امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۶/۰۳/۰۴
کد خبر : 99565
چاپ خبر :
سرمایه گذار سینما بهاران و مدیر موسسه فرهنگی، هنری محراب اندیشه گلپایگان:

در صورت عدم حمایت مردم و مسئولین موضوع سینما در گلپایگان با شکست مواجه می شود.

علیرضا محرابی با اشاره به بیانات امام راحل که فرمود انقلاب کردن کار ساده ای است اما انقلابی ماندن دشوار است اظهارداشت: اگر حمایت مسئولین و پشتیبانی مردم نباشد ممکن است این موضوع با شکست مواجه شود.

photo_2017-05-25_17-57-48

به گزارش خبرگزاری بیان  علیرضا محرابی مدیر موسسه فرهنگی هنری محراب اندیشه و سرمایه گذار سینما بهاران گلپایگان در آئین افتتاحیه این سینما اظهار داشت : اگر اینجا جمع شدیم افتخاری است که نصیبمان شد و دعوتی است که از امام زمان داریم.

وی ابراز داشت : موضوع افتتاحیه و استارت سینما در گلپایگان از رسانه تصویری کشور است و به نام سینما سلام در شهرستان استارت می خورد.

محرابی با بیان اینکه وجود سینما در گلپایگان با داستان های مختلفی در پیش هست و مطالبات مردم برای سینما مربوط به سالیان دراز می باشد گفت: زمانی که انقلاب اسلامی به دست امام راحل به پیروزی رسید خود ایشان فرمودند ما با سینما مخالف نیستیم ما با فحشا مخالفیم.

وی ابراز داشت: این آمادگی زمینه ساز می خواست که با همکاری آقایان بیاتی و گوهری روسای کنونی و سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان و دیگران میسر گردید.

مدیر موسسه فرهنگی هنری محراب اندیشه گفت: با پیگیری ها و صحبت هایی که طی سال‌ها داشتیم بنا بر این شد هر زمان که این سینما خواست راه اندازی شود باید زیر نظر موسسه خاص باشد لذا تلاش کردیم موسسه فرهنگی هنری با رویکرد سمینار و همایش به نام موسسه محراب اندیشه گلپایگان در شهرستان آغاز به کار کرد.

محرابی یاد آور شد فعالیت این موسسه از حدود دو سال ونیم گذشته تا کنون در کارنامه خود قریب به ۲۰ برنامه همایشی در شهرستان داشته است و با ثبت و شروع بکار این موسسهتوانستیم سینما را وارد شهر کنیم.

وی در خاتمه با اشاره به بیانات امام راحل که فرمود انقلاب کردن کار ساده ای است اما انقلابی ماندن دشوار است اظهارداشت: اگر حمایت مسئولین و پشتیبانی مردم نباشد ممکن است این موضوع با شکست مواجه شود.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات