امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۶/۰۳/۰۱
کد خبر : 99417
چاپ خبر :
توهین نماینده مردم گلپایگان و خوانسار به حامیان دولت کار و کرامت

مردم در ۲۹ اردیبهشت به عوام فریبی نه گفتند

بختیار اظهار داشت : مردم به این عوام فریبی در 29 اردیبهشت نه گفتند ،مردم پاسخ دادند که فریب نخواهند خورد و عزت و شرافت خود را به یارانه نخواهند داد وما به این مردم افتخار می کنیم و امیدواریم که بتوانیم خدمتگزار صادقانه برای این مردم باشیم.

photo_%db%b2%db%b0%db%b1%db%b7-%db%b0%db%b5-%db%b2%db%b1_%db%b1%db%b9-%db%b4%db%b8-%db%b2%db%b1

به گزارش خبرگزاری بیان  علی بختیار نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مراسم جشن حامیان حسن روحانی که عصر امروز در سالن ورزشی ۲۲ بهمن گلپایگان برگزار گردید اظهار داشت : سلام و درود بر شهدا، امام شهدا و رهبری فرزانه انقلاب و سلام و درود برشما مردم خوب و فهیم و انقلابی و ولایتمدار گلپایگان ، سلام بر شما که با نشاط سیاسی حماسه ای را خلق کردید:

وی با بیان اینکه شاید اولین بار است که در تاریخ انقلاب اسلامی بالای 41 میلیون نفر در انتخابات شرکت نمودند تصریح کرد: درود بر آنها که به مسیر عقلانیت و مسیر تدبیر رای دادند و درود برشما که دکتر روحانی را انتخاب نمودید.

نماینده شهرستان گلپایگان و خوانسار با بیان اینکه 23 ونیم میلیون نفر به مسیر عقلانیت و تدبیر رای دادند گفت : این پیروزی را به همه دولتمردان و کارگزاران نظام برای خدمتگذاری صادقانه به این ملت تبریک می گوئیم

وی افزود : تقاضای من به عنوان نماینده مردم ایران اسلامی و نماینده مردم گلپایگان و خوانسار این است که دولت قدر این مردم را بداند و برای خدمتگذاری صادقانه و آرامش سیاسی و اقتصادی و اجتماعی گام بردارد.

بختیار گفت : لازم میدانم به افرادی که با استفاده از واژه انقلابی بودن تخریب را در پیش گرفته اند توصیه کنم که خدای متعال در قرآنش فرمود که آیا شما برای گسترش انقلاب و گسترش اسلام راهی جز قرآن رابرگزیده اید؟

وی با بیان اینکه قرآن می فرماید مسیر اخلاق مداری مسیر انقلابی گری است و انقلابگری افراط گری نیست، گفت : افرادی که دم از انقلابی بودن میزنند و بقیه را به ضد انقلاب متهم می کنند بدانند که مسیر تخریب مسیر مناسبی نیست.

بختیار تصریح کرد : اگر برنامه برای اداره شهرستان دارید ارائه دهید اما اینکه نماینده منتخب این مردم فهیم را وکیل الدوله بدانید به شما میگویم ماباتعامل با دولت سعی کردیم همه شرکت هایی که در ابتدای دوره نمایندگی تعدیل داشتند امروز به شرایطی بازگردانیم که بحمدا…شهرک های صنعتی ما به سمت اشتغال آفرینی پیش رفته است.

وی افزود : طرح های نیمه تمام تصفیه خانه آب از جاده هایی که سال های متمادی مانده بوده است همه بحمدا…در مسیر فعال بودن و اتمام قرار دار

بختیار اظهار داشت : بنابراین به جای اینکه چوب لای چرخ نماینده ملت بگذارید نماینده ملت را وکیل الدوله خطاب کنید بیایید و با مردمی که اینجا حضور دارند و به دکتر روحانی رای دادند در راستای توسعه و پیشرفت وتعالی شهرستان، شماهم خدمت کنید .

بختیار با بیان اینکه مسیر برای خدمت همه افرادی که بخواهند و تصمیم داشته باشند که خدمت کنند باز است افزود: من قصد ندارم در شهرستان خفقان ایجاد شود وگرنه برخورد با رسانه هایی که مردم را نا امید میکنند کاری ندارد اما مخالف خفقان هستم.

وی با بیان اینکه مسیر فرهنگ کار و تلاش به جای رفاه طلبی است اظهار داشت : اگر به دنبال کشوری آزاد و مقتدر هستیم باید فرهنگ کار و تلاش را به جای فرهنگ یارانه بگیری جایگزین کنیم .

وی در پایان اظهار داشت : مردم به این عوام فریبی در 29 اردیبهشت نه گفتند ،مردم پاسخ دادند که فریب نخواهند خورد و عزت و شرافت خود را به یارانه نخواهند داد وما به این مردم افتخار می کنیم و امیدواریم که بتوانیم خدمتگزار صادقانه برای این مردم باشیم.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات
  1. شهروند گفت:

    آخر تو از قرآن چه میفهمی که از آن دم میزنی…
    تاریخ در حال تکرار است و برخی برای دستیابی به مطامع شخصی و هوس های دنیایی قران را بر سر نیزه برده اند..
    تو در مجلسی حضور میابی که نامحرمان در آن جولان می دهند…
    حجاب از سر بر می دارند و در شهر تشیع رقص و پایکوبی می کنند…
    به دروغ بر امام و شهدا دردود میفرستی و در مجلسی حضور میابی که ارمان های امام و شهیدان زیر پا گذاشته می شود مگر آن شهید نفرمود حفظ حجاب از خون من با ارزشتر است..
    تا کی دروغ و تزویر…
    آیا قران خوانده ای:
    آیه 59 سوره احزاب است:« یا ایهاالنبی قل لازواجک و بناتک و نساءالمومنین یدنین علیهن من جلابیبهن ذلک ادنی ان یعرفن فلا یوذین و کان الله غفورا رحیما» (ای پیامبر، به زنان و دخترانت و نیز به زنان مومنین بگو خود را بپوشانند تا شناخته شوند و مورد اذیت قرار نگیرند. و خداوند بخشنده مهربان است.)
    پس چرا سکوت کردی؟
    چرا رقص دختر بی حجاب شیعه را دیدی و سکوت کردی…
    وای بر دروغ و تزویر…

  2. شهروند گفت:

    و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ..

  3. شهروند گفت:

    حجت الاسلام شهاب مرادی: وقتی برنامه های شعبده بازی رو نگاه میکنم متوجه نکته خوبی میشم: مردم برای کسی دست میزنن که گیجشون کنه، نه آگاهشون…

  4. شهروند گفت:

    یا امام زمان بیا-فعلا که بازار ریا داغ وارزشها متروک و ارزشیها منزوی و مظلوم
    —–یا امام زمان ببا—————-

  5. سلامی گفت:

    لازمه خدمت به مردم تلاش و همت و اراده و پشتکار است،جناحی گری مشکلی از مشکلات کشور حل نمی نماید
    از نماینده می خواهیم که دست از حرف بردارد و عملی برای حل مشکلات گام بردارد

  6. افرا گفت:

    دو صد گفته چند نیم کردار نیست…
    حرف بس است عمل عمل…

  7. SEPEHR گفت:

    ناامیدی از بی تحرکی و حرف و حرف و حرف ایجاد می شود

دیدگاه شما

تبلیغات