چاپ خبر

خبرگزاری بیان گلپایگان

۳۲ کارگر در عمق ۱۲۰۰ متری تونل معدن آزادشهر محبوس شده‌ند/مردم برای نجات این کارگران دعا کنند

1396021319393541510721234

به گزارش خبرگزاری بیان حسن صادقلو عصر امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه شاهد حادثه تلخی در منطقه شهرستان آزادشهر و در یکی از معادن شمال شرق کشور هستیم.

وی تصریح کرد: به علت توقف واگن و لوکوموتیو در داخل تونل سهل‎انگاری از طرف یکی از تعمیرکاران اتفاق افتاد و جرقه‎ای ایجاد شد که منجر به انفجار در تونل معدن شد.

استاندار گلستان ادامه داد: عده‎ای که برای نجات افرادی که در داخل تونل رفته بودن به علت شرایط هوادهی با مصدومیت رو به رو شدند.

صادقلو افزود: خوشبختانه این افراد که برای نجات رفته بودند که نزدیک به 42 نفر هستند همگی نجات پیدا کردند.

وی با بیان اینکه بر اثر این انفجار 32 نفر در تونل به دام افتادند، افزود: بیش از یک‌هزار و 200 متر تا یک‌هزار و 300 متر عمق این تونل است.

استاندار گلستان بیان داشت: کارشناسان ایمنی معادن در کشور و دیگر افرادی که در راستای امداد و نجات فعالیت می‎کنند با حساسیت زیادی کار را دنبال می‎کنند تا از بروز حادثه‎ای جدید جلوگیری کنند.

صادقلو افزود: همه توان کارشناسی و تخصصی برای این نجات شکل گرفته و در حال حاضر گروه امدادی به عمق بیش از 500 متری رسیده است.

وی با بیان اینکه در اقدام اولیه امدادگران توانسته بودند تا عمق 800 متری نیز پیش بروند، گفت: امید داریم تا ساعات دیگر به معدنچیان به دام افتاده در تونل برسیم و از ملت ایران درخواست داریم برای نجات این کارگران دعا کنند.

منبع: تسنیم

ثبت شده در سایت خبرگزاری بیان گلپایگان
کد خبر : 98033 و در روز چهارشنبه 13 اردیبهشت 1396 ساعت ۲۱:۴۴:۴۶
2024 copyright.