امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۵/۰۶/۰۵
کد خبر : 73357
چاپ خبر :
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان

افق کاری آینده ما احداث NICU و بخش اطفال بیمارستان امام حسین(ع) گلپایگان است

دکتر رستمی با بیان اینکه افق کاری آینده ما احداث NICU و بخش اطفال با کمک خانواده مرحوم محمد جواد علی اکبری می باشد افزود: مبلغ 100 میلیون تومان از این مساعدت تا چند روز آینده وصول می شود و امیدوارم تا سال آینده این مرکز نیز به بهره برداری برسد.

دکتر ناصر رستمی

به گزارش بیان نیوز،دکتر ناصر رستمی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان در حاشیه مراسم کلنگ زنی بخش اطفال و NICU بیمارستان امام حسین(ع) گلپایگان اظهار داشت: اگر درگلپایگان خدمتی انجام شده، اتفاق بزرگ و کارمفیدی است که صورت گرفته و حاصل کارجمعی خیرینی بود که پیشگام و پیش قدم بودند و ما را کمک کردند.
وی ازخانواده مرحوم محمد جواد علی اکبری که تصمیم به کمک در حوزه بهداشت و درمان گلپایگان را نمودند تشکر کرد و گفت: کارهای انجام شده در حوزه بهداشت و درمان گلپایگان در 2 سال اخیر بیشتر از 20 سال گذشته بوده است بطوریکه از سال  74تا 93 حدود 4 هزار و 100 مترمربع پروژه بهداشتی درمانی در گلپایگان ساخته شده در حالیکه طی این دو سال، 6 هزار و 165 متر مربع پروژه بهداشتی درمانی ساخته شد و به بهره برداری رسید.

وی 3 هزار و 745 متر مربع از این ساخت و سازها را مربوط به بخش بهداشت و 2 هزار و 420 متر مربع از آن را مربوط به بخش درمان عنوان کرد و افزود: در پروژه های اختصاصی خیرین زیادی کمک نمودند که ساخت پایگاه بهداشتی منطقه صفائیه،آزمایشگاه مرکزی و مرکز سلامت جامعه حاج مهدی صحت و مرکز سلامت جامعه حاج علی عظیمی که با کمکهای خیرینی همچون سید صادق مقدسی،خانواده مرحوم حاج مهدی صحت و حاج علی عظیمی، ساخته شده را می توان بعنوان نمونه هایی از آن نام برد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گلپایگان افزود: در حال حاضر عملیات ساخت مراکز سلامت جامعه رئوف، سعیدآباد، گوگد و  ورزنه با کمک خیرین در حال انجام است که ان شا الله در چند ماه آینده شاهد بهره برداری از این مراکز خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در سال 94-93 هزار و 690 مترمربع بنا در بخش بهداشت احداث گردیده است ، 431 هزار تومان از اعتبارات بکار رفته در هر متر مربع آن را دولتی و بقیه را از محل کمکهای مردم عنوان نمود.
وی تعمیرات بخشهای درمانی را  به مراتب سخت تر از احداث پروژه های آن دانست  و افزود:  در روستاها 890 متر مربع تعمیرات اساسی در بخش بهداشت و درمان صورت گرفته است.

رستمی تجهیزات خریداری شده در سال 93 را 660 میلیون تومان عنوان کرد و ادامه داد: طی این دو سال در بخشهای داخلی،جراحی و اطفال بیمارستان
تعمیرات اساسی صورت پذیرفت و ساختمان اورژانس بیمارستان به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه دستگاه  سی تی اسکن 16 اسلایس بیمارستان امام حسین(ع) گلپایگان، یکی از سه دستگاهی است که پس از اصفهان و نجف آباد، در این بیمارستان نصب و آماده بهره برداری می باشد عنوان کرد: در بخش دیالیز توسط خانمی از کویت مبلغ 250 میلیون تومان کمک اهدا گردیده است.

وی تکمیل بخش آی سی یو بیمارستان را تا یکماه آینده عنوان نمود و اضافه کرد: در بخش کلینیک تخصصی بیمارستان 350 میلیون تومان کمک از طرف یک خیر تعهد گردید که تا کنون مبلغ 180 میلیون تومان آن واریز شده است.

دکتر رستمی در پایان با بیان اینکه افق کاری آینده ما احداث NICU و بخش اطفال با کمک خانواده مرحوم محمد جواد علی اکبری می باشد افزود: مبلغ 100 میلیون تومان از این مساعدت تا چند روز آینده وصول می شود و امیدوارم تا سال آینده این مرکز نیز به بهره برداری برسد.

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات
  1. ناشناس گفت:

    خدا قوت

  2. علی گفت:

    وقتی دو تا دکتر درست حسابی نداره چی فایده ساختن این همه ساختمان و قسمت های مختلف؟

دیدگاه شما

تبلیغات