چاپ خبر

خبرگزاری بیان گلپایگان

حضور نیروهای بسیجی برای امدادرسانی به حادثه‌دیدگان معدن آزادشهر

1396021315272847910717774

به گزارش خبرگزاری بیان اظهار داشت: همه امکانات امدادی و خدمات رسانی سپاه به همراه نیروهای امدادی از همان دقایق ابتدای حادثه زمستان یورت در محل حادثه و بیمارستان های شهرستان های آزادشهر و گنبدکاووس حضور دارند.

وی افزود: برخی از نیروها با حضور در بیمارستان های شهرستان های آزادشهر و گنبدکاووس به موضوع انتقال مصدومان حادثه کمک می‌کنند.

معاون روابط عمومی و سخنگوی سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: نیروهای امدادی سپاه نیز از همان دقایق ابتدائی به همراه دیگر نیروهای امدادرسان در محل حادثه حضور دارند و کمک می‌کنند.

خالقی اظهار کرد: سردار صادقی فرمانده سپاه نینوا استان نیز از همان ساعات اولیه پیگیر روند امدادرسانی بوده و همه امکانات و نیروهای امدادی را در حالت آماده باش قرار داده است.

وی با اشاره به حضور همه اکیپ های امدادی سپاه در محل حادثه افزود: همه آمبولانس های امدادی سپاه نیز از سراسر استان به محل حادثه برای انتقال مصدومان اعزام شده است.

معاون روابط عمومی و سخنگوی سپاه نینوا گلستان افزود: همه نیروهای سپاه قبل از ورود مسئولان شهرستان در محل حادثه حضور داشتند و در مدیریت صحنه و امدادرسانی نقش فعال و مؤثری را ایفا کرده و نخستین مرحله خروج مصدومان از تونل توسط نیروهای سپاه و بسیج انجام شد.

ظهر امروز‌ چهارشنبه ‌در معدن زغال‌سنگ آزادشهر انفجاری شدید رخ داد و سبب تخریب بخشی از این معدن شد که متأسفانه تعدادی از کارگران مشغول به کار در آن مجروح و تعداد زیادی در تونل‌های معدن محبوس شده‌اند که اطلاع دقیقی از وضعیت آنها در دسترس نیست.

منبع: تسنیم

ثبت شده در سایت خبرگزاری بیان گلپایگان
کد خبر : 98001 و در روز چهارشنبه 13 اردیبهشت 1396 ساعت ۲۰:۰۰:۲۶
2024 copyright.