چاپ خبر

خبرگزاری بیان گلپایگان

فاصله طبقاتی در دولت یازدهم شدید شد‌/روحانی‌ “مردم‌فریبی” را ‌برگزیده‌ است

139404132137085955624924

به گزارش خبرگزاری بیان  حجت‌الاسلام سعید مهدوی  با نامطلوب‌خواندن شرایط موجود در کشور اظهار داشت: نظر کارشناسان حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی قبل از آغاز فضای تبلیغاتی بر‌اساس تحقیقات انجام‌شده مؤید عدم مطلوبیت شرایط در ایران به‌دلیل نارکارآمدی برخی دولتمردان بود.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان گیلان تصریح کرد: بعد از این‌همه ایثارگری و رشادت شهدا برای حفظ کیان انقلاب اسلامی، فضای موجود در شأن مردم ایران نیست که برخی مدیران صاحب فیش حقوق‌های نجومی باشند.

وی با اشاره به اینکه در شأن مردم ایران نیست که فاصله طبقاتی این چنین شدید شود، خاطرنشان کرد: با کمال تأسف آقای جهانگیری دختر وزیر آموزش و پرورش را که حدود 200 میلیون تومان کالای قاچاق وارد کشور کرده  مظلوم خطاب می‌کند.

مهدوی اظهار داشت: دولت مستقر در برخورد با باندهای فساد نه‌تنها ضعیف عمل کرده بلکه برخی از مدیران ارشد و افراد وابسته دولت خود منشأ فساد هستند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان عنوان کرد: وضعیت اقتصادی بنگاه‌های اقتصادی کشور به‌خلاف گزارش‌های ساختگی و دروغین، رو به تعطیلی و رکود و ورشکستگی گذاشته است.

وی با بیان اینکه دروغ گفتن به ملت توسط برخی دولت‌مردان نهادینه شده که بازخوردهای منفی در حوزه سیاست داشته است، افزود: گرایش به‌سمت دروغ گفتن در طولانی‌مدت فرهنگ اجتماعی را در تیررس خطرات قرار می‌دهد.

مهدوی با اشاره به اینکه برخی مسئولان و دولتمردان به‌جای عذرخواهی و طلب بخشش از مردم “مردم‌فریبی” را در ایام تبلیغات انتخاباتی برگزیده‌اند، گفت: سؤال جدی داریم که چرا باید فرمانداران و بخشداران و دهیاران این جنگ روانی را در حوزه مدیریتی خود راه بیندازند که “چه بخواهید چه نخواهید دولت هشت‌ساله است؟”.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان گیلان بیان داشت: چرا باید از سوی برخی بخشداران و دهیاران و فرمانداران این امر مطرح شود که در صورت کاهش آرا در چهار سال آتی مردم منطقه از امکانات بسیاری محروم می‌شوند.

وی با بیان اینکه “بنده به‌عنوان یک طلبه احساس خطر می‌کنم چرا که در ستاد انتخاباتی دولت مستقر به حضرت امام رضا(ع) توهین می‌شود و رئیس جمهور حتی یک بار اظهار برائت نکرد” افزود: استفاده ابزاری از زنان و دختران جوان در تبلیغات دیده می‌شود که بسیار ناپسند است.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با درخواست از ورود بزرگان و علمای دینی گیلان همچون نماینده ولی فقیه و آیت الله رودباری به عرصه نظارتی فعالیت‌های انتخاباتی گفت: چه الزامی از استفاده ابزاری از دختران جوان است و باید از اعمال غیراخلاقی و حیاسوز در فعالیت‌های انتخاباتی پیشگیری شود.

مهدوی با تذکر اینکه فضاسازی‌ها و تبلیغات هیجانی و غیراخلاقی در شأن نظام جمهوری اسلامی نیست،  ابراز داشت: حال که رسانه در اختیار دولت است پاسخ دهد که در زمینه‌های معیشت مردم و اشتغال چه کرده است.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان گیلان با تأکید بر اینکه انتخابات در ایران اسلامی برگزار می‌شود نه در اروپا و آمریکا، خاطرنشان کرد: ایرانی، حیا و پاکی و عدالت و صداقت و کرامت را خواهان است.

وی با اشاره به اینکه دغدغه خانواده‌های ایرانی سامان‌دهی اشتغال فرزندان‌شان است، اظهار داشت:  اصلی‌ترین دغدغه مردم ایران مبارزه با فساد، تبعیض و فقر است.

مهدوی با بیان اینکه با ستادهایی که با پشتوانه پول‌های بادآورده سامان یافته نتیجه‌ای جز تعرض به اخلاق و ارزش‌های دینی ظاهر نمی‌شود” توصیه کرد: مسئولان ستادها در شیوه‌های تبلیغاتی خود تجدیدنظر، و اخلاق و انصاف را رعایت کنند.

منبع:تسنیم

ثبت شده در سایت خبرگزاری بیان گلپایگان
کد خبر : 99199 و در روز چهارشنبه 27 اردیبهشت 1396 ساعت ۱۲:۰۴:۱۲
2024 copyright.