امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۶/۰۴/۰۳
کد خبر : 101672
چاپ خبر :

قاسمی حمله تروریستی به بیت‌الله الحرام را به شدت محکوم کرد

سخنگوی وزارت خارجه ایران طرح ناکام حمله تروریستی به بیت‌الله‌ الحرام را به شدت محکوم کرد و ضمن هشدار نسبت به این پدیده شوم، تمامی ملت‌های منطقه را به هوشیاری و تلاش بی‌وقفه برای مبارزه با تروریسم فراخواند.

13951018001543_photoa

به گزارش خبرگزاری بیان  بهرام قاسمی سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه طرح ناکام حمله تروریستی به بیت‌الله‌ الحرام را به شدت محکوم کرد.

قاسمی اظهار داشت: طرح ناکام حمله تعدادی از تروریست‌های جنایتکار برای حمله به بیت‌الله‌ الحرام که با شکست روبرو شد بار دیگر نشان داد تروریسم لجام‌ گسیخته و رو به تزاید کنونی که تمامی جهان، منطقه و بخصوص مسلمانان و کشورهای اسلامی را هدف قرار داده است دین، مذهب، جغرافیا، نژاد و ملیت نمی‌شناسد و برای رسیدن به اهداف شوم خود حتی مقدس‌ترین مکان مسلمانان جهان را می‌تواند نشانه رود.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی افزود: جمهوری اسلامی ایران بار دیگر ضمن هشدار به تمامی دولت‌ها و بخصوص کشورهای منطقه در خصوص این پدیده شوم و نفرت انگیز، تمامی ملت‌های منطقه را به هوشیاری و تلاش بی‌وقفه برای مبارزه با این سمبل و مظهر کینه، نفرت، خشونت و جنایت فرا می‌خواند.

وی همچنین عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران تروریسم را به هر شکل و در هر کجا و با هر انگیزه‌ای محکوم کرده و آمادگی خود را هم چون گذشته و همیشه برای کمک و همیاری به سایر کشورها در مقابله و بر خورد با این جنایتکاران و سوداگران مرگ و نفرت پراکنان جاهل اعلام می‌دارد.

جمعه شب (دیشب) یکی از عناصر تروریستی داعش خود را در محله «اجیاد المصافی» در نزدیکی مسجد الحرام منفجر کرد.این تروریست به همراه چند تروریست دیگر در محاصره نیروهای امنیت عربستان بود و به هنگام درگیری‌ با این نیروها کمربند انفجاری خود را منفجر کرد.

منبع: فارس

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات