امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۵/۰۶/۳۱
کد خبر : 78082
چاپ خبر :
امام جمعه گلپایگان در جمع بسیجیان

اجازه زورگویی و قدرت نمایی به هیچ دشمن متجاوزی را نخواهیم داد

حجت الاسلام اسماعیلی بیان کرد:ما با هیچ کشوری سر جنگ نداریم اما به دشمنان خود اجازه زورگویی و قدرت نمایی نخواهیم داد و هیچگاه از حالت دفاعی بیرون نخواهیم آمد و نمی گزاریم دشمن ما را تضعیف نماید و به اهدافش برسد

به گزارش بیان گلپایگان؛حجت الاسلام محمد رضا اسماعیلی امام جمعه گلپایگان  در مراسمی که با حضور مسئولین ادارات و بسیجیان گلپایگان در اولین روز از هفته دفاع مقدس در گلزار شهدای گلپایگان برگزار گردید اظهار کرد: یکی از مهمترین مسائل روز که مقام معظم رهبری هم نسبت به آن دقت و توجه دارند رصد کردن و زیر نظر گرفتن حرکات دشمن می باشد .

وی با بیان اینکه شهدا علم اسلام و جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درآوردند عنوان کرد: امروز شما بسیجیان علمدار ایران و انقلاب اسلامی و پرچمدار مبارزه با استکبار جهانی هستید که همواره بعنوان دشمنان انقلاب اسلامی برای ضربه زدن و به چالش کشیدن این انقلاب تلاش می کند.
وی ادامه داد: آنچه دشمن درسر می پروراند به زانو درآوردن انقلاب اسلامی و منزوی کردن حکومت اسلامی در جهان است که خوشبختانه با توکل به ذات اقدس الهی آنکه منزوی می شود دشمن است.

هفته دفاع مقدس-گلپایگان

حجت الاسلام اسماعیلی با بیان اینکه انقلاب ما و کشور ما الگوی جهان اسلام است تصریح کرد: ما کشوری نیستیم که بله قربان گوی آمریکا و صهیونیست باشیم و با آنها رابطه برقرار کنیم لذا باید با تمام وجود از استعدادها و توانایی های خود برای مقابله با دشمنان استفاده نماییم.

وی با عنوان اینکه باید قدرت و نیروی دفاعی خود را به رخ دشمن بکشیم خاطر نشان کرد: ما با هیچ کشوری سر جنگ نداریم اما به دشمنان خود اجازه زورگویی و قدرت نمایی نخواهیم داد و هیچگاه از حالت دفاعی بیرون نخواهیم آمد و نمی گزاریم دشمن ما را تضعیف نماید و به اهدافش برسد همانگونه که مقام معظم رهبری می فرماید باید دشمن را دشمن بداریم.
خطیب جمعه گلپایگان در پایان یادآور شد: باید مراقب باشیم تا دشمن نتواند در پیکره نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نفوذ نماید و به اهدافش دست پیدا کند زیرا دشمنان درصددند  تا با برقراری روابط  از پشت به ما خنجر بزنند همانگونه که باهم پیمانان خودشان این کار را کردند

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات