امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۶/۰۴/۰۲
کد خبر : 101542
چاپ خبر :
خطیب جمعه گلپایگان

نباید به بهانه چند رای اقتدار دشمن را به رخ بکشیم اما قوت خودمان را فراموش کنیم

علاءالدینی با اشاره به حملات موشکی اخیر سپاه و اقتدار سپاه اظهار داشت: پس از حمله موشکی سپاه به داعش همه اقشار و رهبری و رئیس جمهور و همه فقها بخصوص فقیه شما حاج شیخ لطف الله صافی گلپایگانی به سرعت پیام تقدیر فرستادند و همه ما باید این اقتدار را حفظ کنیم

حجت-الاسلام-محمد-علاءالدینی

به گزارش بیان نیوز، حجت الاسلام محمد علاء الدینی امام جمعه گلپایگان در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه تقوای الهی یعنی بدانیم که فرصت ها زود گذر است ابراز داشت: مناسبت هایی که پیش رو داریم فراوان و فرصت ها اندک است.

وی با بیان اینکه مردم گلپایگان همیشه بخصوص در جمعه های ماه مبارک رمضان در صحنه حضور خود را اعلام کردند گفت: شخصیت های مختلفی از شهرستان امروز در صحنه های مختلف سیاسی و معنوی می بینیم و اگر از عظمت سپاه یاد می شود یادآوری می شود که جانشین فرماندهی کل سپاه از گلپایگان است .

خطیب جمعه گلپایگان با بیان اینکه عشق و علاقه به محراب نباید فقط مختص به ماه مبارک رمضان باشد و افزود: در اکثر خانواده ها روزه اولی وجود دارد و چه زیباست که حتی با شاخه گلی به آنها جایزه داده شود.

علاءالدینی بیان داشت: روز قدس روز اسلام است و مساله قدس مساله امروز و دیروز نیست و هرگاه قدس دست مسلمین بوده عزت و اقتدار مسلمین حرف اول را می زند و امروز روز قدس در حالی برای ما مسئله اصلی است که دشمنان در صددند به فراموشی سپرده شود .

امام جمعه گلپایگان خاطر نشان کرد:اگر دواعش روز 12 ماه مبارک رمضان با حملات انتحاری می خواهند امنیت ما را خدشه دار کنند و در یمن و عراق این همه جنایات اتفاق می افتد بخاطر روز قدس است .

وی یادآور شد:دشمن در منطقه به دنبال جنگ نیابتی در بین مسلمانان است و کسی که در منطقه مدیریت کرد و جلو جنگ نیابتی رادر منطقه گرفت و آن شخصیتی که وقتی آمریکا راجع به او صحبت می کند از ایشان تجلیل می کند رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی با بیان این شعار که ارتشی و سپاهی یک لشکر الهی است و سپاه و ارتش یکی بوده و از هم جدا نیستند ابراز داشت: اگر امروز سپاه در مقابل دواعش از دشمنان انتقام می گیرد این سپاه همانی است که نیروهای انتظامی ما در حرم امام با اقتدار قبل از اینکه انتحاری موفق به انتحار شود جلو آن را می گیرد.

امام جمعه گلپایگان با بیان سخن امام خمینی که فرمودند اگر سپاه نبود کشور نبود گفت :همه اینها اقتدار عزیزانی است که پیرو رهبر معظم انقلاب هستند.

خطیب جمعه گلپایگان اذعان داشت : شش موشک پرتاب شده به سمت داعش حامل شش پیام بوده و مهمترین پیام آن اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه می باشد.

علاءالدینی تصریح کرد: موشک های قدر ،سجیل و شهاب موشک هایی با برد بالا بوده و اگر قرار باشد روزی تل آویو را با فاصله 1100کیلومتر بزنیم این کار را خواهیم کرد.

خطیب جمعه گلپایگان با بیان لزوم داشتن وحدت و اتحاد و همدلی در کشور بین نیروهای انتظامی و سپاه ابراز داشت: باید وحدت شب قدری داشته باشیم همانطور که در شب قدر هیچ کس از کنار دستی خود نپرسید که به چه کسی رای داده است.

وی گفت : نباید به بهانه چند تا رای اقتدار دشمن را به رخ بکشیم اما قوت خودمان را فراموش کنیم.

علاءالدینی با اشاره به حملات موشکی اخیر سپاه و اقتدار سپاه اظهار داشت: پس از حمله موشکی سپاه به داعش همه اقشار و رهبری و رئیس جمهور و همه فقها بخصوص فقیه شما حاج شیخ لطف الله صافی گلپایگانی به سرعت پیام تقدیر فرستادند و همه ما باید این اقتدار را حفظ کنیم

وی با بیان اینکه : مقام معظم رهبری مد نظرشان همین هماهنگی ها و همراهی ها و وحدت ها می باشد گفت: عاقبت تندروی کندروی و عاقبت کندروی تندروی است و ما افتخار می کنیم که چنین رهبری داریم .

وی با بیان اینکه نباید جامعه را دو قطبی کرد افزود: روزی رئیس جمهوری این کار را کرد و عواقبش را دید .

وی ادامه داد : باید به مراتب ایمان توجه کرد و امروز انقلابی بودن یک مراتب مشکک دارد و انشاالله که همه ما به مراتب بالای آن و مرتبه ای که شهدا پیمودند دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه آتش به اختیار یعنی همین کاری که سپاه برای زدن مواضع داعش انجام داد بدون اینکه از آمریکا و روسیه اجازه بگیرد گفت : باید در مراتب فرهنگی نیز به همین گونه باشد.

خطیب جمعه گلپایگان با اشاره به بیانات امام خامنه ای که فرمودند سند 2030 باید تبیین و روشنگری شود گفت : افراد باید بدانند که این چه سندی بوده و چه بلایی می خواهد سرمان بیاید.

علاء الدینی ضمن گرامیداشت روز قوه قضائیه اذعان داشت: برخورد با مجرمین باید به گونه ای باشد که مجرمین قانون را به سخره نگیرند.

خطیب جمعه گلپایگان با اشاره به کمبود امکانات برای برخورد با مجرمین و تعداد افراد مجری قانون در قوه قضائیه اظهار داشت : گلپایگان با وجود بیابان ها و خیابان ها و وسعت منطقه باید از امکانات بیشتری برخوردار باشد.

وی در خاتمه ضمن گلایه از کم توجهی رسانه ملی و صدا وسیما به این منطقه گفت: متاسفانه رسانه ملی اخبار گلپایگان را آن طور که باید پوشش نمی دهند.

خبرنگار: مریم محمدی

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات