امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۵/۰۶/۰۳
کد خبر : 73193
چاپ خبر :
فرمانده انتظامی گلپایگان خبر داد

دستگیری عامل آتش سوزی سواری پژو در گلپایگان

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان از دستگیری فردی که یک دستگاه سواری پژو را عمداً اتش زده بود خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی (2)

به گزارش بیان گلپایگان؛سرهنگ دوم ستاد حسین بساطی در اینباره اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر آتش سوزی یک دستگاه سواری پژو در شهرستان، بررسی موضوع به صورت تخصصی در دست کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان گلپایگان قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران متوجه شدند خودرو به صورت عمدی دچار آتش سوزی شده که شناسایی و دستگیری عامل آن در دستور کار قرار گرفت.
این مقام انتظامی بیان داشت: پس از انجام یکسری کارهای تخصصی و اقدامات خاص سرانجام عامل این آتش سوزی شناسایی و پس از هماهنگی با مقام محترم قضایی دستگیر شد.
سرهنگ دوم ستاد حسین بساطی افزود: فرد دستگیر شده در بازجویی بعمل آمده به بزه انتسابی خود اعتراف و انگیزه خود را خصومت شخصی با صاحب خودرو دانست.
فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان ضمن اشاره به تحویل متهم به مراجع قضایی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی بعنوان مجری عدل و امنیت با تلاش بی وقفه خود و استفاده از ابزارهای مدرن و اقدامات تخصصی، مجرمان را در کمترین زمان شناسایی و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات
  1. علی گفت:

    با تشکر از زحمات نیروی انتظامی. ولی دو تا انتقاد شدید بکنم. ظهر و شب (تقریبا ساعت 9 به بعد) خیابان امام خمینی و کوچه روبه‌رو سربالایی خیابان شهید احمدی بر خلاف قانون دو طرفه میشه. بابا خوب چند نفر را بگذارید نه اول کوچه وسط کوچه یا اخرش که کار از کار گذشته و جریمه سنگین بکنه. قانون باید برای همه یکی باشه

دیدگاه شما

تبلیغات