امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تاریخ خبر : ۹۶/۰۲/۲۶
کد خبر : 98926
چاپ خبر :
رئیس ستاد حجت الاسلام رئیسی در گلپایگان:

مسئولیت هر گونه رفتار احساسی و تنش آفرین در بین جوانان هواخواه کاندیداها بر عهده فرماندار شهرستان است

بعلت عدم رسیدگی فرماندار گلپایگان به شکایت رییس ستاد حجت الاسلام رئیسی به تخلفات تبلیغاتی ستاد روحانی در گلپایگان وی با فرماندار اتمام حجت کرد

photo_%db%b2%db%b0%db%b1%db%b7-%db%b0%db%b5-%db%b1%db%b4_%db%b2%db%b3-%db%b0%db%b4-%db%b4%db%b6

به گزارش خبرگزاری بیان حجت الاسلام روح الله قنبری رئیس ستاد حجت الاسلام رئیسی در گلپایگان در پی عدم رسیدگی فرماندار گلپایگان بعنوان ریاست هیات اجرایی انتخابات شهرستان به تخلفات تبلیغاتی ستاد حسن روحانی طی نامه ای با وی اتمام حجت کرد.

بسمه تعالی
به فرماندار محترم؛ ریاست هیئت اجرایی
با سلام
در پی جلسه یکشنبه ۹۶/۰۲/۲۴در دادگستری گلپایگان انتظار میرفت ستاد آقای روحانی بنرهای اضافی خود را در شهرستان جمع کند اما در گوگد، گلشهر وشهرک صنعتی آنها را جمع نکرده بلکه در سعید آباد سه بنر نصب نموده است.

در جلوی ستاد برادران و خواهران ستاد روحانی در خیابان مسجد جامع دیگر جایی برای بنر نمانده است با ترفندی که در این شش روز با تعللی که از خود به خرج داده اند البته با همکاری پیمانکار شهرداری پس از برداشتن بنرهای تبلیغاتی در سه میدان شهر، جای آنرا بنر تبلیغاتی سخنرانی آقای پزشکیان گرفته است که عملا همان تبلیغات جناب آقای روحانی است.

در یک روز گذشته یک ستاد فرعی نیز در خیابان شهید رجایی زده شده است.

فرماندار محترم بدیهی است مسئولیت هر گونه رفتار احساسی و تنش آفرین در بین جوانان هواخواه کاندیداهای موجود که ناشی از عدم برخورد عادلانه ، قانون مند و قاطع با این نوع تخلفات به وجود آید متوجه جنابعالی به عنوان ریاست محترم هیئت اجرایی انتخابات شهرستان خواهد بود.
رونوشت :
۱. هیئت نظارت بر انتخابات شورای نگهبان
۲. هیئت رسیدگی به شکایات و تخلفات دادگستری گلپایگان

Cloob Facenama Facebook Twitter artabaz Digg Stumble Upon
نظرات

دیدگاه شما

تبلیغات