امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۵/۱۲/۱۲
کد خبر : 94320
چاپ خبر :
دکتر ابراهیم حشمت دهکردی:

غربیها نمیخواهند که ما حتی فیزیک هم بخوانیم

عضو سابق هیئت علمی سازمان انرژی اتمی ایران با اشاره به عدم پایبندی کشورهای غربی به تعهدات خود در زمینه برجام گفت: اگر با غربی ها باشد آنها نمیخواهند که ما حتی فیزیک هم بخوانیم و هر آنچه آنها فکر میکنند صحیح نیست .

photo_2017-03-02_23-19-09

به گزارش خبرگزاری بیان،  دکتر ابراهیم حشمت دهکردی عضو بازنشسته هئیت علمی سازمان انرژی اتمی ایران و رییس سطح آزمایشات غیر مخرب در سطوحASNT و ISO در حاشیه برگزاری اولین دوره جوش NDT که در دانشکده فنی مهندسی گلپایگان برگزار گردید در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار بیان اظهار کرد: بیست سال در زمینه آموزش پرسنل در بحث بازرسی کارمیکنم.

نائب رییس انجمن جوشکاری ایران افزود: 25 دانشجو از رشته های متالوژی و مکانیک طی چهار روز در این دوره آموزشی حضور داشتند و به جهت اینکه این دانشجویان وارد صنعت خواهند شد این آموزشها برای آنان بسیار آموزنده و الزامی می باشد.

نائب رییس انجمن خوردگی و پیشکسوت برتر NDT ایران افزود: سطح علمی دانشجویان و امکانات این دانشگاه بسیار خوب می باشد و تنها دانشجویان نگران بازارکار بودند که این امر سبب تعجب من شد .

وی با اشاره به روحیه بالای دانشجویان در زمینه فراگیری علم و دانش گفت: دانشجویان جهت ورود به بازار کار باید به پختگی لازم برسند و بنیه علمی خود را تقویت کنند و سپس وارد بازار کار شوند.
دکتر دهکردی با اشاره به برگزاری اولین دوره جوش NDT در دانشکده فنی مهندسی گلپایگان گفت: مطلبی که بسیار مهم است این است که هم میهنان ما در فراگیری زبان انگلیسی اهمال میکنند و این برای آینده آنها سبب بروز مشکل می شود و توصیه ما به آنان این است که زبان انگلیسی خود را تقویت کنند .

عضو سابق هیئت علمی سازمان انرژی اتمی ایران با اشاره به عدم پایبندی کشورهای غربی به تعهدات خود در زمینه برجام گفت: اگر با غربی ها باشد آنها نمیخواهند که ما حتی فیزیک هم بخوانیم و هر آنچه آنها فکر میکنند صحیح نیست .

وی عنوان کرد: بهر حال راه را تا اینجا آمدیم و بازحمت و سختی تا این مرحله از علم رسیده ایم .

دکتر دهکردی تصریح کرد : مقامات اصلح کشور تصمیم گرفتند برجام شود ولی ما نباید بنشینیم و کار را خاتمه یافته ببینیم بلکه مسیرها برای فعالیت باز است و ما میتوانیم در این مسیرها فعالیت کنیم.

وی با اشاره به بدعهدی غربی ها بیان داشت : انتظار نباید داشت که قدرتهای بزرگ به وعده های خود عمل کنند و آنها همیشه به همین صورت بودند و در نظام قبل از انقلاب نیز با وجود اینکه نظام شاهنشاهی با کشورهای قدرتمند رابطه صمیمی داشت ولی به تعهدات خود عمل نمیکردند .

عضو سابق هئیت علمی سازمان انرژی اتمی ایران گفت : نباید انتظار داشت که آنها مسائل کلیدی و مالکیت خود را به ما بدهند و ما باید در این زمینه خودمان تلاش کنیم.

خبرنگار بیان:مهری طالاری

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات