امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۴/۰۱/۱۴
کد خبر : 20686
چاپ خبر :
پاسخ به نامه اوباما

نامه نویسنده کتاب رسول الله و کتاب مخفی یهود به باراک اوباما

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیان گلپایگان به نقل از  سرویس خبری ایرانیان: آقای سید علی موسوی مطلق (نویسنده کتاب رسول الله و کتاب مخفی یهود) در پی ارسال نامه باراک اوباما برای مقام معظم رهبری در مورد پیوستن ایران به ائتلاف ضد داعش، پاسخ دندان شکنی را برای اوباما ارسال کردند. در این نامه 6 صفحه ای، وی با بر شمردن برخی جنایات ایالات متحده در جهان، این کشور را بزرگترین ناقض حقوق بشر قلمداد کرده و می نویسد:

آقای اوباما، شما در رسانه‫ها مدام اعلام می‫کنید که ایران ناقض حقوق بشر است. منظور شما کدام حقوق بشر است؟ همان حقوقی که این روزها شما در یمن زیر پا گذاشته اید؟ همان حقوقی که شما در عراق و سوریه و افغانستان و پاکستان و میانمار و فلسطین و لبنان زیر پا گذاشته اید؟ همان حقوقی که شما در پاراچنار زیر پا گذاشته اید؟ همان حقوقی که در خود ایالات متحده زیر پا گذاشته اید؟ حقوق بشر شما بوی خون می‫دهد. آمریکا دیگر سرزمین آرزوها نیست چرا که قتلگاه مهاجران است. الان ایران سرزمین آرزوها و آرامش است. کشور من.

آقای اوباما، نژادپرستی و خشونت سردمداران آمریکا چیزی نیست که بخواهید آن را بپوشانید. خود شما بهتر از هر کس دیگری می‫دانید چقدر جنایت در حق بومیان آمریکا و سرخپوستان، سیاه پوستان، مهاجران و حتی سفید پوستان در ایالات متحده صورت گرفته است و این روند همچنان ادامه دارد.

شما بهتر است به جای دخالت در امور داخلی سایر کشورها، سری به کف خیابان‫های نیویورک و سایر شهرها و ایالات آمریکا بزنید، تا بفهمید ناقض بزرگ حقوق بشر کیست؟ شما سری به زندانهای خودتان بزنید و اعدام‫های افراد بی گناه را نظاره کنید آن موقع ادعای دفاع از حقوق بشر را نمائید. چرا سر در آخور صهیونیست کرده‫اید و ملت خود را فراموش کرده اید؟

12 (1)

سید علی موسوی مطلق با اشاره به ارسال نامه اوباما برای مقام معظم رهبری، نوشته است:

جناب آقای باراک اوباما، رئیس اقلیت سرمایه دار و صهیونیست آمریکایی

من یک جوان ایرانی هستم و در گوشه‫ای از خاک پاک کشورم، برای شما نامه می‫نویسم. مدتی قبل از طریق رسانه‫ها مطلع شدم که برای رهبر عزیز کشور من، نامه‫ای فرستاده‫اید و این موضوع باعث عذاب و آزار من بود، زیرا که اعتقاد دارم تو در حدّی نیستی که برای شخصیتی مثل رهبر معظم انقلاب، نامه ارسال و از دید من آن قدر ارزش ندارید که این شخصیت الهی پاسخ نامه شما را بدهد که اگر هم پاسخ داده، به خاطر احترامی است که برای ملت و شهروندان آمریکایی قائل است. بعد از شنیدن خبر ارسال نامه شما، من به عنوان یک ایرانی، تصمیم گرفتم جواب همه نامه‫های تو را بدهم. البته تا مدتی با خود کلنجار رفتم اما در نهایت، وقتی باز هم دستان دولت شما را به خون جوانان یمنی آغشته دیدم، در تصمیم خود مصمم تر شدم.

وی همچنین با اشاره به مذاکرات هسته ای می نویسد:

به فتوای مقام معظم رهبری، ساختن، به کار بردن و در اختیار داشتن سلاح‫های کشتار جمعی حرام است، اگر شما برای اعتقادات دینی‫تان ارزشی قائل نیستید ما این چنین نیستیم و برای احکام دین اسلام، فتوای مراجع معظم تقلید و دستورات مقام معظم رهبری ارزش قائلیم. ما از شما و رژیم صهیونیستی که محلی از اعراب ندارد، هراسی نداریم که بخواهیم برای مقابله با شما سلاح هسته‫ای داشته باشیم. سلاحی که شما را به زانو در می‫آورد را از اول انقلاب در اختیار داریم و آن چیزی نیست که بتوانید آن را بگیرید و در موقع لازم آن را تجربه خواهید کرد.

ما دقیقا می‫دانیم چرا دولت شما علاقه دارد مذاکرات هسته‫ای ایران با گروه 5+1 طولانی شود. خود شما یقین دارید که ایران به دنبال سلاح هسته‫ای نبوده و نیست و این طول دادن مذاکرات به خاطر بهره برداری شما از شرایط و جو رسانه‫ای ایجاد شده است تا بسیاری از جنایات خود را کم رنگ جلوه دهید. شما از شکست داعش در عراق و سوریه هراس دارید.

آقای اوباما، در سخنرانی اخیرتان بعد از صدور بیانیه لوزان، گفته اید: (ما تمایل داریم با شما براساس منافع و احترام مشترک تعامل داشته باشیم. این توافق دورنمای برداشتن تحریم‌هایی را ارائه می‌دهد. تحریم‌هایی که به خاطر نقض قانون بین‫الملل به وسیله ایران اعمال شد.)

این سخنان شما در حالی است که رفتار و عملکرد ایالات متحده نشان داده است که هیچ تمایلی برای احترام نهادن به ملت های دیگر ندارد. و تحریم‫ها نیز به خاطر هراس شما از صدور انقلاب اسلامی ایران به سایر کشورها بوده است و نه نقض قوانین بین‫الملل، که بزرگترین ناقض بین‫المللی، آمریکا و رژیم صهیونیستی می‫باشند. شما آنچه را که لایق خودتان هست و بدان گرفتار هستید به ایران نسبت می دهید. و مضحک تر اینکه شما و برخی دولت‫های اروپایی که اسطوره و نماد دروغ و دروغ پردازی هستند، می خواهند راجع به عملکرد ایران، راستی آزمایی انجام دهند. جهان شاهد خواهد بود که ایران به تمام تعهدات خویش عمل خواهد کرد و این آمریکا و کشورهای اروپایی خواهند بود که به تعهدات خویش، مثل گذشته عمل نخواهند کرد و این توافقات هسته ای، بار دیگر زمینه شرمندگی ایالات متحده را فراهم خواهد کرد.

سید علی موسوی مطلق همچنین با اشاره به نفوذ صهیونیست در بدنه حاکمیت آمریکا و همچنین نقش اسرائیل در جنگ های صورت گرفته در جهان می نویسد:

آقای اوباما؛ تمام ملت‫های مظلوم جهان به این نتیجه رسیده‫اند که جنگ ها، فصل برداشت محصول صهیونیست‫ها است و در هر گوشه جهان که جنگی بر پا می‫شود و خون‫های بی گناهان ریخته می‫شود، ردپایی از تفکرات خصمانه صهیونیستی در آن دیده می‫شود.

نویسنده کتاب رسول الله (ص) در ادامه با اشاره به تهدیدات صورت گرفته از سوی آمریکا و اسرائیل می نویسد:

بدانید گزینه روی میز شما، یک غلط فاحش دارد. میزی که روی آن، گزینه حمله به ایران باشد، میز نیست، بلکه تابوت شماست. در ایران کسانی هستند که می‫گویند اگر آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی به ایران حمله کنند، ایران را گورستان آنان می‫کنیم، اما من می‫گویم اشتباه است و به آن اعتقادی ندارم، چرا که ما کشورهای خودتان را گورستانتان می‫کنیم و اجازه نمی‫دهیم حتی یک وجب از خاک ایران را لمس یا هوای پاک آن را استشمام کنید.

دانلود متن پی دی اف نامه

12 (2)

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات
  1. محمدی گفت:

    سلام انصافا نامه قشنگیه. من دانلودش کردم و همش رو خوندم. احساس غرور به آدم دست میده. تمام حرفش حقه و دهن اوباما را…. من که دسترسی به نویسنده نامه آقای سید علی موسوی مطلق ندارم ولی هر کجا هست خدا حفظش کنه و به عنوان یک ایرانی دستش رو می بوسم.

  2. کاظمی نژاد گفت:

    عالی عالی عالی…

  3. مهین گفت:

    سلام جالب بود.

  4. علوی گفت:

    دمش گرم با این متنش. عالی عالی عالی. دهن اوباما سرویس شده. تاریخ نامه مال پارساله یک جمله داره میگه جهان شاهد خواهد بود که ایران به تمام تعهدات خویش عمل خواهد کرد و این آمریکا و کشورهای اروپایی خواهند بود که به تعهدات خویش، مثل گذشته عمل نخواهند کرد و این توافقات هسته ای، بار دیگر زمینه شرمندگی ایالات متحده را فراهم خواهد کرد.
    الان اتفاق افتاده دیگه. دمش گرم

  5. رضافیروزی گفت:

    ضمن ازتشکرازآقای موسوی وهمفکراش/
    آقای اوباما دورگه(مادریهودی ماداگاسکاری[ازگشورهای آفریقآیی] وپدر فرانسوی ما به سلاح هسته ای نیازنداریم/شما میترسید که…(کافر همه را به کیش خودپندارد)

  6. رضا متقیان گفت:

    این آقای موسوی مطلق دمش گرم امروز یه خبر خوندم راجع به ساخت فیلم شجره ملعونه واسه آل سعود
    http://zananirani.ir/%D8%B4%D8%AC%D8%B1%D9%87-%D9%85%D9%84%D8%B9%D9%88%D9%86%D9%87%D8%8C-%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D8%AE%D9%88%D8%B1%D8%AF/

  7. شهلا گفت:

    عجب با حال بود من دانلود کردم نامه رو

  8. رحیم گفت:

    جالب بود و درست عین متن نامه آمریکا بد عهدی کرد

دیدگاه شما

تبلیغات