امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۵/۰۶/۰۷
کد خبر : 73727
چاپ خبر :
مراسم تشییع داوود رشیدی

ازدحام مردم قبل از آغاز مراسم تشییع پیکر داوود رشیدی

علی رغم اعلام ساعت ٩ صبح برای آغاز مراسم تشییع پیکر مرحوم داوود رشیدی، علاقه مندان بسیاری به هنر او از ساعاتی قبل در محوطه تالار وحدت گرد هم آمده اند.

13930525000546_PhotoA

به گزارش بیان گلپایگان؛ محوطه بیرونی تالار وحدت مملو از افرادی است که پوسترهای بازیگر سریال هزار دستان را در دست دارند و با صورتی نمناک از اشک به این پوسترهای نگاه می‌کنند.

چشمتان که به هر سمت از این حیاط می‌افتد عکس‌هایی از حضور مرحوم داوود رشیدی را در سریال و فیلم‌های مختلف می‌بینیم و یاد و خاطره هنرنمایی‌های او در آثاری چون مختارنامه، امام علی (ع)،‌ولایت عشق و هزار دستان برایتان تداعی می‌شود.

بر اساس این گزارش بخشی از حیاط تالار وحدت پوشیده از صندلی است که برای میهمان‌های در نظر گرفته شده، روبروی در ورودی تالار جایگاهی برای سخنران و حضور میهمان‌ها روی صندلی در نظر گرفته شده است. سبدهای گل در گوشه گوشه‌ای از این حیاط و در کنار دیوار چیده شده است. هنرمندان بسیاری در این فضا حاضر شدند تا برای آخرین بار با دوست و همکار قدیمی خود وداع کنند.

از چند خیابان مانده به خیابان استاد شهریار موتور و ماشین‌های پلیس بسیاری دیده می‌شود که برای نظم دادن به این مراسم آمده‌اند.

منبع:فارس

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات