امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۵/۰۷/۲۵
کد خبر : 81775
چاپ خبر :
شهردار گلپایگان:

سطح پیاده روی بلوار آیت الله محمودی پس از اتمام پروژه و آسفالت ریزی مسطح خواهد شد

شهردار گلپایگان در ادامه ضمن درخواست بردباری از کسبه از کسبه بلوار آیت الله محمودی تا اتمام پروژه گفت: سطح پیاده رو پس از اتمام پروژه و آسفالت مسطح خواهد شد.

محمد امین جمالی شهردار گلپایگان

به گزارش بیان گلپایگان؛ در پی نارضایتی عده ای از کسبه بلوار آیت الله محمودی(خیابان گوگد) در خصوص اجرای طرح آزاد سازی خیابان و نحوه اجرای پروژه، توسط پیمانکاران و مشکل نامسطح بودن خیابان با پلهای ایجاد شده و ارتفاع جدولها از سطح خیابان، صبح امروز خبرنگار بیان با حضور در شهرداری گلپایگان با محمد امین جمالی شهردار گلپایگان گفت و گویی را انجام داد و ایشان از روند این پروژه ،گزارشی اجمالی رابیان نمود.

محمد امین جمالی شهردار گلپایگان در پاسخ به مشکل مطرح شده اظهار داشت: طرح تعریض این بلوار پس از آزاد سازی تملک ها آغاز شد و به دلیل مهار آبهای سطحی، چون حذف جوی آب امکان پذیرنبود به همین خاطر جابجایی مسیر جوی آب هم در طرح قرار گرفت. زیرا این جوی، آبهای ناشی از بارندگیها و آب حاصله از شیب خیابان را تا کانال اصلی هدایت می نماید.

وی ادامه داد : در طی انجام پروژه به دلیل جابجایی زیرساختها و انتقال شبکه گاز و نهایتا تا انجام تست شبکه گاز در آن منطقه، سیر کارها کمی با کندی صورت گرفت ولی خوشبختانه هم اکنون کارها بر اساس برنامه در حال انجام می باشد و زیر سازی خیابان به اتمام رسیده است و انشالله ظرف یک ماه آینده روکش آسفالت خیابان نیز انجام خواهدشد.

شهردار گلپایگان در ادامه ضمن درخواست بردباری از کسبه محل تا اتمام پروژه گفت: سطح پیاده رو پس از اتمام پروژه و آسفالت مسطح خواهد شد و این عزیزان مشکلی از نظر ناهماهنگی سطح مغازها و پیاده رو ها نخواهند داشت و شهرداری تلاش خواهد نمود تا در اجرای این طرح کوچکترین خسارتی به کسبه محترم و مردم وارد نشود.

جمالی گفت :آنچه به عنوان مشکل از سوی کسبه مطرح شده است تا حدود زیادی پس اتمام پروژه مرتفع خواهد شد و جای هیچ نگرانی برای همشهریان نیست زیرا ارتفاع جدولها از سطح، پس از آسفالت خیابان تقریبا ناچیز خواهدبود و مشکلی برای تردد خودروها به داخل مغازها ایجاد نخواهد شد ولی چنانچه پس از آسفالت هم کسبه مایل باشند می توانند از رابط سیار در روز برای سهولت در کار خود استفاده نمایند.

شهردار گلپایگان در خاتمه عنوان داشت : طرح آزاد سازی خیابان گوگد در دستور جدی شهرداری گلپایگان می باشد و مابقی خیابان پس از رفع تملک از صاحبان آنها در دست اقدام قرار خواهد گرفت.

خبرنگار:مهری طالاری

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات
  1. saeed گفت:

    با سلام چرا از دیگر مسایل شهر همچون خیابان امام خمینی سوال نشده که چرا یک طرف ودوطرفه تغییر میکند ومردم سردر گم هستند.یا چرا همه خیابان مطهری را به صورت یکجا رفع تملک نکرده که به طبع در کاهش هزینه ها هم تاثیر دارد. باتشکر

دیدگاه شما

تبلیغات