امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۶/۰۳/۱۲
کد خبر : 100079
چاپ خبر :
امام جمعه گلپایگان:

پیروز انتخابات مقام معظم رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی است

حجت الاسلام علاءالدینی گفت : امروز خود آمریکا پس از تایید انتخابات بیان می کند که تنها پیروز ایران مقام معظم رهبری بود و ایشان کسی بود که مردم را پای صندوقهای رای آورد، مردمی که با وجود مشکلات و با توجه به بمباران تبلیغات دشمنان مواجه بودند.

photo_2017-06-02_20-59-29

به گزارش خبرگزاری بیان حجت الاسلام علاءالدینی امام جمعه گلپایگان در اولین نماز جمعه ماه مبارک رمضان پس از دعوت همگان به تقوی الهی و مناسبتهای پیش رو اظهار داشت : حضرت خدیجه (س) بانوی بزرگ و با عظمت است و شایسته است در نامگذاری اماکن و موقوفات در شهرستان و نامگذاری فرزندانمان از این نام که مورد افتخار خداوند تبارک وتعالی وپیامبر خدا و جبرئیل می باشد استفاده کنیم.

وی با اشاره به چهاردهم و پانزدهم خرداد و سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(ره) و آغاز رهبری امام سید علی خامنه اى (مد ظله العالی )گفت : امروز خود آمریکا پس از تایید انتخابات بیان می کند که تنها پیروز ایران مقام معظم رهبری بود و ایشان کسی بود که مردم را پای صندوقهای رای آورد، مردمی که با وجود مشکلات و با توجه به بمباران تبلیغات دشمنان مواجه بودند.

خطیب جمعه گلپایگان در ادامه افزود:مردم گلپایگان باید خیلی در بزرگداشت امام راحل بکوشند زیرا ولادت امام همراه با نام گلپایگان است، ودر اوج نهضت امام راحل نام گلپایگان زنده می شود و در لحظه دفن و در هنگام نماز بر امام راحل نام گلپایگان است و شخصیت عظیم القدری که در این سامان متولد شد و افتخار ما مردم می باشد.

امام جمعه گلپایگان با اشاره به ولادت امام راحل بیان کرد : اگرچه خمین زادگاه امام است ولی خمین بخش کمره بوده و کمره نیز جز گلپایگان محسوب میشود و صدور شناسنامه حضرت امام در گلپایگان انجام شد.

وی با اشاره به اینکه استاد منطق حضرت امام خمینی (قدس سره الشریف) شیخ محمد گلپایگانی می باشند افزود: در اوج نهضت امام راحل نیز نام گلپایگان زنده است زیرا اولین شهید نهضت امام از گلپایگان است، شهید آیت الله صدوق مجتهدی بزرگ که در سن 37 سالگی در سال 1340 در چهارم ابانماه در زندان قصر پس از شکنجه های فراوان به شهادت رسید و اولین شهید نهضت امام، شهید بی نشان حاج شیخ محمد صدوق گلپایگانی می باشد.

نماینده ولی فقیه در گلپایگان گفت: در تایید نهضت امام راحل بازهم نام گلپایگان همراه است؛ شخصیت بزرگی که در هنگام رحلت امام نماز بر امام خواندند یعنی حضرت آیت اللّه العظمی گلپایگانی.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات و وظایف پیش رو مسئولین تصریح کرد: اولین عمل مراقبت از حماسه و جلو گیری از حماسه سوزی است زیرا شکل گرفتن حماسه سخت است و حماسه 45 میلیون رای در صندوق آرا یعنی رای به نظام و رای به کارآمدی ولایت فقیه و رایی که نشان داد ما علیرغم مشکلات هیچ جایگزینی برای نظام نمیشناسیم و اگر بخواهیم مشکلات حل شود به همین نظام اعتقاد داریم و همین ساز و کار مشکلات مارا حل خواهد کرد.

وی اذعان کرد: مردم با وجود مشکلات ادای دین کردند و همه آمدند؛ علیرغم مشکلات معیشتی و اجتماعی آمدند و بیعت کردند با پیامبر خدا و آمدند تا دین خدا را نصرت دهند.

علاءالدینی در ادامه با اشاره به تایید انتخابات توسط شورای نگهبان گفت: البته تخلفاتی هم در انتخابات بوده و شورای نگهبان هم فرمودند و ان شاءالله قوه قضاییه و مسئولین محترم به آن تخلفات می پردازند اما تخلفات به اندازه ای نبود که نتیجه را برگرداند و یا کم و زیاد کند.

خطیب جمعه گلپایگان بیان کرد: مردم وظیفه خود را انجام دادند و امروز وظیفه مسئولین و بخصوص ریاست جمهوری است که به مشکلات مردم بپردازد و مشکلات مردم را در اولویت قرار دهد و به وعده هایی که برای رفع مشکلات داده و بویژه مشکلات اقتصادی؛ مشکلات خانوادهای محروم و مشکل ازدواج جوانان و مشکلات کارخانجات و فرهنگی و اجتماعی و اعتیاد را جامه عمل بپوشانند.

خبرنگار: مهری طالاری

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات
  1. رضا فیروزی گفت:

    ضمن تشکر از امام جمعه وبیانات ایشان وتشکراززحمتهای نشریه بیان/خوب است مردم گلپایگان از گفته این روحانی بزرگواردرس گرفته واحیانااگرکسانی از آنان خدای نکرده نا آگاهانه خلاف این انقلاب موضعی میگیرندراهنمایی شوند.

دیدگاه شما

تبلیغات