردمان نسبت به دوره های قبل راضی تر هستند.

وی گفت : جای خوشحالی است که با توجه به شرایط شهرستان، گلپایگانیها همیشه حقشان را گرفته اند و کمک های استان نیز شامل حال شهرستان بوده است.

وی اذعان داشت : مردم حق دارند از ریال به ریال هزینه ها اطلاع داشته باشند و این وظیفه خبرنگاران می باشد.

اسکندی با بیان اینکه شهرداری ها باید احترام خاصی برای ارباب رجوع داشته باشند گفت : ارباب رجوع ها نفس شهرداری هستند چون اگر پول مردم به شهرداری نیاید نمی توانند کار انجام دهند.

رییس شورای اسلامی شهرستان اظهار داشت : شهرداری باید هزینه ها را از جیب مردم در بیاورد و برای مردم هزینه کند

اسکندری عنوان کرد : خیابان شهید مطهری یکی از طرح هایی بوده که با توجه به شرایطی که در سال ۹۵ و بودجه ای که گذاشتیم بازگشایی شده است.

وی ادامه داد : در سال آینده ۳ یا ۴ میلیارد تومان به این منظور در دستور کار قرار دارد و تا پایان دوره چهارم صد در صد افتتاح می گردد.

وی با اشاره به اینکه بلوار امام رضا تا کنون ۱۲ میلیارد تومان هزینه داشته که این مبلغ برای گلپایگان ۶۰ درصد بودجه یکسال بوده و مبلغ زیادی است ابراز داشت : حدود ۹۵ درصد این بلوار راه اندازی و اجرا شده است و سال آینده در اولویت کاری قرار دارد و تاپایان دوره ما راه اندازی خواهد شد.

اسکندری با بیان اینکه حدود یک سوم ابتدایی سال آینده نیز در خدمت مردم هستیم گفت: تاکید شده با تمام توان وارد میدان شده و کارهای نیمه تمام را به اتمام برسانیم.

وی با بیان اینکه در سال آینده چندین مورد راه اندازی و شروع کار خواهیم داشت افزود: راه اندازی میدان پیامبر اعظم و کلنگ زنی میدان ۹ دی که تا آخر فروردین ماه زده شده و تا آخر اردیبهشت ماه راه اندازی می شود را در دستور کار خواهیم داشت.

وی ادامه داد: میدان شهید بزرگی بعد از عید شروع می شود و حدود ۳۰۰یا ۴۰۰ میلیون تومان هزینه دارد.

رییس شورای شهرستان با اشاره به ایجاد اماکن ورزشی مخصوصا پارک بانوان که دغدغه افراد شورا بوده اظهار داشت : حدود ۵۰۰ میلیون تومان برای این منظور در نظر گرفته شده و تا کنون بیشتر از این مبلغ هزینه شده است.

وی تصریح کرد : پارک اردیبهشت که دو قسمت بوده یک قسمت از آن خانواده مرحوم جابری سندی به پارک اردیبهشت ارائه دادند و سال آینده نیز با بودجه‌ای که گذاشتیم انجام خواهد شد.

اسکندری با بیان اینکه این همت را در شهردار و مدیران دیده ایم که کار را شروع کنند اذعان داشت: در سال ۹۶ مهمترین کار بعد از خیابان شهید مطهری خیابان آیت الله خوانساری می باشد و در اولویت قرار دارد.

اسکندری در پایان خاطرنشان کرد خیابان آیت الله خوانساری از اولویت های بسیار مهم سال آینده است که اکنون استارت آن زده شده و بعد از عید نوروز از ۱۵ فروردین کار آن شروع می شود .

خبرنگار بیان: مریم محمدی

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات